Gefeliciteerd @eerstekindje12! Wat een prachtig meisje met een hele leuke naam. Welkom @Proetsel gezellig dat je ook meekletst. Hier een rustig dagje. Ik merk dat ik steeds minder de behoefte heb om me onder de mensen te begeven. Dus lekker op de bank een boekje gelezen.
Hoi meiden.4 Even snel een kort berichtje tussendoor! Heel erg proficiat eerstekindje! Prachtige meid en mooie naam! Wat een mooie buiken komen hier nog voorbij! Sorry dat ik wat minder aanwezig ben hier maar ben momenteel moe moe moe. O.t.t.o wil overdag slapen en niet zuigen (wij maar moeite doen om hem wakker te krijgen! ) en s nachts wil hij zuigen en niet slapen. Argh! Als mama wil slapen dus haha. Hij verwisseld dag met nacht! Nuja voor de rest doet hij t goed! Mijn bekken is nog wel extra pijnlijk na de bevalling. De knip doet pijn en nog gratis aambeien erbij. hoop dat men onderkantje spoedig herstelt! Nog veel succes aan de dames die nog ongeduldig wachten! Ik zweer het je: het kan plots snel gaan!!
Hier enkele uren na de bevalling. Ondanks mijn onmogelijke pijn chapeau voor zij die zonder epidurale bevallen. Nu schijnt een inleiding wel pijnlijker te zijn maar toch! Respect! Nu is de pijn goed onder co trole! Zalig! Ik hoop op draaglijke naweeen ! Hier een supergoede start om te drinken ad borst, kmoet ze wel telkens wakker maken
Kan nooit lang meer duren!! Dames wat gaan jullie hard de ene naar de andere baby plopt er uit! Gelukkig ook nog wat juli babies in het juli topic haha Succes voor die nog wachten en gefeliciteerd voor de newmamas! Hier over 6 dagen de voormalige uitgerekende datum, blijft toch wel een dingetje. Maar goed te zien dat jullie het allemaal tot hier hebben gered!!
Dankjewel!! @Bubbels wat fijn om onderin de balk te lezen dat je nog steeds zwanger bent! Ik snap heel goed dat de oude uitgerekende datum moeilijk blijft. Ik hoop op nog een goede zwangerschap voor je!!
Wat fijn dat ze zo goed drinkt. Het eerste begon is het halve werk! Ik heb nu twee ingeleide bevallingen gehad en geen pijnbestrijding. Het was wel heftig maar ik heb nooit een bevalling gehad zonder medicijnen/oxitoxine dus kan het niet vergelijken. Ik hoop..... Nog ooit zwanger te mogen worden en dan zou mijn voorkeur gaan naar een thuisbevalling. Ben erg benieuwd of mijn bekkeninstabiliteit zo goed hetsteld dat we het nog 1x durven om zwanger te worden. Mochten we beslissen voor nog 1 dan willen we een leeftijdsverschil van minimaal 20 maanden. Ik weet dat het vroeg is maar zouden jullie over een tijdje nog 1 kindje willen??
Dit wordt onze 2e als alles goed mag gaan. Of er meer komen... we hopen het wel, maar voorlopig vind ik het even prima zo. Oudste is nu net over de 2,5. Ik wordt eind dit jaar 30, dus ik heb (voor zover je daarvan uit mag gaan en het mag lukken) nog even de tijd om het rustig te bekijken
Nu zijn we met 3 kids en daar stoppen we ook mee. Het was onze droom van beide om er 3 te kunnen hebben, nu we ze hebben is ons gezinnetje compleet.
Wij hebben er nu 4 dus ik denk dat er geen meer bij komen. Wij hadden beide de wens voor 3. Bij 3 voelden we ons compleet echter ging het toch weer kriebelen. En dus kwam ons mannetje. Daarom zeg ik nooit nooit
@eerstekindje12 gefeliciteer met de geboorte van jullie dochter! @Nunas logies toch dat je wat minder tijd hebt voor het forum dat is alleen maar een goed teken. Hopelijk mag er vandaag weer iemand bevallen het is tenslotte al 6 juli. Wik gaan hopelijk vanavond naar huis. J.a.y doet het gelukkig goed en zijn waardes waren gezakt. Hij is nu 12 uur zonder lampen en we zijn op de kinderafdeling ipv neonatologie. Straks nog wat bloed afnemen als dat ook weer goed is dan is het voor 95%zeker dat we naar huis mogen
@Nijntje2015 lekker toch zo een rustig dagje? Zal binnenkort snel anders worden. Ik probeer juist bezig te blijven omdat ik anders echt de hele dag denk: ik wil bevallen ik wil bevallen ik wil bevallen. Haha. @Nunas ooh wat een heerlijke eigenwijs om snachts wakker te blijven en overdag te gaan slapen! Hihi. Geeft toch niet dat je er wat minder bent. Je bent natuurlijk druk met de kleine in de weer. Balen dat je bekken nu wel wat extra pijn doet, hopelijk herstel je snel. Net zoals van je knip en aambeien. Dat laatste heb ik vorige week ook al cadeau gekregen. Ben als een gek aan het smeren met curanol, heb wel het idee dat het werkt. Jij bent trouwens wel mijn voorbeeld nu dat een bevalling écht zomaar ineens kan beginnen! Zonder enige voortekenen @eerstekindje12 fijn dat de borstvoeding goed start! @Romantic wat duurt dat wachten lang he?! Man maar het wordt wel eens tijd dat ze komt bij jou hoor! Ze zit veel te lekker in jouw buik. Ik kan ook zó niet wachten om ons meisje te ontmoeten. @Bubbels84 wat leuk dat je hier nog even wat laat horen. Hoe is het met jou en de zwangerschap nu? Lijkt alles er goed uit te zien? Kan begrijpen dat de oude duedate wel een dingetje is, want man wat was het toch heftig waar jullie doorheen moesten. Dikke knuffel! @Luipaard88 ooh wat fijn dat het zo goed gaat! Eindelijk de kleine man mee naar huis, dat zou fijn zijn @Murr ik duim voor je mee dat je samen met Romantic vandaag nog bevalt. Hier, dit is ons eerste kindje samen en het derde kindje van mijn man. We hopen hierna nog een keertje zwanger te mogen raken Zometeen ga ik voor de laatste keer zwangerschapszwemmen en vanmiddag een boodschapje doen en 2 overhemden strijken. Dan is de dag wel weer voorbij denk ik
Luipaard ik hoop dat jullie lekker naar huis mogen! Toch een stuk fijner om thuis bij te komen met je eigen dingetjes om je heen! Hier is het ons eerste kindje. We zien wel
Ja, wij weten wat het wordt, maar voor de rest van de wereld is het nog even een verrassing! We hebben tot nu toe een hele relaxte zwangerschap achter de rug. Ik ben 33, dus ik had van tevoren gedacht dat het wel even zou duren voordat ik zwanger zou zijn, maar bij onze eerste serieuze poging was het meteen raak. Daarna eigenlijk alleen maar goed nieuws gehad: het kindje groeide goed, combinatietest was prima, mijn bloeddruk is de afgelopen 9 maanden niet veranderd, en bij al die verhalen over ochtendmisselijkheid en andere zwangerschapskwaaltjes kan ik me nog steeds niet voorstellen. Bovendien lag het kindje al bij de 24e week ofzo netjes met het hoofd naar beneden, dus die thuisbevalling die ik zo graag wou die kon er vast wel komen. En toen bij week 36 was het plotseling omgedraaid. Ik heb er helemaal niets van gemerkt (de baby is best druk, dus een beetje gedoe in mijn buik valt niet zo op), maar blijkbaar zat het ook al meteen zo goed vast in de nieuwe positie dat twee draaipogingen ook niets meer uit hebben gehaald. Nou, toen was ik toch voor het eerst in mijn zwangerschap echt emotioneel zeg. Het voelde echt als falen, terwijl dat natuurlijk nergens op slaat, en als je dan met je paniekhoofd ook nog eens gaat googlen dan gaat het helemaal mis. Gelukkig waren onze eerste ervaringen in het ziekenhuis een stuk minder vervelend dan ik had gevreesd, en de verloskunde-afdeling daar heeft veel ervaring met natuurlijke stuitbevallingen en steunt me heel goed bij mijn keuze, ik heb geen moment het idee gehad dat ze liever een ks zouden doen (integendeel zelfs). Wel meteen bij de eerste afspraak de waarschuwing gekregen dat er waarschijnlijk nogal wat mensen aanwezig gaan zijn bij mijn bevalling: iedereen die in opleiding voor gyno of vk is wil dat wel zien Nou ja, zien we op dat moment wel of ik dat goed vind We zijn net bij de vk geweest in het ziekenhuis, en alles ziet er weer prachtig uit Het stuitje is prima ingedaald en de ligging is goed (voetjes recht omhoog naast het hoofdje, ofwel onvolkomen stuitligging, dat is voor een natuurlijke bevalling de meest gunstige). We hebben ook besproken dat ze volgende week gaan strippen, om de kans een beetje te vergroten dat het kindje nog voor 41 weken komt (anders word ik ingeleid). Heb als huiswerk meegekregen om mijn bevalplan te updaten, wat er natuurlijk nog vanuit ging dat we zo mogelijk thuis wilden bevallen. Eens kijken wat ik daar nog voor kan bedenken. Verder gaat eigenlijk alles nog steeds heel relaxt. Een week of 3 geleden had ik best veel last met lopen (waarschijnlijk een beknelde zenuw in combinatie met een verweekt bekken), maar dat is nu weer helemaal over, dus ik loop en fiets er nog lekker op los. Morgen heb ik een huwelijk van een hele goede vriend, en het lijkt er dus sterk op dat ik daar nog gewoon heen kan, ben ik wel heel blij mee! En laat daarna die baby maar komen...
Ja was heel heftig en tussen de bevalling en nieuwe zwangerschap zat 3 maanden dus die emoties waren nogal gemixt. Voor nu zag de echo met 13w er heel goed uit dus daar put ik hoop uit. Bij een jongetje hebben we 50 50 kans en het een jongetje (net als vorige keer) dus dat maakt het wel extra beladen. Maar so far so good dus daar vertrouwen we voor nu gewoon Op!!
Haha ja butterflypassion ik hoop inderdaad dat mij verhaal nog een hart onder de riem mag zijn voor de meiden die hier nog ongeduldig wachten! Het kan inderdaad plots super snel gaan zonder voortekenen! Toitoitoi!