1 t/m 15 juli 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 1548, 28 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Volgens mij klopt de lijst zo weer. Als ik wat vergeten ben meld maar even, heb het op mn telefoon gedaan dus was niet echt handig hihi ;)

2. Lieflieff

Lieflieff Actief lid

2 nov 2016
    276
    66
    28
    NULL
    NULL
    Ooh spannend scooter!! Succes

3. Romantic

Romantic Bekend lid

29 nov 2015
    874
    91
    28
    Spannend @Scooter84 , heel veel succes en niet in paniek schieten, je kan het hoor! :thumup:

4. Nunas

Nunas Actief lid

31 aug 2016
    432
    52
    28
    NULL
    NULL
    Jeejjj scooter succes meid er gebeurt hier dan toch wat! :thumup:

Hier een hele nacht slecht geslapen en veel van zijde gewisseld. Wou dan om 6.30u mee opstaan met manlief maar dan plots in slaap gevallen tot nu net!

Nog 3 dagen. Steeds meer schrik dat ik werkelijk wéér overtijd ga gaan. :cry: Meneu ik wil echt niet want zoveel bekkenpijn!

5. Scooter84

Scooter84 Niet meer actief

Toch even op controle geweest. Was ff handiger voor de vk. Moet allemaal op gang komen. Dacht dat het al wel echt wat weeën waren maar echte ontsluiting weeën voel je blijkbaar in heel je buik. Dat was nog niet dus nog wat voorwerk zeg maar. In 24 uur moet het wel echt vorderen, anders moet ik naar het zh ivm infectiegevaar. Nu dus maar afleiding zoeken, niet teveel op elk pijntje letten. De echte ontsluitingsweeën voel je blijkbaar echt wel volgens de vk. Dus maar een beetje netflixen en het huis aan kant maken. Mijn vriend is ook naar huis gekomen. Die zat niet lekker meer op zijn werk...haha hij was er net een half uur...maar hij krijgt calamiteitenverlof dus wel betaald. Tussen 4 en 5 komt de vk even kijken hoe het dan gaat. We wachten het af:D

ButterflyPassion vindt dit leuk.
  6. eerstekindje12

eerstekindje12 Actief lid

2 dec 2014
    415
    32
    28
    Amai zo spannend, hopelijk zet het goed door en heb je een vlotte bevalling. Ik zou nog naar de supermarkt willen, maar het toilet houd me tegen. Ook wat krampjes in de buik zorgen ervoor dat ik liever thuis blijf. Maar om mijn gedachten te verzetten zou ik toch nog willen vertrekken, zoveel heb ik niet nodig en zo ver is het niet. Ik ben ook begonnen aan de wasjes en plasjes van deze week. Zo gaat de tijd wat vooruit. :)

7. Lieflieff

Lieflieff Actief lid

2 nov 2016
    276
    66
    28
    NULL
    NULL
    Spannend hoor scooter! Inderdaad ff lekker afleiding zoeken!
    Is het bij jullie ook zo plakkerig en benauwd? Hier wel. Net ff boodschappen gedaan en stof gezogen en zweet me rot haha.

8. Nunas

Nunas Actief lid

31 aug 2016
    432
    52
    28
    NULL
    NULL
    Boodschappen doen lukt hier niet meer hoor. Ben van bed naar keuken gewaggeld om nadien te ontbijten in men zeteltje... Het is nu echt wel waggelen heb het gevoel dat de baby zo laag zit dat ik men benen niet meer dicht krijg. :roflmao:

Alez koffie en tonic zorgen niet voor voortijdige bevalling. Neem het van me aan! Ook het gezellig maken levert momenteel niks op.

Dan toch nog maar een olifantenfotootje :D

En naar one born every minute kijken :p

Bijgevoegde bestanden:

9. eerstekindje12

2 dec 2014
    415
    32
    28
    Ik geraak voorlopig ook niet uit de zetel. De kids wegbrengen deze morgen was precies al genoeg. Wat een coole foto van je buik @Nunas. Tventje slaapt nog na zijn nachtdienst, maar ik denk dat ik toch ga vragen of hij de boodschappen nog doet vanavond. Om 15u ga ik zoonlief ophalen, die wilde perse in de namiddagopvang blijven. En eigenlijk vind ik dat niet zo erg, dan kan ik nog rusten. Kheb af en toe harde buiken en kvoel me niet comfortabel. Maar ja. Zo kan ik nog een week rondlopen natuurlijk...

10. eerstekindje12

2 dec 2014
    415
    32
    28
    Eventjes een buikfoto! Kan bijna niet geloven dat het 'maar' zo dik is. Vorige zwangerschappen was ik duidelijk ronder!! Maar, het gevoel blijft gelijk. Kvoel me even lomp! :)

Bijgevoegde bestanden:

11. Smitje

Smitje Bekend lid

30 okt 2012
    512
    41
    28
    Vrouw
    Scooter, zet hem op!!! Spannend!

Mooie buikjes! Ik zal ook een buikfoto plaatsen:
    Bekijk bijlage 536532

12. Romantic

Romantic Bekend lid

29 nov 2015
    874
    91
    28
    Ik ben duidelijk een stukje dikker hihihi :D

Bijgevoegde bestanden:

13. Romantic

Romantic Bekend lid

29 nov 2015
    874
    91
    28
    Hier is schoonmoeder net weer huiswaarts. We zijn met z'n drietjes nog even een visje bij de visboer gaan eten, nog eventjes eruit. Ook voor dochter fijn.

Nu weer rustig liggend op de bank terwijl dochter een Disney film kijkt (ze kan zo een hele film blijven zitten, heeft gelukkig als ze goed gegeten heeft een lange spanningsboog..:roflmao:

14. eerstekindje12

2 dec 2014
    415
    32
    28
    Downmoment. Geen zin om nog lang zwanger te zijn... :cry:

15. Romantic

Romantic Bekend lid

29 nov 2015
    874
    91
    28
    Het kan niet lang meer duren! We weten hoe je je voelt, hou nog eventjes vol!

16. Lieflieff

Lieflieff Actief lid

2 nov 2016
    276
    66
    28
    NULL
    NULL
    Wat een kleine buikjes allemaal! Met jou kan ik wel praten romantic :cool: Haha, jij draagt ook ver naar voren zeg, net als ik!
    Wat doen jullie zoal op een dag als deze? Het is zooo niks voor mij om dagen thuis te zitten "wachten". Ik ga alleen maar zitten zenuwen. Vandaag dan boodschappen gedaan en net een brownie gebakken en alvast 4 maaltijden gekookt voor in de vriezer. Als ik dan geen zin heb om te koken straks haal ik gewoon zo'n bakje uit de vriezer :oops: zo nog even wat strijken.

Romantic vindt dit leuk.
  17. ButterflyPassion

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Wauw romantic wat draag je je buik mooi naar voren!

Romantic vindt dit leuk.
  18. ButterflyPassion

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Smitje vindt dit leuk.
  19. Nunas

Nunas Actief lid

31 aug 2016
    432
    52
    28
    NULL
    NULL
    Begrijp je helemaal Eerstekindje. Ik ben er ook helemaal.klaar.mee.
    Zeker omdat ik niks anders meer kan buiten in bed liggen of in zetel zitten.:(

Ben stiekem jaloers op diegenen die hier nog kunnen koken, boodschappen doen, of zich met de andere kindjes bezighouden. Mijn activiteiten zijn beperkt tot slapen lezen tv kijken surfen en op dit forum zagen (waarvoor dank ik ben echt superblij dat hier zo veel gekletst wordt!)

Kom op meid we sleuren elkaar door die laatste zware loodjes! Het duurt niet meer lang nu! :thumup: En na de bevalling mis je dat gevoel van leven in je buik misschien wel dus nog even ondanks alle ongeduldigheid en pijn van proberen te genieten! Voor mij is het tevens de laatste zwangerschap dus ik probeer het me extra goed in te prenten om dit gevoel (of dan toch de positieve kant ervan) niet te vergeten! We hebben in 9 maand toch maar weer even een wonder laten groeien in onze buik! :rolleyes:

Wat leuk dat er geen prematuurtjes zijn in dit groepje en allemaal al mooie gewichtjes en gezonde baby's!:thumup:

Hoezeer ik het ook moe ben en ongeduldig, nu ik hoop nu toch op een juli baby. Zo leuk om in de grote vakantie te verjaren :p. Denk dat ik juli wel ga halen hoor. Het is me hier nog iets te rustig. (Kom nu maar gewoon op je Due date 1 juli kleine Smurf! Alsjeblieft? :rolleyes:)

20. eerstekindje12

2 dec 2014
    415
    32
    28
    Dat is het net, tot gisteren ging alles goed ik kon ook gewoon boodschappen doen. Nu loop ik elk uur naart wc! Net 45 min gerust in de zetel, daarvoor lag ik gewoon met laptop in dezetel. En ik heb direct na het rusten weer dat onrustig gevoel, lrampen. Hup weer naar die wc. Kga het ventje wakker maken en vragen dat hij zoon en dochter gaat afhalen en boodschappen gaat doen. Mss kan ik eens mijn valiesje maken:roflmao:, dat is er ook nog niet van gekomen. Want ik laat tventje graag zo lang mogelijk slapen na zijn nachtdienst. Nog 2 en hij is er van af.

Deel Deze Pagina