1 t/m 15 juli 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 1548, 28 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nijntje2015

13 jan 2015
    99
    52
    18
    NULL
    NULL
    Ach meiden wat duurt het toch lang he?! Het is ook zo moeilijk loslaten. Ik kan dat zelf ook echt niet, vooral na de 40 weken wordt het lastiger.

Laten we er een leuke zondag van maken en een nieuw rijtje gaan opstellen. Ik ga voor @ButterflyPassion vandaag, @Proetsel morgen en dan sluit ik dit topic dinsdag af :D

Hier begint de spanning voor de keizersnede wel wat te komen. Vorige keer niet bewust meegemaakt dus dat wordt echt wel anders. Maar ik ben zo blij als hij er eindelijk is!

ButterflyPassion vindt dit leuk.
  2. Romantic

Romantic Bekend lid

29 nov 2015
    874
    91
    28
    @ButterflyPassion dat is waarschijnlijk je slijmprop in delen, zo begon het een dag voor mijn bevalling ook! Spannend!

@Nijntje2015 spannend nu aftellen naar de keizersnede. Ik duim heel hard met je mee dat het alsnog zelf begint. Mijn oudste kwam met 41.5.... wie weet!?

Ik zag dat je nog de vraag had gesteld of er nog handige tips waren wat je mee kan nemen in je tas voor het ziekenhuis. Wat ik niet had willen/kunnen missen:

-Druivensuiker
    -Sultana,s
    -Toiletspulletjes en dan mini's want dan kun je verschillende lekkere shampootjes enzo makkelijker meenemen
    -extra grote onderbroeken die ook hoog zitten, anders zit de rand net op je litteken straks = niet fijn
    Klein kussentje om tegen je buikwond aan te kunnen houden als je uit bed komt of moet hoesten. Met zachte tegendruk geven gaat dat iets makkelijker en minder pijnlijk!
    -badslippers...

@Proetsel hopelijk wordt jou wachten ook snel beloond!

Hier is de kleine meid alweer 10 dagen oud, de tijd vliegt voorbij. We hebben nu de eerste dagen en nachten met krampjes overleefd, gelukkig is ze een stukje rustiger geworden. Het is wel duidelijk dat deze dochter pittiger is dan de 1e.... hihi!

Proetsel en ButterflyPassion vinden dit leuk.
  3. Proetsel

Proetsel Actief lid

5 jul 2017
    167
    112
    43
    Vrouw
    @Nijntje2015 Prima, gaan we voor! Kleintje is weer lekker beweeglijk vandaag, wat zal ik dat missen, zeg... Nog steeds wat slijmverlies, maar nu helder. Ach, we hebben nog tot donderdag. Komt vast nog wel.

4. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    @Nijntje2015 ja ik vind het een mooi nieuw lijstje! Hihi. Al hoop ik eigenlijk écht dat jij alsnog spontaan gaat bevallen vandaag of morgen. Die weeën mogen dan wel eens gaan beginnen als ik vandaag nog moet bevallen hihi. Snap dat je nu wat zenuwen krijgt voor de KS. Komt wel erg dicht bij nu, en weten dat je een operatie krijgt én tegelijkertijd je kindje gaat ontmoeten, is ook wel wat om een beetje zenuwachtig voor te mogen zijn toch?

@Proetsel Spannend! Goede positieve instelling, houden zo. Als je het even niet meer hebt: ik had een topic geopend in subforum bevallen. Daar heb ik ervaringen gevraagd van dames die overtijd waren en alsnog spontaan bevallen. Zijn nog niet heel veel reacties maar wel een paar, en dat doet me goed! Dat sleepte mij wel even uit de moedeloze bui ;):thumup:

@Romantic ja het is zeker spannend! Zaterdag staat de inleiding pas gepland dus we hebben nog bijna een week. Als het al vóór die tijd gebeurd zal ik al heel blij zijn.
    Aaah hihi wat leuk een pittige dame bij jullie in huis;). Man 10 dagen alweer, de tijd gaat inderdaad snel! Fijn dat de eerste dagen en nachten met krampjes overleefd zijn en dat het nu weer wat rustiger is.

De laatste bevallig was van Murr alweer een week geleden zeker? Hmm wordt echt tijd hoor dames ;)

5. Murr

Murr Lid

15 dec 2016
    28
    12
    3
    NULL
    NULL
    Mijn kleine meid is al 8 dagen oud. Tijd vliegt echt!! En dames ik weet hoe erg het is om overtijd te lopen. Elke ochtend werd ik huilend wakker dat ik zonder weeeen wakker ben geworden. Ik zat er zoo doorheen, lichamelijk en mentaal. Ik trok het gewoon niet meer en de baby wilde maar niet komen. Ik was gewoon vergeten hoe het was om niet zwanger te zijn hihi. Maargoed helaas is het toch niet spontaan begonnen. Ik ben ingeleid op eigen verzoek met 41+1. En ik vind dat persoonlijk ook echt de maximale termijn. (Gezien de complicaties en hangt ook van de grootte van je baby af natuurlijk).
    Ik wens jullie echt heel veel succes. Ik hoop dat jullie bevalling zoo vanzelf op gang komt. Toen ik dit laatste keer ook hoopte voor Nunas begonnen direct haar weeen hihi dus wie weet!!
    Het kan echt niet meer lang duren. Nog eventjes doorbijten dames!

ButterflyPassion en Nunas vinden dit leuk.
  6. Nunas

Nunas Actief lid

31 aug 2016
    432
    52
    28
    NULL
    NULL
    Butterflypassion en de andere laatste dames, jullie zijn er bijna hoor! Ik was ook bijna de wanhoop nabij en zat vanaf 37w elke dag te hopen dat het zover was. Kon niks anders meer dan rusten en ongeduldig afwachten. Begrijp jullie helemaal! Maar het kan inderdaad toch plots nog beginnen en paar uur later kan je je baby al in je handen hebben! Elke dag lijkt nu te lang voor jullie hè? Nog heeeeel even doorbijten jullie zijn er echt bijna je kan de eindmeet al zien!! Toitoitoi!

7. Proetsel

Proetsel Actief lid

5 jul 2017
    167
    112
    43
    Vrouw
    Goed gezegd, @Nunas! Ik betrap mezelf erop dat ik elk krampje of steekje naar een wee om probeer te denken, word echt een beetje gek van mezelf... Maar inderdaad, nog hooguit 4 nachtjes slapen! Ik kijk er zo naar uit om baby'tje eindelijk vast te kunnen houden!

8. ButterflyPassion

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Murr en Nunas bedankt voor jullie lieve en bemoedigende woorden! Had vandaag echt best wel een moeilijke dag. Wat Proetsel ook zegt: alles proberen om te zetten naar een wee terwijl dat het toch echt niet is.. nu maar even proberen te slapen, hopelijk heb ik een betere nacht dan de afgelopen 2.

Hoe is het nu met jullie en de kleine baby's?

9. ButterflyPassion

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Phoe, sinds een half uurtje toch wel pijnlijke krampen in mn onderrug/liezen/bovenbenen.. zou dit dan het begin zijn?? Ik hoop het...

10. ButterflyPassion

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Onder de douche worden ze niet minder. Krampen die ong 1,5 minuut aanhouden om ongeveer de 4 minuten... ik denk dat ik zo eens de verloskamers ga bellen

11. Proetsel

Proetsel Actief lid

5 jul 2017
    167
    112
    43
    Vrouw
    Vliezen gebroken rond 2:00, daarna begonnen meteen de weeën... We zijn nu in het ziekenhuis. @ButterflyPassion, we krijgen kindjes met een hele mooie geboortedatum! En nu gaat mijn telefoon in mijn tas.

12. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.272
    3.239
    113
    Vrouw
    Sorry ik breek hier even in, was naar aanleiding van je andere topic benieuwd hoe het nu ging en zie dat het begonnen lijkt! Spannend en zo fijn voor je, veel succes en hopelijk heb je snel je kindje in je armen!

13. Johanna18

Johanna18 Bekend lid

2 jun 2015
    691
    195
    43
    NULL
    NULL
    Succes Proetsel!

14. kokjes

kokjes Bekend lid

14 sep 2016
    593
    313
    63
    NULL
    NULL
    Succes @ButterflyPassion en @Proetsel
    Wat een mooie datum om te mogen bevallen. Geniet van het moment dat jullie kindjes er is straks!!

15. Nijntje2015

13 jan 2015
    99
    52
    18
    NULL
    NULL
    Waaaaaa spannend dames! Zet hem op!

16. Prj

Prj Niet meer actief

Ja eindelijk weer bijna babynieuws. Kom op meiden nog even en jullie hebben je wondertjes in je armen!

17. Smitje

Smitje Bekend lid

30 okt 2012
    512
    41
    28
    Vrouw
    Zet hem op dames!!! Straks lekker knuffelen met jullie kleintjes!!

18. Johanna18

Johanna18 Bekend lid

2 jun 2015
    691
    195
    43
    NULL
    NULL
    Oh succes butterflypassion. Heb ik niet gezien vannacht met mn slaperige hoofd :)

En jij bent bijna aan de beurt Nijntje!

19. Nijntje2015

13 jan 2015
    99
    52
    18
    NULL
    NULL
    Haha als die keizersnede niet gepland stond was ik echt stinkend jaloers geweest :D Nu nog steeds wel natuurlijk maar ik weet dat ik niet veel langer hoef te wachten.

20. Nijntje2015

13 jan 2015
    99
    52
    18
    NULL
    NULL
    @Murr het wordt nu wel tijd dat je ook even voor mij gaat hopen. Volgens mij heb jij een magic touch :p

Deel Deze Pagina