Bevalling is idd begonnen. De ruggenprik gaat er zo in en hopelijk dan nog even slapen. En dan is hij/zij er hopelijk snel
Oooh, super nieuws! Zet 'em op vannacht, veel succes en ik lees morgenvroeg rond 4u (mijn vaste wakker-uurtje) wel hoe het gaat! *duimt* *benieuwd*
Wij (Smurfje, ik en 999 muggen) zijn ook nog wakker en mee aan het duimen! Wat leuk voor je, je had er zo op gehoopt dat het vroeger ging starten en voila het is al zover! Succes!
Spannend @Prj Ik weet niet op hoeveel cm je net was maar misschien is het er ondertussen wel al Hier weer eens een slapeloze nacht
Het gaat weer op zijn gemakje net als de andere keren maar het vordert wel gestaag. Vanochtend worden we iig opnieuw papa en mama En de ruggenprik doet weer goed zijn werk. Net even kunnen slapen
Oh spannend prj! Dus toch! Ja echt warm, wij hebben vannacht met raam wagenwijd open geslapen. Normaal op een kiertje en rolluik dicht. Het was heerlijk zo! In het begin nog warm maar steeds wat kouder en zelfs de deken ff over me heen. Zometeen ga ik meteen stofzuigen dan heb ik dat maar gehad! Succes weer met de warmte dames.
Spannend @Prj! Hier ook alweer wakker. Op zich wel geslapen vannacht en maar 1x hoeven plassen maar zo warm...pfffff Vandaag niks op wat boodschappen doen na. Dat maar zo vroeg mogelijk...hopelijk is het dan nog uit te houden buiten. Vanmiddag mijn ouders op bezoek...benieuwd hoe vaak de opmerking wanneer de kleine komt, voorbij komt
Ohh ik heb wat gemist gisteren!! Succes @Prj!! Hier sliepen we pas laat en met het raam wagenwijd open. Man, wat een bloedhitte! M'n voeten willen niet meer slinken en m'n vingers staan stijf.. Succes allemaal met vandaag, hopelijk kunnen er nog wat middagslaapjes gemaakt worden
Vanochtend is onze zoon Bram geboren bij 37.4. Hij weegt 3580 gram. We maken het allemaal goed en gaan straks lekker naar huis. Later meer
Jeahh super prj! Zat al te hopen dat het echt begonnen voor je! Hoe ver ben je eigenlijk(kan dat niet zien) Ga lekker genieten vandaag
Gefeliciteerd prj!!! Jaaa de baby's beginnen te komen, super leuk Hier vandaag precies 37w, mooie mijlpaal weer!
Gefeliciteerd Prj! Mooie naam ook! Superfijn dat jullie al naar huis mogen zo snel. Heerlijk genieten! Hier net gestofzuigd en gedweild...ben kapot...dus maar even wachten met de boodschappen...
Proficiat!!! Zalig dat je zo snel naar huis kan! Hier wat krampen, had al 2 boodschappen gedaan. Nu nog 1 te gaan. En dan rusten! Kheb het echt nodig! Gelukkig nog actieve baby, duidelijk minder actief dan andere dagen wel.