Jemig wat heftig wishful en scooter. Hopelijk knapt jullie man/meisje snel op. Dat soort dingen wil je echt niet in je kraamtijd. Knuffel voor jullie! Hier vandaag ook de uitgerekende datum maar ons mannetje is er al 2,5 week. We genieten zo intens. Ik ga super goed en de kleine ook. Ik ben zo bijgetrokken na de bevalling. Kan al weer hele einden lopen en fietsen, slaap weer goed en het gevoel dat ik onwijs veel energie heb. Voel me echt gelukkig. Wel heel jammer dat manlief maandag weer aan het werk moet maarja dat hoort er bij natuurlijk.
ZWANGER 1 juli Nunas - 33 jaar - 2e kindje JONGEN 2 juli eerstekindje12 - 31 jaar - 3e kindje MEISJE Johanna18 - 29 jaar - 3e kindje VERRASSING 3 juli Romantic - 29 jaar - 2e kindje MEISJE Lalalaura - 28 en 30 jaar - 1e kindje JONGEN scooter84 - 33 jaar - 1e kindje VERRASSING 4 juli WishfulDreaming - 31 jaar - 2e kindje MEISJE smitje - 35 jaar -2e kindje MEISJE 5 juli Nijntje2015 - 31 jaar - 2e kindje JONGEN Luipaard88 - 28 jaar - 1e kindje JONGEN 7 juli Prj - 32 jaar - 4e kindje VERRASSING Kokjes - 25 jaar - 2e kindje MEISJE 10 juli SkyAngel - ?? Jaar - 2e kindje JONGEN 11 juli Lieflieff - 27 jaar - 1e kindje JONGEN Butterflypassion - 27 jaar - 1e kindje MEISJE 12 juli Proetsel - 33 jaar - 1e kindje VERRASSING Totaal: 16 6 Jongens | 6 Meisjes | 4 verrassingen Bevallen 16 juni - Kokjes - L.o.b.k.e - 3045 - 37w.0d 20 juni - Prj - B.r.a.m - 3580 - 37w.4d 26 juni - Johanna18 - E.m.m.a - 3000 - 39w.1d 26 juni - Wishfuldreaming - J.u.l.i.a E.m.i.l.i.e.n.n.e - 3410 - 38w.6d 27 juni - Skyangel - W.y.a.t.t - 3220 - 38w.3d 28 juni - Lalalaura - S.e.b.a.s - 2800 - 39w.2d 29 juni - Scooter84 - I.m.k.e - 3220 - 39w.2d 01 july - Luipaard88 - J.a.y - 3845 - 39w.3d 02 july - Smitje - E.v.a - - 39w.5d 04 july - Nunas - O.t.t.o - 3740 - 40w.3d 05 july - Eerstekindje12 - E.m.m.a - 3470 - 40w.3d 06 july - Romantic - A.n.n.a. R.o.m.é.e. - 3995 - 40w.6d Sterretjes 1548, meijtje, Toutepetite Bubbels84 - 4 januari 2017 AFSPRAKEN Juli 10 juli - ButterflyPassion - controle 10 juli - Lieflieff - controle 13 juli - Proetsel - controle / strippen 17 juli - Lieflieff - controle
Romantic, van harte gefeliciteerd!!! Pfoeh, ik moet even bij gaan lezen Zet hem op voor diegene die nog gaan bevallen! En voor alle mama's; hopelijk gaat het allemaal goed met jullie en de kleintjes!!!
Oohw Spannend zeg @Murr! Vandaag en vanavond dan nog maar even proberen te genieten van het getrappel in je buik. Voor jou alvast toi toi toi. Laat je hier nog even weten hoe het gegaan is en als de kleine geboren is? Als de rest van mn bedachte lijstje nou ook klopt..... Zou leuk zijn! Hoe zal het met @Lieflieff zijn?? Ben zo benieuwd!
@WishfulDreaming heel veel sterkte. Hopelijk heb je wat hulp in huis zodat je zelf noet teveel hoeft te doen. Hele dikke knuffel voor jou @Scooter84 hopelijk kunnen jullie lekker snel naar huis
Gefeliciteerd @Lieflieff!! Hopelijk is je bevalling helemaal goed gegaan. Succes morgen @Murr. Zet hem op!
Hey dames, Nou, nu ik hier wakker lig kan ik wel een klein verslagje doen. Om half 12 zoiets vond ik de weeën echt zo niet grappig meer, ze kwamen zo snel en pijnlijk! (5cm) Dus in overleg een ruggenprik besloten. Dus niet naar kraamhotel maar ziekenhuis. Maar er was geen plek! Uiteindelijk toch een plekje in de buurt kunnen regelen. Toen we ff later in ziekenhuis kwamen en ze me controleerden was ik al op 8/9cm dus veel te laat voor een pijn bestrijding! Dat was ff jammer... maar ja je moet echt door hè? Toen is onze zoon J.A.Y.C.O (zeg; D.jeeko) om precies 15u geboren! Ik vond het echt pittig hoor een bevalling, ik had met name rugweeen en wat buikweeen en vanaf de nacht kwamen ze direct al om de 3minuten en dat bleef zo, dat vonden ze hier ook wel veel. Nu wel een klein beetje trots dat ik het zelf heb gedaan al voelt mijn onderkant echt niet trots! Ik ben onder boven en opzij ingescheurd, ze hebben wel een uur gehecht! Maar nu hebben we zo'n heerlijk mooi mannetje samen we moesten tot 23u blijven ivm poepen in het vruchtwater en hebben toen besloten maar gewoon de nacht te blijven, maakt me ook wel ietsje zekerder. Nee Nijntje, niet afgesproken hihi! Oeps toch een lang verhaal geworden...
Natuuuurlijk een plaatje van ons plaatje! Hij is trouwens 52cm en 3732 gram. Hij had het goed bij mama zeiden ze. Ik zag trouwens ook mooie newborn foto's voorbij komen. Moeilijk kiezen hoor.
Wat een schattig ventje @Lieflieff! Hij ziet er inderdaad uit alsof hij het prima had in je buik Hier een dipje.. ik ben het zo zat. Het lukt me ook even niet meer om positief te blijven. Onze dochter is uit logeren en ik had zo gehoopt dat er dan iets op gang zou komen. Maar behalve een hele berg maagzuur waardoor ik niet kan slapen helemaal niets Hopen dat het me straks lukt mezelf weer op te pakken en de laatste 1,5 week aan te gaan maar ik vind het niet eenvoudig.
Gefeliciteerd lieflief met jullie mooie mannetje. Lekker gaan genieten nu. Voor diegene die nog moeten.. ik hoop echt dat het nu snel gebeurd voor jullie. Ik ken die allerlaatste loodjes niet want bij mij komen ze altijd vroeg maar het lijkt me vooral mentaal zwaar. Knuffel voor jullie en hopelijk kunnen jullie snel een knuffel aan jullie ukken geven. Wij gaan vandaag en morgen voor het eerst echt op pad met het gezin. Beide dagen een verjaardag. Voor het eerst met zijn zessen in de auto, zal wel weer even bijzonder zijn