1 t/m 15 juli 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 1548, 28 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Prj

Prj Niet meer actief

Owh wat heb ik met jullie te doen. Als ik me bedenk hoe ik me maandag nog voelde en dan door had gemoeten in deze hitte dan ben ik heel blij dat onze man al in zijn bedje ligt.

Blijf ook echt langskomen hier want ben heel benieuwd hoe het jullie vergaat.

Allemaal veel sterkte met de laatste loodjes en bij twijfel altijd bellen!

2. Scooter84

Scooter84 Niet meer actief

Wat vervelend WishfulDreaming. Als je het echt niet vertrouwt zou ik bellen om te vragen of je eerder mag komen. Wellicht hebben ze ergens nog een gaatje zodat ze kunnen kijken hoe het met de kleine gaat.
    Hier is de kleine vandaag ook een stuk minder druk dan gisteren dus ik snap goed hoe je je voelt. Ik kijk het ook nog even aan.

3. eerstekindje12

eerstekindje12 Actief lid

2 dec 2014
    415
    32
    28
    Gisteren zo een topdag en vandaag weer een baaldag..kheb ook meer bekkenpijn en af en toe krampen. Nu wel nog actieve baby. Ik begrijp je helemaal @Nunas want ik kan ook niet veel meer verdragen. Laatste loodjes idd ik tel hier ook de dagen af! Toi toi meid!!

4. Romantic

Romantic Bekend lid

29 nov 2015
    874
    91
    28
    @WishfulDreaming ik zou even bellen of je eerder kan komen. Ik had eergisteren ook minder leven en ik voelde mij er gewoon niet goed bij. Eenmaal aan het CTG bleek dat ik gelijk had, hij was wat te vlak. Ik mocht na 1,5 uur eraf toen ze beter d'r best deed maar moest gisterochtend voor extra controle komen. Nu, deze was goed en ik mag als ik niet meer ga twijfelen wegblijven tot dinsdag.

Gewoon even bellen dus!

5. WishfulDreaming

WishfulDreaming Fanatiek lid

24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    Ik heb daarnet een broodje met kip gegeten en wat cola gedronken, en ze beweegt weer een beetje. Ik probeer mezelf niet té gek te maken, ik heb mezelf nu al 8,5mnd zo kalm gehouden (5e zwangerschap voor 2e kindje...)

Ondertussen heb ik ook rugpijn en ongipijn. Misschien houdt ze zich ook wat meer koest door de oefenweeën. Niks dat te timen valt, opnieuw.

Ik bijt nog even door tot vanavond. 18u20 is niet zoooo heel lang meer.
    Vannacht in bed (3u) was ze in ieder geval nog goed wakker. En vanmorgen bij het opstaan bewoog ze ook nog. Ze beweegt nu weer, maar gewoon 'kalm' en 'relax'.
    Geen zwierende armen en benen meer. Een subtiel porretje, ik kan het niet anders omschrijven.

Ik aanzie het nog een uurtje, denk ik... Als ik écht te ongerust word, ga ik wel binnen via spoedgevallen (mag altijd, van mijn gyn) :)

6. WishfulDreaming

WishfulDreaming Fanatiek lid

24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    @Nunas
    Da's niet klagen hé, daarvoor zijn we er. Ik snap je wel hoor, eens je lichaam écht pijn begint te doen en je bent die 37w gepasseerd, wil je gewoon dat het vooruit gaat.

Ik hoop dat ze je maandag kunnen strippen en dat het toch iets in gang zet.

Met dit warme weer is 't echt amper dragelijk :(

Dikke knuffel!

7. Nunas

Nunas Actief lid

31 aug 2016
    432
    52
    28
    NULL
    NULL
    Ooohhh thanks ladies :thumup:

Ja WishfulDreaming en Scooter, misschien is dat mindere bewegen gewoon teken dat ze er bijna aankomen! Zeker in combinatie met dat slijmprop verlies hè scooter!
    Hier nog steeds geen slijmprop gezien trouwens.

Lastig hè eerstekindje! Hopelijk herstellen die bekkens snel na de bevalling! Mijn buik hangt ook fel naar Links de laatste dagen. Helemaal niet meer in t midden. En dat terwijl het bij bekkeninstabiliteit belangrijk is alles evenwichtig proberen te houden. Ik denk dat ik nu Links veel meer druk krijg dan rechts. Zoveelste guess naar oorzaak van toenemende pijn dezer dagen...

Ik zou de tijd nu best wat sneller willen laten gaan. Zit hier maar wat te lezen, surfen en films en series te kijken. Meer kan je niet echt doen vanuit bed of zetel. Wat duren de dagen lang zo....

Om dan toch met een positieve noot af te sluiten; het ziet er naar uit dat ik 2 zwangerschappen ga overleven zonder striemen te krijgen. :thumup: Feest! :D

8. Luipaard88

Luipaard88 Bekend lid

3 nov 2016
    664
    467
    63
    Vrouw
    werkloos
    Den Haag
    Heerlijk eindelijk regen :D

Bijgevoegde bestanden:

9. Scooter84

Scooter84 Niet meer actief

O dat is wel beter!! Hier nog helemaal geen regen of onweer te bekennen...wel wat bewolkt dus hopelijk gaat het vanavond nog wel knallen in de lucht en dus afkoelen. Vaak is het alleen wel zo dat wij, omdat we vlakbij de duinen zitten, aan het ergste weer ontsnappen omdat het blijft hangen boven de duinen...voor vandaag duimen dat het goed gaat knallen:D

10. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Hier ook lekker onweer en regen, heerlijk! Wonen ook vlak bij zee, maar gelukkig komen de buien dit keer toch over land. Heerlijk, scheelt weer 12 graden

11. Romantic

Romantic Bekend lid

29 nov 2015
    874
    91
    28
    @Luipaard88 ik zie hetzelfde badje staan als bij ons .. :D gekocht bij de Kruidvat?

@WishfulDreaming succes vanavond! Laat je ons weten hoe het gegaan is?

12. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Haha in dit badje heb ik ook een aantal dagen doorgebracht. Zit heerlijk met die hoge opblaasranden! :D

13. Romantic

Romantic Bekend lid

29 nov 2015
    874
    91
    28
    Hier nu ook regen en onweer, heerlijk! Weg benauwdheid!

14. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Sterkte Whisful! Even een extra controle kan nooit kwaad. Je moet altijd naar je gevoel luisteren...

Hier ook echt mega opgezwollen voeten bij mijn vrouw. Net terug van de verloskundige, die afspraak stond toch al. Alles was nog goed. Bloeddruk stijgt niet, blijft gewoon wat aan de hoge kant (140/80) maar daarmee mag ze doorlopen. Baarmoeder was al wat week aan de buitenkant. De verloskundige verwacht dat hij hoe dan ook nog wel een weekje blijft zitten nog...

Bijgevoegde bestanden:

15. Nunas

Nunas Actief lid

31 aug 2016
    432
    52
    28
    NULL
    NULL
    Oh oh lalalaura dat zien er zware voetjes uit! Misschien eens lekker koelen in een fris voetbadje met zout?

Ik ben ook benieuwd WishfulDreaming! Maar het zal allemaal wel ok zijn! :thumup:

Hier in de Kempen nog geen regen. Het enige wat hier drupt is mijn zweet. :cool:

16. kokjes

kokjes Bekend lid

14 sep 2016
    593
    313
    63
    NULL
    NULL
    Jaa ook hier regent het!! Wat fijn die verkoeling!!

Wauw wat een opgezwollen voeten. Verwen je vrouw maar goed lalalaura!

17. Luipaard88

Luipaard88 Bekend lid

3 nov 2016
    664
    467
    63
    Vrouw
    werkloos
    Den Haag
    Ja klopt het kruidvat badje en daarachter nog een action badje alleen die is minder schoon.

Volgens mij komt hier straks bui nummer 4 over :D je voelt het gewoon heerlijk afkoelen, hopen dat me voeten ook wat gaan slinken nu de ergste warmte weg is.

Ben ook wel benieuwd hoe het nu is @WishfulDreaming

18. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Dit is al een aantal dagen zo.. Super zielig... al massages geprobeerd, voetenbadjes...
    Mijn ouders hebben een groot zwembad in de tuin (ingegraven) maar op dit moment kan mijn vrouw mijn moeder niet uitstaan... Haha dus alleen als t ECHT niet meer gaat is ze mee te krijgen..,

19. Luipaard88

Luipaard88 Bekend lid

3 nov 2016
    664
    467
    63
    Vrouw
    werkloos
    Den Haag
    @Lalalaura ik weet wel ongeveer hoe ze zich voelt met der voeten.
    Massages gaan hier niet een lukken (behalve dat me vriend dat niet zou doen) doen ze gewoon teveel pijn als je ze aanraakt.
    Moet zeggen dat het nu afkoelt ze ook al minder warm aanvoelen.

Links is hoe me voeten normaal zijn en rechts is nu
    PhotoGrid_1498153247109.jpg

20. Romantic

Romantic Bekend lid

29 nov 2015
    874
    91
    28
    IMG_9388.JPG Och ook al zulke pijnlijke voeten! Hier niet veel beter helaas..

Deel Deze Pagina