Fijn dat alles goed is! en inderdaad huil momentjes zullen ze echt wel veel vaker zien vooral nu met de warmte. Jij ook rustig aan doen vandaag
Als mijn water nu moest breken of de weeën nu zouden beginnen, moet ik het ziekenhuis opbellen en zeggen dat ik er aan kom. Dan mag ik me nog snel even douchen en opfrissen, koffer in de auto zetten en off we go Bloed- en stollingsonderzoek heb ik vorige week al laten doen (voor anesthesie) dus die info is ook in orde. Normaal moet ik sowieso eerst nog 30min aan de CTG en krijg ik nog lavement, epidurale en een blaassonde. Keizersnede wordt daarna gedaan door de gyn die op dat moment van wacht is, maar dat is niet meteen een probleem voor mij. Zelfde procedure, andere gyn
Hoi WishfulDreaming sorry tis al weer zo lang geleden maar wat was bij jou nu weer de reden voor keizersnede? Luipaard hihi ik heb er volgende week ook nog een wax afspraak opstaan. Hoop die nog te halen Rommelen is dan toch gestopt vannacht... Misschien toch gewoon buikkrampen. No idea. Rond 4u in slaap gevallen en half uur later was men zoontje wakker.... te warm op zijn kamer denk ik pffff. Ik kruip seffes lekker terug in bed met airco op in de hoop wat te kunnen bijslapen.
Ik twijfelde of ik deze of volgende week zou gaan maar dacht het kan er maar af zijn haha. Hopelijk kan je nog een paar uurtjes slaap pakken
Afwijking van mijn bekken, die ze pas vastgesteld hebben tijdens de inleiding van mijn zoontje. Kind kwam vast te zitten en in de problemen. Dus geplande keizersnede, geen risico meer nemen... Mijn zoontje werd trouwens ingeleid op woensdag 14 mei, en is met spoedkeizersnede geboren op maandag 19 mei. Horrorbevalling. Gevolgd door 5 dagen NICU* en het kind 2 verdiepingen lager dan mijn kamer
Oef! Goed dat ze dan nu maatregelen nemen Whisful... Morgen moet mijn vrouw weer naar de verloskundige... Alles is nog vrij rustig hier.... Ben benieuwd!
Hier vandaag weer CTG gehad die was helemaal goed! Wel ook harde buiken die keurig elke 5 minuten kwamen dus de gyn zei al: 'tot vanavond'... maar helaas, vanochtend nog geen ontsluiting en een tuutje qua baarmoedermond..
Ik was zo nerveus voor deze dag! Maar ik heb hem met glans doorstaan! Beide kids thuis in de laatste dagen voor uitgerekende dag, soms kunnen ze ZO elkaar in de haren vliegen en continue wenen op elkaars gedrag. Maar vandaag niet! Ze waren flink (2 en 4 jaar) en ik heb een schelp (van de zandbak) gevuld met water, daarna milkshake gemaakt, naar het speelplein geweest hier op de wijk, daarna weer afgekoeld in het badje. En over de middag was dochter (2jaar) zo lief om toch 2.5u te slapen! Zalig! Tventje moet nog 2u werken, en heeft op de andere dagen die nu nog volgen nachtdienst. Maar dan is hij 's avonds thuis. Ook gaan ze beide naar de opvang vanaf morgen. (behalve in het weekend, maar dat is nu toch redelijk volboekt als afleiding), dus kan ik heel de week rusten!! En dan mag de baby komen! Nog 9 dagen minimum is voor mij ideaal! Ben supergelukkig dat ik geen pijn meer had in mijn buik, integendeel een actieve baby en een happy mom! Dat bezoek aan de vroedvrouw van gisteren heeft me duidelijk deugd gedaan!
Hoi meiden, Mag ik even een klaag-zaag momentje inlassen? Ik heb het echt zowat gehad nu. Ik dacht dat de laatste maand een ellende was, de laatste weken echt slopend, maar het wordt maar erger en de laatste dagen zijn een uitputtingslag. En dat met nog 9 dagen te gaan nu tot de Due date. Als dat zich verder zet en het nu met de uren ook nog erger wordt ga ik ergens instorten en crashen vrees ik. Ik heb zo onwijs veel last van men bekken.... Die bekkeninstabiliteit heeft de top nu wel bereikt vrees ik. Zeker nu die kleine Smurf ingedaald is maar super actief blijft. Dus ik dénk dat het dat is dat me parten speelt (tenzij ik er pees of lies ontstekingen erbovenop heb ofzo), maar bij elke stap die ik zet of beweging die ik maak heb ik echt zoveel bekkenpijn... Ik stap dus bijna niet meer en hele dagen in de zetel of lig in bed. Iets anders gaat niet meer. Ben aan het denken dat ik men Kine sessie van vrijdag en wax van volgende week moet cancellen want ik geraak bijna niet in en uit de auto. Zit nu ook weeral in de zetel wabt sinds laatste toiletbezoekje om 5u kon ik de slaap niet meer vatten want Smurf wakker en hyper actief met alle pijn bij mij tot gevolg. Oh boy. Begrijp me niet verkeerd, ben blij dat Smurf actief is en dat is waarschijnlijk een super goed en gezond teken, ben blij dat het de laatste loodjes zijn en dat we hem binnenkort mogen vasthouden! Maar zit er gewoon even onderdoor. Te veel pijn, te moe, te lang wachten. Als je niets meer kan gaat de tijd ook tergend langzaam voorbij... Ik hoop echt echt echt dat ik niet over men Due date van 1 juli ga want dat zie ik momenteel echt niet zitten. Maar besef dat de kans reëel is want men zoontje kwam ook 6 dagen te laat. Maar ik heb er deze zwangerschap toch wel echt veel meer last van dan die 1e keer. Maar onze eerste was dan ook bijlange niet zo actief in de buik. Misschien daarom? Of misschien is men bekken nu zwakker omdat het nooit echt 100% (maar wel 95%) in orde is geweest na 1e zwangerschap. Ga nu n potje janken denk ik. Sorry voor het klaag momentje. Moest er even uit.
Is toch niet erg @Nunas daar zijn wij toch ook voor ik herken het op zijn ook heel erg. Lopen doet steeds meer pijn en dan moet ik morgen en overmorgen nog de hele dag in een pretpark vertoevenzie daar best tegen op. Hier ook al een tijdje wakker. Vannacht krampen gehad en dat resulteerde toen straks in het verliezen van de slijmprop. Eindelijk het idee dat er iets gebeurt alhoewel ik nog steeds vrees dat het ook hier nog wel een tijd kan duren. Mijn vriend is net opgestaan. Ik hoop dat ik nog even kan blijven liggen en nog wat kan slapen, anders wordt er ook hier vrij snel weer verplaatst van bed naar bank... Hou je taai!
Sterkte Nunas! Geeft niks dat je klaagt. Lijkt me heel zwaar als je zoveel pijn hebt. Vind zelf alleen de warmte al pittig.
Beste Nunas, Ik wens je de laatste dagen veel succes en sterkte. Hoop dat je snel mag gaan bevallen. Let goed op jezelf!!
Wat ontzettend vervelend Nunas! Wat zegt de verloskundige ervan? Lijkt me dat ze je toch wel willen en kunnen helpen? Je moet wel wat energie overhouden voor de bevalling toch.. Veel sterkte ermee!!
Ik heb gewoon het idee dat voor de gyn en vk de moeder bijkomstig is en dat het om de baby gaat. Nu ja, je kan ze geen ongelijk geven hè.... Ik hoop dat er maandag wat ontsluiting is en dat ze me dan kan strippen. Misschien doet het nu ook zoveel extra pijn na die ongelukkige val op men bekken van vorige week. Amai pfff nog Door een pretpark! Ik kan het me niet inbeelden. Heb zelfs bezoek dat vandaag zou langskomen afgebeld omdat ik er geen puf meer voor heb. Bedankt voor jullie begrip! Fijn dat ik hier nog even mag klagen want ik heb de indruk dat ik bij manlief de limiet al heb bereikt. Ach ook te begrijpen hij ziet ook af de laatste tijd met mij en het huishouden na zen werkuren. Ga nu nog eens proberen dutje te doen.
Niet schuldig voelen @Nunas ! Je kan dit toch ook niet helpen! Heel veel sterkte en een dikke knuffel. @Scooter84 hopelijk is het verlies van je slijmprop een teken dat je kleine snel komt, ik duim mee
Sterkte Nunas. Is juist goed om even je gal te spugen. Ik heb het ook wel gehad hoor. Vannacht zo slecht geslapen, ook weer wat voorween gehad. Maar een bevalling voor de aankomende dagen zie ik meer zitten dan vandaag
De laatste loodjes wegen gewoon echt het zwaarst, en de bevalling komt nooit op het moment die je zelf als meest handig en praktisch acht.. We peppen elkaar hier gewoon weer op, we zijn er immers bijna!!
Hier ongerustheid. Baby is een pak minder actief de laatste dagen. Hopelijk schiet ze dadelijk wat in actie, en kan mijn gemoedsrust terugkomen tot vanavond. Om 18u20 afspraak gyn. Dochterlief is altijd 'minder actief' in de voormiddag, maar 't zint me niet...