Ik heb er zelfs eentje in het ziekenhuis Hele vooruitgang dat ze dit nu ook hier aanbieden. Ideaal voor de combinatie borstvoeding + keizersnede
Wat fijn zeg! Na een keizersnede is het zo lastig om je bed uit te komen en dan is zo'n co-sleeper ideaal. En wat een prachtig meisje zeg!
WishfulDreaming Oohhh wat leuk ik hoop dat ze dat bij ons in het ziekenhuis ook hebben! In 2014 was het nog een apart bedje... Nijntje, welkom (terug?)! Ja ik had ook verwacht dat er al meer babys gingen zijn op deze termijn. Maar vooral nog veel ongeduldige mama's Jeej mijn wax is thus kunnen doorgaan. Zo lief van ze! Moest ik niet in en uit de auto sukkelen. Nu ben ik er helemaal klaar voor! Oh ik hoop zoooo dat Due date 1 juli ook de effectieve beval datum wordt !! Voorlopig redelijk rustig hier buiten een pijnloze harde buik of 3-4 per uur. Hoe zit dat bij jullie? Maar ja zoals mijn gyn al zei; het kan plots snel gaan!! Smurfjes hoofd was gisteren 41w3d. En zen buik 37w6d. Terwijl ik 39w2d was. En 3.3kg geschat. Ne smalle met een groot hoofd argh!
Altijd fijn als de wax weer kan doorgaan En inderdaad we zullen sowieso allemaal volgroeide baby's ter wereld brengen. En het feit dat er geen vroeh geboortes zijn in onze groep is alleen maar een goed teken
Wishfuldreaming, wat een schatje! Hoe gaat het met je? Fijn dat onze kindjes mooi groeien. Ik hoop dat ze deze week komt, zou prachtig zijn in de 40ste week. Nunas, hier ook voortdurend harde buiken.
Hier ook wel heel regelmatig harde buiken soms ook best pijnlijk maar er is geen pijl op te trekken verder. Ik merk wel dat ik het in en uit bed tillen van mn dochter steeds zwaarder vind worden. Ze heeft nu een peuterbed met een rekje langs de hele zijkant wat wel als voordeel heeft dat ze er zelf nog niet uit kan
Sinds half twee krampig en misselijk geweest. Vervolgens diarree en spugen...nu niet meer misselijk, maar nog wel krampen...Zou dit het begin zijn?
Vanochtend weer controle gehad + echo om de groei nogmaals na te kijken. Omdat ik vorige week 2x een CTG controle had wilden ze kijken of de groei, navelstreng en vruchtwater nog goed gingen. Allemaal goedgekeurd en ukkie wordt nu gemeten op ongeveer 3800 gram...! Hier regelmatig harde buiken die aan komen rollen, een duidelijke piek hebben en pijn doen. Meer witte afscheiding.. erg veel pijn in mijn schaambot en bekken.. maarja verder zet er nog niks door, dat moddert al 2 weken zo aan.. .. ik hoop dat ukkie deze komende dagen besluit om eruit te komen.
Pijn, pijn, pijn. Keizersneden zijn niet van de poes. Verlies ook redelijk wat bloed, maar nog mooi binnen de normen. Enkel geen fijn gevoel. En ik heb last van lage bloeddruk en pijn in schouders/ribben. Dat laatste komt door de lucht die nog in mijn lichaam aanwezig is door keizersnede. Pijnlijke zaak
oeh dat klinkt allemaal niet heel erg fijn.Krijg je wel iets waar de pijn van zakt? Hopelijk kan je een beetje bijkomen van alles en ondanks de pijn toch genieten van jullie kleine meid!
Kan er een handig iemand de lijst nog eens updaten? Ooh smitje wie weet! Ik hoop dat het doorzet! Romantic dan is er bij jou toch al meer aan de gang dan hier hoor. Oh boy zo ongeduldig. ...
ZWANGER 1 juli Nunas - 33 jaar - 2e kindje JONGEN 2 juli eerstekindje12 - 31 jaar - 3e kindje MEISJE Johanna18 - 29 jaar - 3e kindje VERRASSING 3 juli Romantic - 29 jaar - 2e kindje MEISJE Lalalaura - 28 en 30 jaar - 1e kindje JONGEN scooter84 - 33 jaar - 1e kindje VERRASSING 4 juli WishfulDreaming - 31 jaar - 2e kindje MEISJE smitje- 35 jaar - 2e kindje MEISJE 5 juli Nijntje2015 - 31 jaar - 2e kindje VERRASSING Luipaard88 - 28 jaar - 1e kindje JONGEN 7 juli Prj - 32 jaar - 4e kindje VERRASSING Kokjes - 25 jaar - 2e kindje MEISJE 10 juli SkyAngel - ?? Jaar - 2e kindje JONGEN 11 juli Lieflieff - 27 jaar - 1e kindje JONGEN Butterflypassion - 27 jaar - 1e kindje MEISJE Totaal: 17 5 Jongens | 6 Meisjes | 4 verrassingen Bevallen 16 juni - Kokjes - L.o.b.k.e - 3045 - 37.0 20 juni - Prj - B.r.a.m - 3580 - 37.4 26 juni - Johanna18 - E.m.m.a - 3500 - 39.1 26 juni - Wishfuldreaming - J.u.l.i.a E.m.i.l.i.e.n.n.e - 3410 - 38.6 Sterretjes 1548, meijtje, Toutepetite Bubbels84 - 4 januari 2017 AFSPRAKEN Juni 28 juni - Luipaard88 - controle 28 juni - Scooter84 - controle 29 juni - Smitje - controle 30 juni - eerstekindje12 - afspraak vroedvrouw Juli 03 juli - Nunas - afspraak inleiden 03 juli - ButterflyPassion - controle 04 juli - eerstekindje12- controle/monitor 05 juli - eerstekindje12- inleiden 05 juli - Smitje - controle 05 juli - Scooter84 - controle 10 juli - ButterflyPassion - controle 12 juli - Smitje - controle
Lijst heeft weer een update gehad. Als jullie je afspraken voor komende week doorgeven dan zet ik die ik er ook we even bij Ik heb zoals iemand misschien heeft gezien ook 2 namen eraf gehaald omdat deze vanaf maart/april niet meer actief zijn op het forum
Ik heb morgen en volgende week woensdag de 5e juli nog een controle bij de vk staan. (Hopelijk is die van volgende week niet meer nodig...)
Ik heb 3 juli een afspraak bij de verloskundige en we krijgen een jongen Eerst wilde ik het niet weten maar uiteindelijk toch maar een extra echo omdat ik toch te nieuwsgierig was
Hey dames, net weer even buik fototjes geschoten. Hopelijk de laatste, maar ben bang van niet! Heb het gevoel dat ze nog wel even blijft zitten. 38+0 ben ik nu. Bekijk bijlage 536445