1 t/m 15 juli 2017

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by 1548, Oct 28, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Luipaard88

Luipaard88 Bekend lid

Nov 3, 2016
    664
    467
    63
    Female
    werkloos
    Den Haag
    @WishfulDreaming @Johanna18
    Jaja het is nu echt bijna zo ver voor jullie. Super spannend hoor!

Ik ben er vandaag achter gekomen hoe het voelt als water over je heen loopt. Nee helaas niks spannends, kreeg alleen zo'n 4/5 liter water over me heen. We hadden (onverwachts) een verjaardag waar ik al niet zo blij mee was en het bleek ook nog buiten gevierd te worden. Ik pas alleen maar jurken dus dat was al best fris. Ik werd onder ( de rand van) de partytent gezet en jahoor plets al het water over me heen.
    Gelukkig alleen over me schoot en me benen & voeten maar door de schrik ervan is het enorm in me rug geschoten.
    Verder lijkt het wel of de harde buiken meer iets vast lijkt te zijn want het gaat bijna niet meer weg.
    En als het even weg lijkt te zijn begint het weer.

Slaap lekker allemaal!

2. Johanna18

Johanna18 Bekend lid

Jun 2, 2015
    691
    195
    43
    NULL
    NULL
    Bedankt!

Jij ook veel succes wishfuldreaming!

Ik laat ook morgen eind vd dag ff wat horen. Eerder komt er waarschijnlijk niet van.

3. WishfulDreaming

WishfulDreaming Fanatiek lid

Jun 24, 2007
    1,643
    51
    48
    Female
    België
    Zo, wij zijn al een half uurtje wakker, en begonnen aan de voorbereiding.

Ik had zaterdag na de CTG al het lavement mee naar huid gekregen, zodat ik het rustig op mijn gemak thuis kon doen (hoera!)
    Mental memo: stress + lavement is geen aanrader :p

M'n buik/darmen lijken helemaal overstuur, lol, maar komt wel goed. Eigen wc hier, dus misschien beter dat ik het hier allemaal kon doen ;)

Rond 6u verwachten we de geboortefotograaf (vriendin van me) hier. En dan rijden we samen naar 't ziekenhuis. Dat meisje heeft ook schrik en was ook zenuwachtig. Ze heeft nog nooit eerder geboortes gefotografeerd, maar ik wou haar er echt zoooo graag bij :)

Heb afgelopen weekend ook hele leuke gezinsfoto's gekregen van een eerdere shoot rond 34w. Echt top! Ik zal er deze week ook enkelen van posten.

Anyway, lieve dames.
    Moest ik jullie niet meer horen wanneer er iemand in bevallingsmodus moest gaan: veeeeel succes!

Tot vanavond/snel! X

Scooter84 likes this.
  4. Nunas

Nunas Actief lid

Aug 31, 2016
    432
    52
    28
    NULL
    NULL
    Toitoitoi !

5. Romantic

Romantic Bekend lid

Nov 29, 2015
    874
    91
    28
  6. Romantic

Romantic Bekend lid

Nov 29, 2015
    874
    91
    28
    Hier is alles weer rustig dus ik ga het proberen los te laten voor de komende dagen.. :oops:

7. eerstekindje12

eerstekindje12 Actief lid

Dec 2, 2014
    415
    32
    28
    Toi toi!!!!

8. Smitje

Smitje Bekend lid

Oct 30, 2012
    512
    41
    28
    Female
    Heel veel succes en plezier vandaag Wishfuldreaming en Johanna18!!!

9. Scooter84

Scooter84 Niet meer actief

Heel veel succes @WishfulDreaming en @Johanna18!

Hier ook weer soort van boven water na een pittig weekend. Het was erg zwaar maar wel gezellig. Gisteren om 19.30u was het voor mij klaar en zijn we naar huis gegaan. Was mooi geweest. Het feest was eigenlijk ook wel afgelopen dus was prima zo. In het pretpark was het leuk en gezellig maar ook wel zwaar. Gelukkig was er een rolstoel mee dus daar af en toe in kunnen zitten. Al met al erg pittig maar gezellig. Niet echt last meer gehad van krampen. Misschien heb ik me toch ook te druk gemaakt over het weekend en heeft mijn lijf vrijdag nog hard gewerkt om de restjes van de slijmprop weg te werken. Kleintje is ook weer actiever gelukkig dus dat is weer een geruststelling. Straks even de vk bellen zodat ze nog mijn bloeddruk nog een keer extra kunnen meten. Dat wilde de gyn wel echt laten doen.
    Verder sinds zaterdag superdikke voeten. Ook nu nog. Dus echt wegtrekken doet het niet meer helaas. Wel superveel gelopen natuurlijk en op slippers gelopen omdat ik niks anders meer pas. Dus gok dat het daarmee te maken heeft. Vandaag rustig aan. Naar de vk en wat boodschappen doen maar verder met de voetjes omhoog. Foto is van mijn voeten gisteravond.
    In totaal hier een kilo of 20 aangekomen, incl. Al het vocht. Baal er wel van. Mijn BMI was vrij hoog al voor de zwangerschap dus had gehoopt niet al teveel aan te komen mja...nu niks meer aan te doen en hopen dat het grootste deel al eraf gaat als de kleine zich laat zien. En in de weken daarna...

10. Smitje

Smitje Bekend lid

Oct 30, 2012
    512
    41
    28
    Female
    Ai, dat ziet er pijnlijk uit...

Hier 10 kg aangekomen, wat ik prima vind. Bij mijn zoon was ik er 15 aangekomen, maar goed ik ben nog niet bevallen;)

11. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

Jul 13, 2015
    2,278
    2,523
    113
    Female
  12. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

Jun 3, 2016
    2,905
    2,098
    113
    Heeeel veel succes vandaag Whisful en Johanna!!!

13. Johanna18

Johanna18 Bekend lid

Jun 2, 2015
    691
    195
    43
    NULL
    NULL
    Wij hebben een kleine meid!! E.m.m.a.! Zo verliefd. De keizersnede ging goed. Nu wel heel moe en veel pijn maar ook heerlijk aan t genieten. Ze weegt 6 pond en is 48 cm lang.

Romantic, Smitje, Luipaard88 and 5 others like this.
  14. Scooter84

Scooter84 Niet meer actief

Gefeliciteerd met jullie kleine meid!! Geniet van jullie mooie gezinnetje en doe lekker rustig aan! Laat je goed verwennen. Leuke naam ook:)

15. Lieflieff

Lieflieff Actief lid

Nov 2, 2016
    276
    66
    28
    NULL
    NULL
    Oeh daar is de eerste vandaag alweer!! Gefeliciteerd Johanna! Nu uitrusten :)

Haha, ik had me opgegeven voor een fotoshoot van babydump en nu belde ze net of ik dat vrijdag wil doen. Dus nog ff de benen over elkaar :roflmao: je krijgt alle foto's en een leuke cadeaubon!

Romantic, Skyangel and eerstekindje12 like this.
  16. Prj

Prj Niet meer actief

Gefeliciteerd johanna. Leuke naam. Nu naast het opknappen lekker gaan genieten van jullie gezin.

Lieflief wat leuk om te doen!

17. eerstekindje12

eerstekindje12 Actief lid

Dec 2, 2014
    415
    32
    28
    Proficiat, supernaam!! Hoeveel is 6 pond? Wij wegen in kg :oops:.oooh zo goed dat alles goed verlopen is, alvast een goed herstel gewenst!!

18. Lieflieff

Lieflieff Actief lid

Nov 2, 2016
    276
    66
    28
    NULL
    NULL
    Hahaha. Mijn moeder/schoonmoeder zeggen ook altijd zoveel pond. 1 pond is 500 gram, dus 6=3kg :)

19. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

Jul 13, 2015
    2,278
    2,523
    113
    Female
    Wauw van harte gefeliciteerd Johanna!! Prachtige naam, dat was bij ons ook een kanshebber ;) Mooi gewicht. Hopelijk herstel je snel en heb je snel wat minder pijn. Zalig om te lezen dat jullie lekker aan het genieten zijn:D:thumup:

20. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

Jun 3, 2016
    2,905
    2,098
    113
    Gefeliciteerd Johanna! Super! Mooie naam inderdaad!

Share This Page