1 t/m 15 juli 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 1548, 28 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WishfulDreaming

WishfulDreaming Fanatiek lid

24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    Thumbs up voor jou!

Ik kom geregeld kijken of er al vorderingen zijn, ik ben benieuwd naar de naam!

PS. Vergeet de foto niet :roflmao::D

2. Scooter84

Scooter84 Niet meer actief

Spannend @kokjes! Zet m op!
    Gefeliciteerd en beterschap @Nunas.
    Wat een vervelende situatie @ButterflyPassion. Wel goed te horen dat het gezellig was bij je opa. Scheelt zeker al een hoop. Maar het blijft niet leuk natuurlijk. Bijna nooit wat van je vader horen en dan nu op zo'n manier...niet leuk. Doe waar je je goed bij voelt. Jullie hebben de regie mbt de kleine. Niemand kan dat voor jullie bepalen. En klagen is toch niet erg. We zijn er ook voor een luisterend oor.
    Hopelijk kan ik dat ook voor mezelf blijven toepassen...net mijn vader even gebeld over wat geld wat we hebben overgemaakt. Zegt ie: en...komt de kleine dit weekend? Of iets in die trant...ja duhh...geen idee natuurlijk. Volgend weekend gaan we met mijn familie een weekend naar een bekend pretpark (gelukkig bij ons in de buurt) maar die er wel een beetje tegenop. Zondags nog een feest. Dit alles omdat mijn ouders 40 jaar getrouwd zijn. Super natuurlijk en niemand wist van tevoren dat ik hoogzwanger zou zijn dat weekend. Hij zei laatst blijkbaar tegen mijn zus zoiets van...zul je zien...jij met de jongste niet aanwezig (die heeft rode vlekken allemaal, dus hopelijk wordt dat niks ernstigs) en je zus aan het bevallen..oftewel..dat we er beiden niet zijn op dat feest...ik snap m wel..je bent natuurlijk niet zomaar 40 jaar getrouwd, maar ik kan het niet tegenhouden als ik in dat weekend beval...kwam een beetje over alsof dat feest belangrijker is dan een gezond kleinkind mja...ik vind het al lastig genoeg dat ik niet weet hoe ik dat weekend door kom.

3. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Jaaaaaa de eerste juli baby.
    Zet m op!!
    Ben heel benieuwd:)

4. kokjes

kokjes Bekend lid

14 sep 2016
    593
    313
    63
    NULL
    NULL
    Nou het duurt nog even. Nu krab 6 cm. Wordt wel wat zwaar nu.

5. Nunas

Nunas Actief lid

31 aug 2016
    432
    52
    28
    NULL
    NULL
    Scooter niets van aantrekken hoor die kleine valt niet te regisseren en daar moet iedereen maar begrip voor hebben!

Butterflypassion oh jeetje ben blij dat je opgekikkerd bent na je opa bezoekje! Niet leuk!

Bedankt voor alle verjaardagswensen! Mijn man brengt sushi mee naar huis om te vieren..Heb ik al 8 maand zo'n zin in! Maar voor mij wel de varianten met tempura garnalen, avocado ed. Niet met rauwe vis.... al ga ik wel een stukje van zijn rollen proeven denk ik. Ik las dat sushi geen probeer is als je maar zeker bent dat het met verse vis is.
    Nadien gaan we naar de cinema naar wonder woman kijken. Wel onder Dafalgan om het allemaal wat draagbaar te maken maar ik moést en zou mijn verjaardag vieren en toch buiten komen. Heb het gevoel dat ik 24/7 thuis zit de laatste tijd, enkel van bed naar zetel en omgekeerd...

KokjeS super spannend hoor! Ik kom hier ook op tijd eens piepen ben ook zo benieuwd naar foto en naam ;)

6. Nunas

Nunas Actief lid

31 aug 2016
    432
    52
    28
    NULL
    NULL
    Toen ik 6cm had duurde het nog 3u en toen had ik ons zoontje in me m'n armen! Succes!!

7. Prj

Prj Niet meer actief

Kan ineens hard gaan. Zorg dat je blaas goed leeg blijft dat helpt enorm.

Ik blijf het in de gaten houden. Spannend zo'n eerste baby :D

8. Prj

Prj Niet meer actief

Kan ineens hard gaan. Zorg dat je blaas goed leeg blijft dat helpt enorm.

Ik blijf het in de gaten houden. Spannend zo'n eerste baby :D

9. WishfulDreaming

24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    6cm is goed, zo ver ben ik nooit geraakt!

(Zoonlief 'hing' vast met 2cm...) :)

Spannend!

10. eerstekindje12

eerstekindje12 Actief lid

2 dec 2014
    415
    32
    28
    Wauww superspannend!! Proficiat met je verjaardag nunas!

@ButterflyPassion ik heb ook zo een vader, is en hij is alcoholicer. Kheb er liever niets meer mee te maken eigenlijk...

Hier drukke ochtend gehad, dus nu actieve baby in combi met harde buiken...

11. Lieflieff

Lieflieff Actief lid

2 nov 2016
    276
    66
    28
    NULL
    NULL
    Ooh wat spannend de eerste baby hier!!
    Gefeliciteerd eh Nunas dacht ik? Er zijn zoveel berichten geplaatst ik kan het niet onthouden!
    Ik had vanmorgen een liggingsecho. Ziet er allemaal goed uit! De baby lijkt wat groter dan normaal zei ze maar niet zorgelijk.

12. Romantic

Romantic Bekend lid

29 nov 2015
    874
    91
    28
    Spannend @kokjes, 6cm is al over de helft!!

Beterschap @Nunas en van harte gefeliciteerd!!

13. WishfulDreaming

24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    Nog eens een vraagje:

Hebben jullie ook de laatste dagen meer last van witverlies/slijmverlies.

Ik verlies opnieuw slijm wat vergelijkbaar is met 'vruchtbaar slijm' rond de eisprong. Geen adertjes of wat bloed, dus geen slijmprop. Maar wel duidelijk andere afscheiding.

Ik heb ook regelmatig ongi-krampen en het gevoel dat er iets loopt beneden, maar ook dat is gewoon witverlies (100% zeker geen vruchtwater)

Nog dames? :|

14. eerstekindje12

2 dec 2014
    415
    32
    28
    Ja ik, maar heb dat nunal een 2 tal weken... om onzeker van te worden!

15. WishfulDreaming

24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    Vervelend he! Ik ben al enkele malen naar de wc gelopen met het idee 'dit moet wel bloedverlies zijn!' maar telkens is het niks... Oef.

Lang leve inlegkruisjes :o:

eerstekindje12 vindt dit leuk.
  16. Prj

Prj Niet meer actief

Hier ook veel last van meer afscheiding. Tja het is niet anders...

Ik voel me weer genoeg opgeknapt om morgen toch een dagje naar het vrienden weekend te gaan. Is bij een goede vriendin thuis dus kruip daar lekker in bed ' middags. Is helaas op 1,5 uur rijden dus hakt er in. We twijfelen of we de vlucht koffer en maxicosi meenemen

17. eerstekindje12

2 dec 2014
    415
    32
    28
    Als jullie bevallen in het zh gaan jullie de dag zelf al naar huis?

18. WishfulDreaming

24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    Ik zou het doen, al is het maar voor je gemoedsrust ;)

@eerstekindje12
    Niet van toepassing op me (keizersnede, dus weinig keuze)

19. Prj

Prj Niet meer actief

Ik denk dat we het ook maar doen. Hij staat niet voor niets al klaar...

Hier gelijk naar huis. Maar als dat laat op de avond wordt of in de nacht dan pas de volgende ochtend. Ligt er wel heel erg aan hoe het met mijn blaas gaat en dit wordt opgelost...

20. Scooter84

Scooter84 Niet meer actief

Ik heb niet echt last van meer afscheiding. Misschien ook omdat ik het vermoeden had dat ik een schimmelinfectie heb en daarvoor een zalf gekregen heb van de huisarts. Vaginaal gebruik. Dus denk dat het een beetje ontregeld is ofzo. Maar verder is het allemaal vrij rustig nog dus verwacht echt niet dat ik binnen nu en anderhalve week ga bevallen. Maar we hebben natuurlijk sowieso nog een paar weken
    Wij hebben gekozen voor een poliklinische bevalling. Dat betekent met een cm of 5, 6 naar het ziekenhuis en na ongeveer 2 uur weer naar huis. Als alles goed gaat natuurlijk en ook als het 's nachts geboren wordt...als dat laatste aan de hand is komt de kraamzorg nog wel een uur of 2 geloof ik. Dat dan weer wel...

Deel Deze Pagina