Proficiat skyangel! !!! Wat een mooie jongen!! Alez hup ongeveer de helft van dit groepje is bevallen!
Zo zot e! Alvast proficiat, wel vlug in 2u. Hopelijk een goed herstel voor zij die reeds bevallen zijn!
Gefeliciteerd Skyangel!! Wat grappig die blonde haartjes hihi. Super lief! Hier... beetje gek verhaaltje. Maar van de week voelde mn anus al wat gezwollen met afvegen. Even gekeken met een spiegeltje, nog niets aan de hand. Ik zet zelf nooit druk tijdens de boodschap, ben dat al gewend vanwege mn collitus ulcorosa. Dan springen de ontstekingen er ook in namelijk. Maar goed vanmiddag naar het toilet geweest, en ik voelde al met afvegen van neeee je meent het toch niet he? Ik loop naar de woonkamer en voelde gelijk dit klopt niet. Net even gekeken, 2 aambeien!! niet zo héél groot gelukkig, maar man man man hoop maar dat het niet erger wordt. Heb nog nooit aambeien gehad, weet iemand wat het beste is? Gewoon Sperti?
Ooh nee butterfly! Niet leuk. Volgens mij mag sperti inderdaad wel. *zoekt even op facebook* ja sperti en iemand gaf daar als tip neusspray erop. En masseren en naar binnen drukken met wat vaseline op je vinger Geen idee of het helpt hoor!
Oo wat een prachtige naam Skyangel! En nee, zuignapjes doen ze niet aan in t kraamhotel... Nu was t een niet medische bevalling, voor welke ingreep dan ook of pijnstilling moet je een verdieping lager! Hij doet het zo goed! Hij is alleen echt klein... Maat 50 is groot!
Van harte gefeliciteerd skyangel!! Wat een mooi ventje! Jaja het bed is uit de woonkamer!!! Ga nu een paar x per dag languit op de bank. Snachts is helaas nog wel een hel. Maar zo overdag gaat het echt elke dag veel beter. Vandaag een stukje gelopen en vanavond 3 km gefietst met onze oudste voorop de fiets. Wat was dat toch weer een geluksmomentje!!! Heerlijk Zo leuk om al die baby of bijna baby berichtjes te lezen!! Ja dames die nog wachten er is is er nog nooit 1 blijven zitten dus lang kan het niet meer duren!!! (Geeft positieve energie)
@Skyangel gefeliciteerd met jullie mooie zoon! Het gaat hard ineens hier. Superleuk @Nunas en @eerstekindje12 jullie mogen van mij eerst hoor. Laat die kindjes maar komen. Hier een prima dagje gehad waarin ik weinig heb gedaan. Morgen lekker een dagje thuis met mijn dochter. Eens kijken wat we nu nog kunnen verzinnen om te doen. Gelukkig houdt ze ook erg van boekjes lezen en puzzelen
Wat maakte de bevalling zo zwaar? Heb je zelf veel overgehouden aan de bevalling? Ben benieuwd naar je verhaal!
Ah thnx voor het opzoeken! Lief van je. Heb zelf ook wat gezocht hier op zp en Google. Daar werd vooral curanol aangeraden. Dus die heb ik net maar even gehaald bij de kruidvat en hopen dat het werkt! Hij jeukt gelukkig alleen, doet nog geen zeer. Hopelijk blijft het zo. Ah wat schattig lalalaura zo iniminie! Wij hebben (op aanraden van het zh) alleen maat 56. Maar ook een noppies setje en die valt best klein, dus hopen dat het een beetje past Kokjes wat fijn dat het alweer stukken beter gaat. Hopelijk worden de nachten ook snel beter Hier dacht ik vanmiddag al wat stukjes slijmprop te verliezen. Doorzichtige taaie stukjes in mn onderbroek. Net een wat grotere klodder met bruine sliertjes erdoorheen, dus denk dat hij stukje bij beetje aan het loslaten is. Jammer dat dat niets hoeft te zeggen... (grappig he, vanochtend wilde ik nog dat ze een week bleef zitten ivm ziekte man. En nu ik die slijmstukjes tegen kom denk ik JAAAA kom maar op!)
@Lalalaura meten ze de kindjes niet bij jullie misschien? hier in de vooravond weer krampen en harde buiken. Maar opnieuw na toiletbezoekje is alles gaan liggen. Ik verlang tot morgen 10u, dan mag ik naar de vroedvrouw. Zal toch eens vragen of ze nog eens wil kijken of er al meer opening is... en mss de natuur toch een handje kan helpen? We zien wel wat ze zegt . dank u wel voor de bemoedigende woordjes!! Tventje is zijne laatste nacht gaan doen, vanaf morgenmiddag is hij thuis tot woensdag, dus dat zou ideaal zijn! Opvang is wel nog niet geregeld (want iedereen vraagt wanneer moeten we er dan voor zorgen, ja dat weet ik niet he!! ) Dus zal wat last minute zijn Duim duim dat het dit weekend nog lukt!!
De weeen kwamen achter mekaar. Ik wilde lachgas proberen, maar dit was heel verkeerd gevallen dat ik in paniek raakte. Toen kreeg ik inneens persween en door het lachgas kon ik niet stoppen met persen als gevolg dat hij er met zn elleboog als eerst voor zn hoofd uitkwam en ik heel verkeerd uitgescheurd ben.
Oei, hopelijk herstel je vlot! Hebben ze je nadien dan gehecht? Een bevalling blijft zo onvoorspelbaar e, kan er van meespreken!
Gefeliciteerd @Skyangel ! En hopelijk herstel je vlot! Hier al de hele avond forse harde buiken die steeds meer pijn gaan doen.. menstruatiekramp in mijn rug.. ik mag hopen dat dit het begin is want die pijn van de harde buiken is ook superirritant, ik kan dan geen stap zetten...
Oh nee wat naar. Heel veel sterkte met je herstel. Heftig zeg dat je zo sterk op het lachgas reageerde.
Ik wil ook nog even positieve energie sturen naar alle nog zwangeren. De laatste loodjes wegen zo ontzettend zwaar! Hier gaat het heel goed. De wijkverpleegkundige is vandaag geweest voor de intake. Hij is nu 10 dagen en al 200gram boven geboortegewicht. Ik heb gisteren de kids al met de bakfiets naar school gebracht en vandaag zijn we lopend geweest en mochten de kids hun broertje showen. Morgen zijn we daggast op de bruiloft van een vriendin die getuige was op ons huwelijk. Ons mannetje gaat mee en de grote kids gaan lekker logeren. Echt ongelooflijk hoe het herstel gaat deze keer. 1000x beter dan na de andere bevallingen. Dat gun ik jullie ook van harte!