Gefeliciteerd @Prj toch nog redelijk snel gegaan dan. Wat fijn dat je zo al naar huis mag. @Romantic hier willen de handen en voeten ook niet meer slinken. Slippers snijden in me voeten en me nieuwe schoenen die al 2 maten groter zijn krijg ik ook nauwelijks aan. Vandaag hebben we een peuter van 2 rond lopen om een dagje op te passen. Gelukkig is me vriend even met haar naar de kinderboederij kan ik nog een beetje uitrusten. Gisteren niet meer naar het strand geweest wel een groter badje gekocht dus daar ga ik vanmiddag wel even inliggen.
Ik weet niet meer wat ik voel, goed, niet goed... Daarom heb ik gebeld naar de vroedvrouw, ik vind wachten tot vrijdag net te lang om mij gerust te stellen. Ik mag om 17u gaan, ze denkt dat het te wijten is aan het warme weer want ze krijgt meer oproepen. Ik heb gezegd dat ik bang ben voor zwangerschapsvergiftiging, van mijn 2e liep ik aan deze termijn nog een toertje in plopsaland. Nu is een bezoek aan de bakker al teveel. Kheb ook lichte hoofdpijn en af en toe zo steken in ijn buik. Heel raar, maar ik kom er ongemakkelijk van. Hopelijk kan ze mij gerust stellen, kzou graag nog 10 dagen zwanger zijn . En dan mag ze eruit!
Eerstekindje heb je een bloeddrukmeter in huis? Wij nu sinds vorige week en is geruststellend als je aan zwangerschapsvergiftiging denkt. Hier is ook alles te veel hoor. Ritje naar de bakker lukt me niet meer. Gewoon thuis en rusten. En wachten. En dit forum checken. En online shoppen
Online shoppen is altijd goed! Hier het gevoel dat ik overal wel om kan huilen op dit moment. Voor mij gevoel hoeft er maar iets te gebeuren en ik knak...geen idee hoe dat komt, maar we houden het maar op lang leve de hormonen
Dikke knuffel! Die van mij liggen heel de middag al in de hoogte, slinkt niks en plassen doe ik ook erg weinig maar ik drink voldoende.. ik heb zo controle en voel mij er ook niet helemaal lekker bij.. Doorbijten dames! Hou vol!
ja hoor een bloeddrukmeter in huis, 11/7 zoals gewoonlijk. ik had ook online gelezen dat je dat ook kan zonder hoge bloeddruk, en dat ze daarom eiwitten in urine controleren ook best is, dus da ga ze doen alleszins
ik heb net 1.5uur gerust en kvoel me al beter, maar kben toch blij dak straks ga dan ga ik helemaal op mijn gemak zijn
Ha dames, kan iemand me vertellen hoe ik de lijst goed kopieer? Ik ben vandaag op controle geweest en alles is goed met mij en ons kleine meisje, maar nou bleken alle gemaakte afspraken uit het systeem...dus heb allemaal nieuwe moeten maken die ik in de lijst wil zetten.
Hoi, van de lijst ken ik niets, maar wat goed dat je het goed stelt!! Khoop dat van mij hetzelfde wordt gezegd straks (man ik kan echt zagen)
Ik heb helaas ook geen verstand van de lijst. En zeuren mag hoor, eerstekindje Mijn ouders zijn net weg. Gelukkig maar 1x een opmerking gehad dat het vanaf maandag mag komen. Dus toen zei ik: van mij mag het vandaag hoor...en uitgelegd dat ik echt veel last heb van de hitte. En dat snapten ze wel gelukkig. Maar wat ik toenstraks zei...ik kan om alles wel janken voor mijn gevoel dus weet niet hoe gezellig ik was mijn moeder wel uitgelegd dat ik echt last heb van de hitte en onwijs moe ben... Straks nog even bij vrienden op babybezoek. Erg leuk maar niet al te lang denk ik.
Luipaard88, dankjewel!!! De vokgende afspraken zijn controles en zijn op 29 juni en 5 juli. Ben zo benieuwd wie de volgende is die gaat bevallen! En hoe gaat het met jullie Kokjes en Pjr? Worden jullie goed verzorgd?
Oh ik wil wel de volgende zijn hoor hihihi! Maar het is iedereen gegund hoor, zo fijn dat de bevallingen begonnen zijn! Maandag afspraak bij de gyn.ik hoop dat ik dan een beetje ontsluiting heb dan ga ik ze vragen of ze me wil strippen denk ik.