Heyla, ik heb gisterenavond krampen gehad. Die zijn weggegaan en een goede nacht achter de rug. Vandaag had ik een goede ochtend tot rond 16u. Daarna gingen we dochter halen in de opvang en die wilde plots bij mij zijn (niet bij de papa zoals altijd) en die weende om bij de papa te moeten gaan! Nu heb ik rond 18u weer krampen gehad, dan diarree. Badje genomen maar ergens wat onrustig. Nu is manlief vertrokken voor zijn nachtshift en zat ik weer op het toilet. Krampen zijn nu weer beter, maar bij afvegen had ik slijmverlies. Geen witverlies, echt duidelijk doorzichtig slijm zoals je kan hebben bij de eisprong, maar dan een beetje meer. Er was geen bloed te zien. Kheb zo een onrustig gevoel. Maar zal verder moeten afwachten of er iets doorzet.
Oja verder wil ik er nog bijvertellen dat de baby superactief is! En wat betrefd het co sleeping gedoe doen wij het als volgt: een soort miniwiegje naast ons bed, want bv bij onze zoon die wilde in de draagmand slapen en dochterlief nooit. Dan dat wiegje gekocht en daar sliep ze goed in, dusdat gebruiken we nogmaals. En beneden staat het park/wieg. Nu nog met bekleding en dan wanneer baby's meer willen zien vd omgeving of meer gaan ontdekken gaat de bekleding weg .
Hier alweer een uurtje wakker met menstruatiekramp in onderbuik en rug. Soms wat golvend, soms blijft ie wat zeurend hangen.. ik kan er iig niet van slapen. Bij elke samentrekking lekken m'n borsten dus wie weet gebeurd er nu eindelijk wat...!
@Romantic is nog steeds onrustig bij je? Ik ben alweer een uurtje wakker kan niet slapen... baby is erg rustig wel last vam harde buiken terwijl ik niks doe behalve in bed liggeb
@Luipaard88 ja het blijft onrustig maar qua heftigheid nog geen toename.. dus een bar slechte nacht gehad .. gelukkig komt schoonmoeder vanochtend op dochter passen en kan ik nog wat bijslapen
Hier gisterenavond is alles terug stil gevallen. 1x opgestaan dezenacht om te plassen. De kids gaan vandaag naar de opvang. Eens zien of het vanavond weer van dat is...
Hier een vrij onrustige nacht gehad. 2x moeten plassen en krampen. Maar nu weer rustig na een beetje diarree. Net alsof mijn lijf dat eruit wil werken en het dan weer goed is ofzo. Straks maar even vragen aan de vk wat er gaat gebeuren mochten we ruim over de 40 weken gaan. Wanneer ze gaan ingrijpen zeg maar...
O...ik denk dat de afspraak niet door hoeft te gaan, aangezien mijn vliezen net toch echt gebroken zijn...haha ben meteen zenuwachtig
Ahh spannend!! Zet hem op! Hier ook een onrustige avond en nacht met voorweeen en harde buiken maar na een warm bad zakte alles weer wat af. Zometeen nog een keertje naar zwangerschapsyoga en even lunchen met een vriendin.
Spannend scooter! Succes! Hier gaat t wel goed. Kleine meid doet t prima. Ik heb nog erg veel pijn hoop dat t snel beter gaat. Zag in de lijst een gewicht van 3500 gram staan bij onze dame maar dat mag 3000 zijn. Ben zelf niet zo handig. Weet niet of iemand m nog aan gaat passen?! Wie weet kun je dat dan ook meteen doen
@Lieflieff ja wel een stukje dikker zo te zien maar ook een heel mooie buik zeg!!! ♡ Ja mijn buikje.. ik snap het ook niet, vind hem zelf ook klein voor het termijn. Voel me mede daardoor denk ook écht niet hoogzwanger. Ik zei nog tegen de gyn maandag: ik denk dat ze nog 3 maanden blijft zitten haha @Scooter84 jaaaa daar komt de volgende baby!! Toi toi toi meid hopelijk heb je een voorspoedige bevalling. @Johanna18 wat vervelend dat je nog zoveel pijn hebt. Een KS lijkt me ook zó zwaar! Hopelijk vordert de genezing snel en heb je snel wat minder last.
ZWANGER 1 juli Nunas - 33 jaar - 2e kindje JONGEN 2 juli eerstekindje12 - 31 jaar - 3e kindje MEISJE Johanna18 - 29 jaar - 3e kindje VERRASSING 3 juli Romantic - 29 jaar - 2e kindje MEISJE Lalalaura - 28 en 30 jaar - 1e kindje JONGEN scooter84 - 33 jaar - 1e kindje VERRASSING 4 juli WishfulDreaming - 31 jaar - 2e kindje MEISJE smitje- 35 jaar - 2e kindje MEISJE 5 juli Nijntje2015 - 31 jaar - 2e kindje JONGEN Luipaard88 - 28 jaar - 1e kindje JONGEN 7 juli Prj - 32 jaar - 4e kindje VERRASSING Kokjes - 25 jaar - 2e kindje MEISJE 10 juli SkyAngel - ?? Jaar - 2e kindje JONGEN 11 juli Lieflieff - 27 jaar - 1e kindje JONGEN Butterflypassion - 27 jaar - 1e kindje MEISJE Totaal: 15 6 Jongens | 6 Meisjes | 3 verrassingen Bevallen 16 juni - Kokjes - L.o.b.k.e - 3045 - 37.0 20 juni - Prj - B.r.a.m - 3580 - 37.4 26 juni - Johanna18 - E.m.m.a - 3000 - 39.1 26 juni - Wishfuldreaming - J.u.l.i.a E.m.i.l.i.e.n.n.e - 3410 - 38.6 Sterretjes 1548, meijtje, Toutepetite Bubbels84 - 4 januari 2017 AFSPRAKEN Juni 28 juni - Luipaard88 - controle 28 juni - Scooter84 - controle 29 juni - Smitje - controle 30 juni - eerstekindje12 - afspraak vroedvrouw Juli 03 juli - Nunas - afspraak inleiden 03 juli - ButterflyPassion - controle 03 juli - Nijntje2015 - controle 03 juli - Romantic - controle 04 juli - eerstekindje12- controle/monitor 05 juli - eerstekindje12- inleiden 05 juli - Smitje - controle 05 juli - Scooter84 - controle 10 juli - ButterflyPassion - controle 12 juli - Smitje - controle