Na veel wakker liggen toch maar weer naar beneden op de bank even tv kijken... De tweede nacht op rij.... Vandaag overdag maar in bed want ik kan niet meer... Hier ook veel steken onderin, een drukke baby en zo'n druk op mijn bekken...
Oei oei eerstekindje dus bij jou was rustig in de buik ook rustig uit de buik en druktemakertje in de buik ook druktemakertje uit de buik? Dat belooft.... We re getting closer ladies! Maar ik bespeur nog niets op t papiertje elk toiletbezoekje spannend hehe
Ik heb nooit voortekenen gehad. Uit het niets 's nachts wakker worden met rugweeeen. Een slijmprop dus nooit gezien haha. Vanochtend vaderdag gevierd met de geknutselde cadeaus van de kids. Extra luxe ontbeten ook omdat we vandaag 7 jaar getrouwd zijn. Vanmiddag lekker slapen en vanavond nog barbecueën met het gezin. Toch blij dat de kleine vandaag niet lijkt te komen. Dan blijft de 18e onze dag
Ja hoor, dat belooft voor mijn 3e hier! Nu bij een tweede zie je ook wel dat ze vlugger alles opnemen en dingen vlugger gaan doen dan bij je eerste. Gisteren heeft mijn droogkast het weer begeven, ze was net 10 dagen hersteld... pfff wehebben ze pas gekocht in januari, dat zou toch niet mogen he. Morgen weer bellen, ik kan dat er echt niet meer bijhebben in die 2 laatste weken vd zwangerschap. Khad gisteren nog wat babykleertjes gekocht, manlief is dan maar naar het wassalon gegaan zodanig dat alles mooi zacht is... tgooh stressgevoel en waarom eigenlijk? Maar ja, als je iets gewend bent ist moeilijk af te leren. Straks beginnen aan mijn strijk, nog voor het hottie weer. Want tegen de middag kan ik weer in geen enkele schoen meer door mijn gezwollen benen en voeten.
Twee druppels bloed verloren, maar verder niks aan het handje. Enkel in de broek, niks meer op het papierje. Kon van verdere indaling zijn, of van een geknapt adertje. Verder last van mijn buik en darmen. Al 4x op 24u op de wc, platte stoelgang maar geen diarree. Kan ook van het (veel te warme) weer zijn. Vriendin-vroedvrouw zei me dat bovenstaande tekenen alle kanten kunnen doen uitgaan. Bij sommige start de bevalling enkele uren later, anderen lopen er nog meer dan een week mee rond. Wakker geweest tussen 12u en 2u 's nachts. Daarna heeeeerlijk geslapen van 2u tot 7u. Ondertussen had ik beneden maar wat opgeruimd en wasjes gedaan Ik kijk uit naar 26 juni. Ik wil echt dat ze dan komt, en niet (heel veel) eerder. Mijn zoontje is komende week 's avonds bij zijn papa. De week nadien wordt hij opgevangen door mijn moeder, zodat hij elke dat zijn zusje kan bezoeken. Aankomende week heeft hij nog een hele week 'toetsenweek' op school, waarbij hij elke dag eindtoetsen heeft. Volgende week ronden ze alles af op school, en is voor hem ook alles relaxter. Ik wil dus graag gewoon maandag 26 juni, 't zou voor iedereen beter zijn. En als ze echt eerder wil komen, dan liefst niet voor donderdag/vrijdag. Haha
Hier steeds een zeurende buik/rugpijn maar kan er niet echt weeen in ontdekken. Ga er maar vanuit dat het weer voorwerk is... Gefeliciteerd met jullie trouwdag prj
Gefeliciteerd @Prj! En wat een mooie dame, @kokjes. Het grote genieten is ongetwijfeld volop aan de gang Hier ook alles rustig. Wel steeds meer harde buiken, en heel af en toe wat drukkend gevoel onderin maar volgens mij niks spannends nog. Slijmprop ook nog niks van vernomen. Wel sinds gisteren echt veel last van mijn bekken. Lopen is alles behalve prettig kleintje is goed druk dus die heeft het nog prima naar de zin. Wij hebben beiden wel zoiets van...het zou wel mogen. Mja...we weten natuurlijk ook dat het nog een week of 4 kan duren... De ventilator van de slaapkamer naar beneden gehaald en dat was toch wel een goede zet. Nu dus op de bank een filmpje kijken naast de ventilator. Mijn vriend is even met zijn vrienden naar een evenement in het dorp. Wel op de scooter dus dan is er een stok achter de deur mbt alcohol en is hij sneller thuis mocht er iets gebeuren.
@WishfulDreaming ik heb ook zoiets van, nu kan maar liever nog niet. Voor mij zou ideaal zijn op 3 juli, dus ja duimen maar!
Hoe gaat het met jullie dames in dit warme weer? Hier de marathon van de stad door de straat heen, dus met alle buren lekker buiten langs de route gezeten met broodjes, fris en taart. Kindjes bij elkaar in 1 van de voortuinen met waterfontein gespeeld. Heerlijk, alleen iets te lang met mijn voeten naar beneden gezeten dus mijn voeten zijn een beetje heel erg dik..! Baby houdt zich rustig vandaag, nog geen tekenen dat ze eraan komt vandaag of vannacht..
Lekker buiten op ons terras, onder de parasol, met drankjes, ijsjes en een ploeterbadje erbij. Binnen hebben we gelukkig airco. Prijs me gelukkig
Vandaag ook lekker in de tuin onder de parasol en in het badje doorgebracht met mn lieve man samen. Heerlijk! En nog steeds geen vocht.... (klopt af) .
Hier vandaag ook lekker de hele dag buiten. Vanmiddag een uurtje op bed geslapen. Langer ging ook niet helaas... Morgen weer controle. We hadden mensen geregeld die de kids naar school zouden brengen maar helaas eind van de middag kregen we een afmelding. Gelukkig zijn mijn schoonouders de allerliefste en komen die ze nu naar school brengen. En de oudste blijft lekker thuis want is niet fit en dinsdag is wel het schoolreisje. Nou van mij mag die controle ook wel niet meer nodig zijn. Zeker nu de oppas zo goed is geregeld En nu eerst lekker met een drankje en boekje in bad
Eerstekindje, heb jij ook dikwijls echt pijn van die druktemaker? Soms wou ik gewoon echt dat ie eens even sliep in mijn buik want mijn blaas lies en organen lijken als boksbal te fungeren. Alsof mijn lijf schreeuwt dat er niet genoeg plaats meer is voor die bewegingen maar Smurfje trekt zich daar lekker niks.van.aan. Ouch! Iemand nog tips tegen dikke voeten buiten ze op tijd omhoog leggen?
Veel water drinken, weinig zout eten, je koel houden en bewegen. Veel meer is er helaas niet aan te doen... Vervelend als je er last van hebt! Hier een beetje een baaldag gehad. Net zoals enkele andere een hele actieve baby die zo hard kan trappelen, dat het ongemakkelijk voelt. Daarbij wat krampen en moeheid. Zo klaagmodus uit
@Nunas, ja hoor soms zitten de voeten of knieen of wat het ook mag zijn soms echt te duwen en je kan dan een dikke bult zien op mijn buik Ik heb soms echt steken in mijn buik, op alle mogelijke plaatsen maar niets dat doorzet. Mijn voeten, ook gelijk klompen. Kheb gelukkig nog sandaaltje gevonden in mijn kast die ik ook aanhad bij corige zwangerschappen, ideaal voor megavoeten! Straks gaat tventje ze nog keer masseren! Juij!!
Oja in tegenstelling tot vele van jullie ben ik elke middag zo moe!! Ik slaap van 23u tot 7u, 2x opstaan om te plassen maar dan slaap ik weer door, maar elke middag val ik ter plaatse in slaap... deze nm 45min gerust weer. De baby is savonds erg druk maar snachts kom ik gewoon af en toe wakker van harde buik maar tes al.
Ik ben ook uitgeput en wil dolgraag slapen maar het lukt gewoon niet. Super frustrerend. Ik heb mijn lijst met vragen af voor de controle morgen....hoop zo dat ze wat kunnen betekenen.