Ik wacht nog een tijdje voor dat ik me aansluit bij een fb groep. Vind het zelf nog wat te vroeg. Er kan nog zoveel mis gaan. En dit forum blijft nog even lekker anoniem. Vind dat voor nu nog wel prettig.
Heej dames ik meld me hier ook. 31 jaar zwanger van ons 3e kindje. Ik ben volgens eigen berekeningen 13 juli uitgerekend.
Nee eigenlijk niet de vader van dit kindje en ik zijn niet meer samen. Ken dit ook niet van mijn andere zwangerschappen... Alleen bij mijn dochter veel bloedverlies, wat een hemaetoom bleek te zijn (bloedblaar in je baarmoeder) Op de echo zagen ze wel dat mijn darmen flink van slag waren, wat ook normaal is door het hcg hormoon. Heb wel moeite met stoelgang.. Dus hoop maar dat daar van komt! Kindje was niet geplant, maar zou het nu erg jammer vinden als het misgaat!
Ha meiden, ik meld me weer af vandaag was er bijna geen streepje meer zichtbaar, morgen zal ongi komen. Jullie een fijne en voorspoedige zwangerschap verder!
Wat leuk gefeliciteerd! Ik ben ook 25 en zwanger van 2e kindje. Mijn Dochter is alleen al ietsje ouder, bijna 2.
Oh nee Meijtje, wat stom zeg!! Hoe ver was je? En al bloedverlies gehad of alleen streepje die niet op liep?
Spannend Risu, snap wel dat je je zorgen maakt daardoor. Er hoeft maar een klein adertje te springen dat kan door meerdere dingen komen door snel omhoog komen ook bijv. Hopelijk blijft het hier bij! Fb groep ga ik ook (nog) niet aan. Vind het juist wel gezellig en fijn hier te kunnen kletsen op een forum. Zou jammer zijn als dit forum leeg loopt omdat iedereen op Facebook zit. Dus ik blijf lekker hier en hopelijk ook veel andere meiden wieweet later in de zwangerschap'
♡ZWANGER♡ 1 juli Babyluvv - 25 jaar - 1e kindje ♡♡ Nunas - 33 jaar - 2e kindje ♡♡ WishfulDreaming - 31 jaar - 2e kindje ♡♡ WishGirl - 31 jaar - 2e kindje ♡♡ LoveFennie - 25 jaar - 2e kindje ♡♡ 2 juli Eerstekindje12 - 30 jaar - 3e kindje ♡♡ Johanna18 - 29 jaar - 3e kindje ♡♡ 3 juli Romantic - 28 jaar - 2e kindje ♡♡ Smitje - 35 jaar - 2e kindje ♡♡ 4 juli IlonavanH90 - 26 jaar - 2e kindje ♡♡ Crossedfingers - 37 jaar - 1e kindje ♡♡ 5 juli 6 juli 7 juli Mysa - 33 jaar - 2e kindje ♡♡ Kecil - 25 jaar - 2e kindje ♡♡ Risu - 29 jaar - 5e kindje ♡ 8 juli Toutepetite - 34 jaar - 1e kindje ♡♡ Liss90 - 26 jaar - 2e kindje ♡♡ 9 juli JSLN - 26 jaar - 1e kindje ♡♡ 10 juli Skyangel - ?? jaar - 2e kindje ♡♡ 11 juli Bubbels84 - 32 jaar - 3e kindje ♡♡ Leii - 26 jaar - 1e kindje ♡♡ 12 juli Weetutniet - 36jaar - 3e kindje ♡ 13 juli LiefLieff - 27 jaar - 1e kindje ♡♡ Elisabeth83 - 33 jaar - 2e kindje ♡♡ Humava - 31 jaar - 3e kindje ♡♡ 14 juli Meijtje - 32 jaar - 3e kindje ♡♡ Mixed - 30 jaar - 2e kindje ♡♡ 15 juli Totaal: 20 ♡ .. jongens | ♡ .. meisjes | ♡ 2 verrassingen ⭐Sterretjes ⭐️ 1548, Meijtje ♡ Afspraken ♡ November 08 november - Wishfuldreaming - 2e echo 08 november - IlonavanH90 - MvM 10 november - Nunas - gyn/ 2e echo 10 november - Weetutniet - vroege 1e echo 11 november - Weetutniet - MvM 14 november - Johanna18 - 1e echo 16 november - Eerstekindje12 - 1e echo/bloedtest 17 november - Risu - 2e echo 18 november - Babyluvv - 1e echo 18 november - IlonavanH90- intake vk/ 1e echo 19 november - LoveFennie - 1e echo 21 november - WishGirl - intake vk 22 november - Mixed - intake/ 1e echo 23 november - LoveFennie - intake vk 24 november - Romantic - intake vk/ 1e echo 24 november - Smitje - intake vk 28 november - Skyangel - intake vk 29 november - Liss90 - intake/ 1e echo 29 november - JSLN - intake/ 1e echo 29 november - Weetutniet - echo/ intake December 01 december - Bubbels84 - intake 01 december - Elisabeth83 - eerste echo 12 december - Bubbels84 - echo 13 december - Elisabeth83 - termijnecho 16 december - Elisabeth83 - intake [/QUOTE]
Zou nu naar berekening ergens tussen 4,5 a 5 weken zijn, eerste test was voor termijn licht en na 4 oplopende testen loopt die de laatste 2 dagen af, tot nu een streep zoals te zien is ver voor nod. Krampen beginnen al,dus verwacht zo of morgen ongi
Eindelijk weer opgeknapt na een buikgriep je, hadden we vandaag een heel klein beetje licht roze op het echt papiertje. Afscheiding, denk ik?? Later was de afscheiding geel/wit van kleur
Dank je, ja balen, maar liever nu dan net als vorige keer met ruim 10 weken een vruchtzakje met baby daarin in m'n handen hebben, of dat de kleine weer gecurreteerd moet worden... Dat is me ook iets te vaak overkomen, dan liever een mini sterretje op de regenboog bij alle andere die daar spelen.
Fijn dat je weer opgeknapt ben Babyluvv. Roze maakt altijd een beetje zenuwachtig he?!. Even goed in de gaten houden of het niet meer wordt. Weet uit ervaring dat het niks hoeft te betekenen. Bij mijn tweede heb ik bruine, roze en met stolseltjes gehad en ook helderrood bloed en toch ging het goed, maar lekker zit het toch nooit helemaal. Hoop dat t niet meer terugkomt. Facebook doe ik ook (nog even) niet, vind het hier wel gezellig zo
Ah jij hebt t ook al heel vaak meegemaakt. En tis inderdaad wel zo als het mis moet gaan dan liever zo vroeg mogelijk, maar je hoopt toch elke keer dat het wel goed gaat. Toch weer een teleurstelling. Hoop dat het snel op gang komt dan kun je ook verder.
Vandaag 6 weken en ja hoor dat voel ik. Misselijk bij tanden poetsen, duizeligheid, opgeblazen gevoel en toch willen snoepen. En erg vermoeid!!
Hoe ziet 'roze' er eigenlijk uit? Is dat licht bloed? Of slijm met bloed? Ik heb volgens mij nog nooit 'roze' gezien
Het is gewoon afscheiding wat normaal gesproken wit/cremig is waar dan een klein beetje bloed doorheen zit wat het een lichte rozige kleur geeft.