Ooohh, wat een schatje! Gefeliciteerd! Eindelijk zeg, ik ben zo blij voor je! Hopelijk is je bekkenpijjn nu ook snel beter
Wauw @Nunas gefeliciteerd!!! Ik had deze morgen de monitor. Daarna bij de assistente. Had ook deze nacht al paar pijnlijke krampen gehad maar niets dat doorzette. Alleen meer en meer bekkenpijn. Ze voelde (pijnlijk!!) En zei 3cm. Ik dacht alle hup, al die pijnlijke krampen en 1 cm erbij. Daarna zei ze: we laten de natuur afwachten en ik zo: nee echt niet. Ik wil een inleiding ( had de argumenten dat mijn vorige ook was ingeleid omdat er toch nooit geen schot in de zaak zit). Dan is ze gaan overleggen met mijn gyneacologe en die was akkoord. Morgen om 6u worden we verwacht in het ziekenhuis en gaan ze starten met een tablet op te steken. Ik hoop ook dat het vlot gaat want nu start ik al met 3 cm. De kids gaan vanavond al bij een vriendje en schoonmoeder logeren, zal stil zijn hier. Ze zijn nog nooit beide weggeweest . Ik had echter wel gehoopt dat het natuurlijk ging gaan, maar bon. Er is een einddatum en we kunnen plannen. Vandaag nog buikpijn gehad tot kort na de middag en nu is alles weer rustig in de buik. Hopelijk zijn de vroedvoruwen morgen jets zachtaardiger om de ontsluiting te voelen. Nu duurde het 10 seconden en zo pijnlijk en vorige week 10 min vliezen strippen en niets van pijn! Daarvoor ben ik wel weer bang maar ik ga nu tijdig epidurale vragen, duimen op geen knip EN dat de weeeen de hartslag eens niet naar beneden halen, was telkens van: tmoet vooruit gaan tkindje krijgt het moeilijk. Dus ja. Hopelijk nu alles tip top.
Gefeliciteerd Nunas!! Wat een schatje zeg wat nijntje al zegt. Zo zie je het sochtends helemaal niet meer zitten en 6 uur later is hij er ineens hihi. Eerstekindje wat fijn dat je morgen ingeleid wordt. Nou ook voor jou dan alvast toi toi toi!!
Aaah eindelijk Nunas! Gefeliciteerd met jullie kerel! Hopelijk voel je je nu gauw beter. Nijntje, ik heb nog 2 gewone controles op 10 en 17 juli staan. Verder niks, ook hier ligt de kleine goed en was er nog genoeg vruchtwater etc dus gewoon wachten... Vanmiddag even op mijn werk geweest. De kindjes waren zooo blij me weer te zien dat is een fijn gevoel! De volgende keer komen ze maar bij mij op visite haha!
Nunas, proficiat!!! Heel veel geluk! En voor alle wachtende; ik duim voor jullie op vlotte bevallingen die niet meer lang op zich laten wachten!!
Van harte gefeliciteerd Nunas! Wat een mooi ventje!! Alvast heel veel succes voor morgen @eerstekindje12
ZWANGER 1 juli Nunas - 33 jaar - 2e kindje JONGEN 2 juli eerstekindje12 - 31 jaar - 3e kindje MEISJE Johanna18 - 29 jaar - 3e kindje VERRASSING 3 juli Romantic - 29 jaar - 2e kindje MEISJE Lalalaura - 28 en 30 jaar - 1e kindje JONGEN scooter84 - 33 jaar - 1e kindje VERRASSING 4 juli WishfulDreaming - 31 jaar - 2e kindje MEISJE smitje - 35 jaar -2e kindje MEISJE 5 juli Nijntje2015 - 31 jaar - 2e kindje JONGEN Luipaard88 - 28 jaar - 1e kindje JONGEN 7 juli Prj - 32 jaar - 4e kindje VERRASSING Kokjes - 25 jaar - 2e kindje MEISJE 10 juli SkyAngel - ?? Jaar - 2e kindje JONGEN 11 juli Lieflieff - 27 jaar - 1e kindje JONGEN Butterflypassion - 27 jaar - 1e kindje MEISJE Totaal: 15 6 Jongens | 6 Meisjes | 3 verrassingen Bevallen 16 juni - Kokjes - L.o.b.k.e - 3045 - 37w.0d 20 juni - Prj - B.r.a.m - 3580 - 37w.4d 26 juni - Johanna18 - E.m.m.a - 3000 - 39w.1d 26 juni - Wishfuldreaming - J.u.l.i.a E.m.i.l.i.e.n.n.e - 3410 - 38w.6d 27 juni - Skyangel - W.y.a.t.t - 3220 - 38w.3d 28 juni - Lalalaura - S.e.b.a.s - 2800 - 39w.2d 29 juni - Scooter84 - I.m.k.e - 3220 - 39w.2d 01 july - Luipaard88 - J.a.y - 3845 - 39w.3d 02 july - Smitje - E.v.a - - 39w.5d 04 july - Nunas - O.t.t.o - 3740 - 40w.3d Sterretjes 1548, meijtje, Toutepetite Bubbels84 - 4 januari 2017 AFSPRAKEN Juli 05 juli - eerstekindje12- inleiding 07 juli - Romantic - controle gyn 10 juli - ButterflyPassion - controle 10 juli - Lieflieff - controle 17 juli - Lieflieff - controle
Ik hoorde op 30 juni eigenlijk als eerste.. en ik denk dat ik serieus de hekkensluiter ga zijn van dit groepje..
Gefeliciteerd @Nunas geniet van jullie kleine man! Helaas zijn J.a.y en ik terug in het ziekenhuis. Hij was wat geel en bleek een verhoogde bilirubine te hebben. Hij ligt momenteel onder 3 lampen en we wachten op de volgende uitslag. Mocht het weer hoger zijn moet hij aan het infus. Na een slopende zwangerschap, een bevalling die zwaar was kan dit er natuurlijk ook wel bij. En dat op de dag dat de kraamtranen vaak al aanwezig zijn
@Luipaard88 kan me inbeelden dat dit nu een lastige periode is, maar gewoonlijk herstellen de kindjes hier snel van! We duimen mee op spoedig ontslag. Hier ga ik straks proberen wat te slapen, ben ietswat nerveus
Net de eerste uitslag gehad en hij hoeft geen infus waarschijnlijk mogen we vrijdag naar huis, een kleine kans op donderdag. Het is inderdaad rot om je eerste kindje zo te zien liggen maar het is het beste. Ik ga maar eens proberen te slapen in een overbelichte kamer
@Romantic nee ik geloof er niks van dat jij de hekkensluiter gaat worden. Lieflieff en ik zijn pas de 11e uitgerekend, dus dat zal vast 1 van ons worden, Hou moed! @Luipaard88 wat vervelend dat jullie terug het ziekenhuis in moesten. Maar gelukkig geen infuus. Hoe is de nacht gegaan? Hier geen nieuws, alleen dat ik al klaar wakker ben . Meestal is dit pas rond 8en haha.
Aangekoppeld en een tablet om voor verweking te zorgen werd ingebracht. Af en toe krampjes. Spannend!
@eerstekindje12 spannend hoor ik ben benieuwd wat er vandaag weer allemaal staat te gebeuren bij iedereen Onze kleine man doet het goed. Ligt rustig onder de lampen meestal zijn ze wat druk en bewegelijk maar hij niet. Hij laat duidelijk merken wanneer hij een schone luier of voeding wil en voor de rest is hij heerlijk rustig. Ik heb uiteindelijk maar 1.5 uur totaal geslapen dus ga straks nog even een uurtje me ogen dicht doen. Maar eerst om 8 uur kolven want me borsten klappen bijna
Balen luipaard. Dat wil je absoluut niet. Hopelijk knapt hij snel weer op. Succes 1e kind. Hopelijk heb je je kleintje snel in je armen.