1 t/m 15 juli 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 1548, 28 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kokjes

kokjes Bekend lid

14 sep 2016
    593
    313
    63
    NULL
    NULL
    Van harte gefeliciteerd prj!!
    Leuke stoere naam!

2. Lieflieff

Lieflieff Actief lid

2 nov 2016
    276
    66
    28
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd prj!! :) fijn dat alles goed gaat!

3. Smitje

Smitje Bekend lid

30 okt 2012
    512
    41
    28
    Vrouw
    Pjr, gefeliciteerd met jullie zoon!!! Laat je lekker in de watten leggen!

4. Luipaard88

Luipaard88 Bekend lid

3 nov 2016
    664
    467
    63
    Vrouw
    werkloos
    Den Haag
    Gefeliciteerd @Prj toch nog redelijk snel gegaan dan.
    Wat fijn dat je zo al naar huis mag.

@Romantic hier willen de handen en voeten ook niet meer slinken. Slippers snijden in me voeten en me nieuwe schoenen die al 2 maten groter zijn krijg ik ook nauwelijks aan.

Vandaag hebben we een peuter van 2 rond lopen om een dagje op te passen. Gelukkig is me vriend even met haar naar de kinderboederij kan ik nog een beetje uitrusten.
    Gisteren niet meer naar het strand geweest wel een groter badje gekocht dus daar ga ik vanmiddag wel even inliggen.

5. eerstekindje12

eerstekindje12 Actief lid

2 dec 2014
    415
    32
    28
    Ik weet niet meer wat ik voel, goed, niet goed... Daarom heb ik gebeld naar de vroedvrouw, ik vind wachten tot vrijdag net te lang om mij gerust te stellen. Ik mag om 17u gaan, ze denkt dat het te wijten is aan het warme weer want ze krijgt meer oproepen. Ik heb gezegd dat ik bang ben voor zwangerschapsvergiftiging, van mijn 2e liep ik aan deze termijn nog een toertje in plopsaland. Nu is een bezoek aan de bakker al teveel. Kheb ook lichte hoofdpijn en af en toe zo steken in ijn buik. Heel raar, maar ik kom er ongemakkelijk van. Hopelijk kan ze mij gerust stellen, kzou graag nog 10 dagen zwanger zijn :) . En dan mag ze eruit!

6. Johanna18

Johanna18 Bekend lid

2 jun 2015
    691
    195
    43
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd prj! Fijn zeg!

7. Nunas

Nunas Actief lid

31 aug 2016
    432
    52
    28
    NULL
    NULL
    Eerstekindje heb je een bloeddrukmeter in huis? Wij nu sinds vorige week en is geruststellend als je aan zwangerschapsvergiftiging denkt.

Hier is ook alles te veel hoor. Ritje naar de bakker lukt me niet meer. Gewoon thuis en rusten. En wachten. En dit forum checken. En online shoppen :roflmao:

eerstekindje12 vindt dit leuk.
  8. Scooter84

Scooter84 Niet meer actief

Online shoppen is altijd goed!:):thumup:
    Hier het gevoel dat ik overal wel om kan huilen op dit moment. Voor mij gevoel hoeft er maar iets te gebeuren en ik knak...geen idee hoe dat komt, maar we houden het maar op lang leve de hormonen:rolleyes:

9. Luipaard88

Luipaard88 Bekend lid

3 nov 2016
    664
    467
    63
    Vrouw
    werkloos
    Den Haag
    Ik word moe van mijn eigen geklaag over me voeten:cry: dit is gewoon echt niet leuk meer

10. Romantic

Romantic Bekend lid

29 nov 2015
    874
    91
    28
    Dikke knuffel! Die van mij liggen heel de middag al in de hoogte, slinkt niks en plassen doe ik ook erg weinig maar ik drink voldoende.. ik heb zo controle en voel mij er ook niet helemaal lekker bij..

Doorbijten dames! Hou vol!

11. eerstekindje12

2 dec 2014
    415
    32
    28
    ja hoor een bloeddrukmeter in huis, 11/7 zoals gewoonlijk. ik had ook online gelezen dat je dat ook kan zonder hoge bloeddruk, en dat ze daarom eiwitten in urine controleren ook best is, dus da ga ze doen alleszins

12. eerstekindje12

2 dec 2014
    415
    32
    28
    ik heb net 1.5uur gerust en kvoel me al beter, maar kben toch blij dak straks ga dan ga ik helemaal op mijn gemak zijn :)

13. Scooter84

14. Smitje

Smitje Bekend lid

30 okt 2012
    512
    41
    28
    Vrouw
    Ha dames, kan iemand me vertellen hoe ik de lijst goed kopieer? Ik ben vandaag op controle geweest en alles is goed met mij en ons kleine meisje, maar nou bleken alle gemaakte afspraken uit het systeem...dus heb allemaal nieuwe moeten maken die ik in de lijst wil zetten.

15. eerstekindje12

2 dec 2014
    415
    32
    28
    Hoi, van de lijst ken ik niets, maar wat goed dat je het goed stelt!! Khoop dat van mij hetzelfde wordt gezegd straks (man ik kan echt zagen)

16. Scooter84

Ik heb helaas ook geen verstand van de lijst.
    En zeuren mag hoor, eerstekindje;)
    Mijn ouders zijn net weg. Gelukkig maar 1x een opmerking gehad dat het vanaf maandag mag komen. Dus toen zei ik: van mij mag het vandaag hoor...en uitgelegd dat ik echt veel last heb van de hitte. En dat snapten ze wel gelukkig. Maar wat ik toenstraks zei...ik kan om alles wel janken voor mijn gevoel dus weet niet hoe gezellig ik was;) mijn moeder wel uitgelegd dat ik echt last heb van de hitte en onwijs moe ben...
    Straks nog even bij vrienden op babybezoek. Erg leuk maar niet al te lang denk ik.

17. Luipaard88

Luipaard88 Bekend lid

3 nov 2016
    664
    467
    63
    Vrouw
    werkloos
    Den Haag

Wat zijn je nieuwe afsprakrn dan zet ik ze er vanavond wel even in :)

18. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Heeeeel erg gefeliciteerd PRJ! Super! En super naam ook!

19. Smitje

Smitje Bekend lid

30 okt 2012
    512
    41
    28
    Vrouw
    Luipaard88, dankjewel!!! De vokgende afspraken zijn controles en zijn op 29 juni en 5 juli.

Ben zo benieuwd wie de volgende is die gaat bevallen!

En hoe gaat het met jullie Kokjes en Pjr? Worden jullie goed verzorgd?

20. Nunas

Nunas Actief lid

31 aug 2016
    432
    52
    28
    NULL
    NULL
    Oh ik wil wel de volgende zijn hoor hihihi! Maar het is iedereen gegund hoor, zo fijn dat de bevallingen begonnen zijn!

Maandag afspraak bij de gyn.ik hoop dat ik dan een beetje ontsluiting heb dan ga ik ze vragen of ze me wil strippen denk ik.

Deel Deze Pagina