1 t/m 15 juli 2017

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by 1548, Oct 28, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. WishfulDreaming

WishfulDreaming Fanatiek lid

Jun 24, 2007
    1,643
    51
    48
    Female
    België
    Mogen jullie in Nederland niet kiezen naar welke praktijk jullie gaan? Dat lijkt me zo onpraktisch, aangezien je je misschien bij een bepaalde persoon niet zo goed voelt, en bij een andere dan weer wel.

Wij mogen hier in België gewoon kiezen waar we naartoe gaan.
    Ik ga nu naar een privé praktijk in Mechelen, maar zal bevallen in het UZ van Leuven. Allemaal geen probleem hier :)

2. WishfulDreaming

Jun 24, 2007
    1,643
    51
    48
    Female
    België
    ♡ZWANGER♡

1 juli
    Babyluvv - 25 jaar - 1e kindje ♡♡
    Nunas - 33 jaar - 2e kindje ♡♡
    WishGirl - 31 jaar - 2e kindje ♡♡
    LoveFennie - 25 jaar - 2e kindje ♡♡

2 juli
    Eerstekindje12 - 30 jaar - 3e kindje ♡♡
    Johanna18 - 29 jaar - 3e kindje ♡♡

3 juli
    WishfulDreaming - 31 jaar - 2e kindje ♡♡
    Romantic - 28 jaar - 2e kindje ♡♡
    Smitje - 35 jaar - 2e kindje ♡♡
    Kokjes - 25 jaar - 2e kindje ♡♡

4 juli
    IlonavanH90 - 26 jaar - 2e kindje ♡♡
    Crossedfingers - 37 jaar - 1e kindje ♡♡

5 juli

6 juli

7 juli
    Mysa - 33 jaar - 2e kindje ♡♡
    Kecil - 25 jaar - 2e kindje ♡♡
    Risu - 29 jaar - 5e kindje ♡

8 juli
    Toutepetite - 34 jaar - 1e kindje ♡♡
    Liss90 - 26 jaar - 2e kindje ♡♡

9 juli
    JSLN - 26 jaar - 1e kindje ♡♡

10 juli
    Skyangel - ?? jaar - 2e kindje ♡♡

11 juli
    Bubbels84 - 32 jaar - 3e kindje ♡♡
    Leii - 26 jaar - 1e kindje ♡♡

12 juli
    Weetutniet - 36jaar - 3e kindje ♡

13 juli
    LiefLieff - 27 jaar - 1e kindje ♡♡
    Elisabeth83 - 33 jaar - 2e kindje ♡♡
    Humava - 31 jaar - 3e kindje ♡♡
    ButterflyPassion - 27 jaar - 1e kindje ♡♡

14 juli
    Meijtje - 32 jaar - 3e kindje ♡♡
    Mixed - 30 jaar - 2e kindje ♡♡

15 juli

Totaal: 20
    ♡ .. jongens | ♡ .. meisjes | ♡ 2 verrassingen

⭐Sterretjes ⭐️
    1548, Meijtje

♡ Afspraken ♡

November
    08 november - Wishfuldreaming - 2e echo
    08 november - Nunas - gyn/ 2e echo
    08 november - IlonavanH90 - MvM
    10 november - Weetutniet - vroege 1e echo
    11 november - Weetutniet - MvM
    14 november - Johanna18 - 1e echo
    16 november - Eerstekindje12 - 1e echo/bloedtest
    17 november - Risu - 2e echo
    18 november - Babyluvv - 1e echo
    18 november - IlonavanH90- intake vk/ 1e echo
    19 november - LoveFennie - 1e echo
    21 november - WishGirl - intake vk
    22 november - Mixed - intake/ 1e echo
    23 november - LoveFennie - intake vk
    23 november - Lieflieff - 1e echo
    24 november - Romantic - intake vk/ 1e echo
    24 november - Smitje - intake vk
    24 november - kokjes - intake vk/ 1e echo
    28 november - Skyangel - intake vk
    28 november - ButterflyPassion - intake vk
    29 november - Liss90 - intake/ 1e echo
    29 november - JSLN - intake/ 1e echo
    29 november - Weetutniet - echo/ intake

December
    01 december - Bubbels84 - intake
    01 december - Elisabeth83 - eerste echo
    12 december - Bubbels84 - echo
    13 december - Elisabeth83 - termijnecho
    16 december - Elisabeth83 - intake
    16 december - Lieflieff - intake en termijnecho

3. WishfulDreaming

Jun 24, 2007
    1,643
    51
    48
    Female
    België
    Hoi!
    Sorry, ik had over je berichtje overgelezen. Ik heb het overzichtje nog eens aangepast.

WELKOM! :D:cool:

4. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

Aug 28, 2016
    1,269
    133
    63
    Female
    Hierbij 1 van de echo foto's van vandaag, de rest van de foto's was van de hele baarmoeder en niet ingezoomd. Dus hebben we weinig aan! :p

Attached Files:

5. Skyangel

Skyangel Bekend lid

Nov 20, 2013
    782
    99
    28
    Ziet er goed uit babyluvv.
    Dat is een hele opluchting he 😁

6. Ohh Babyluv, nog even in spanning dus!! Je hebt niet aan ovulatietesten gedaan deze ronde? Tja dan weet je iederdaad nooit precies wanneer het raak was geweest en zou het goed kunnen dat het een weekje later was. Laten we het hopen! Echo ziet er wel mooi uit trouwens! :)

7. WishfulDreaming

Jun 24, 2007
    1,643
    51
    48
    Female
    België
    Zo, dat lijkt me best goed nieuws, toch zeker als er een mogelijkheid bestaat dat je minder lang zwanger zou zijn dan je dacht :)

Wanneer ongeveer heb je positief getest? En was het licht positief, of meteen een knaller?

Ik heb mijn laatste menstruatie op 27 september gehad, en heb een korte cyclus van 24-25 dagen. Als je dan volgens het boekje zou terugtellen, was mijn NOD vrijdag 21 oktober en mijn eisprong 8 oktober. MAAR... Ik heb een korte luteale fase, en ik wist dat mijn ei pas de 11-12 oktober er was.

2 dagen voor NOD: negatief
    NOD: negatief
    3 dagen na NOD (avond): licht positief
    4 dagen na NOD (ochtend): Clearblue 1-2w zwanger

Daarna ben ik gestopt met testen, ik heb dus nooit echt een 'knaller' gezien :cool:

8. Spannend Nunas, morgen 2e echo, hopelijk alles goed! Hoe laat mag je?

Hier weet nog helemaal niemand het... Gaan pas vertellen bij 12 weken. (Sowieso niet voor ee eerste echo) maar de vorige keer was dat wel anders hoor... Toen zaten we in de mmm en wisten een aantal het wel.

9. Humava

Humava Niet meer actief

Je mag wel kiezen maar de verloskundige heeft een bepaald werkgebied. Dus waar ik woon is eigenlijk net buiten hun werkgebied.

10. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

Aug 28, 2016
    1,269
    133
    63
    Female
    Dankjulliewel Skyangel & LoveFenny nee geen ovu testen gedaan deze ronde.. Erg stom van me inderdaad. Maar na alles terug lezen in mijn app vermoed ik echt dat rond de 14e / 15e mijn ei was. Wat betekend dat ik inderdaad op 22 okt mijn innestellingsbloed heb gehad.. En nu 5wkn ben en niet 6. Nog een week langer zwanger zijn straks! Jeetje, hahaa.. Op 27 okt heb ik met de CB digitaal 1-2 weken getest, en er vanuit gaan van mijn laatste menstruatie die begon op 25 sept dat ik dan 4+5 was. Zal dit destijds 3+5 kunnen zijn geweest.. 2 bonus weken er bij op tellen bij de cb..

11. Johanna18

Johanna18 Bekend lid

Jun 2, 2015
    691
    195
    43
    NULL
    NULL
    Zou goed kunnen babyluvv. Hoop voor je dat je vlg week een mooi hartje ziet kloppen.

Ik had net weer bruin met afvegen....:( wordt er echt zo onzeker van. Ik weet dat het echt twee kanten op kan maar in combinatie met zo weinig symptomen is het niet heel bemoedigend. De enige verklaring die ik anders kan bedenken dat ik zo weinig symptomen heb is dat onze kleine pas een half jaar geleden geboren is en dat mijn lichaam misschien minder hoeft te wennen aan al die hormonen. (maar dat is een theorie, geen idee of dat echt zo kan zijn). Wat dat betreft is het wel eenzaam dat niemand weet dat je zwanger bent. Mijn man snapt het niet echt, maar ja die heeft ook geen idee hoe het is om zwanger te zijn en op ieder dingetje te letten,

12. Nunas

Nunas Actief lid

Aug 31, 2016
    432
    52
    28
    NULL
    NULL
    :pHoi johanna; ja die mannen begrijpen ons niet hè? 😉 niet teveel proberen stressen, beetje bruin kan geen kwaad!

WishfulDreaming; Omg zo toevallig ik heb een bijna identieke aankondigingsfoto al een half jaar geleden ofzo gepind met het idee het exact zo aan mijn collega's te melden! Maar dat zal dus voor eind december zijn of begin januari want 2e helft van december gaan er al zo veel in verlof! Zal er van afhangen of mijn buikje daartegen nog te verstoppen is onder een slobbertrui. Bij zwangerschap numero uno had ik al snel een buikje en deze keer vertrek ik al van wat blubber 😢 ipv strakke buik zeg maar, dus zal nu nog sneller te zien zijn...
    Veel succes met de echo morgen! Jij morgen ook 6+3 toch? Ik ook en hoop nu wel een hartje te zien/horen kloppen! Als de echo goed is post ik zeker een foto!
    Ik mag om 13.30u lovefennie! Duim je mee? 😊

Babyluvv dat is goed nieuws toch? Heel het verhaaltje blijkt te kloppen enkel een weekje mis... echo ziet er mooi uit!

Mijn man probeert zoveel mogelijk mee te gaan naar afspraken. Zeker nu in het begin vind ik dat reuze fijn want mocht ik slecht nieuws krijgen ben ik blij dat er steun aanwezig is... maar inderdaad wij moeten onze agenda aanpassen aan die van de gyn en niet omgekeerd... Ze zitten bij ons wel met 7 gynaecologen maar allen drukbezet dus meestal nemen wij vb. halve dag verlof.

13. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

Aug 28, 2016
    1,269
    133
    63
    Female
    Niet iedereen heeft symptomen he.. En je kan ook je vk bellen voor een echo ? Om nu al langs te komen..

14. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

Aug 28, 2016
    1,269
    133
    63
    Female
    Dankjewel Nunas.. Ja zo klopt het plaatje weer goed.. Alleen snap ik niet dat er een verdikking zit in m'n baarmoederwand. :(

15. Nunas

Nunas Actief lid

Aug 31, 2016
    432
    52
    28
    NULL
    NULL
    WishfulDreaming, oei ik dacht even dat je ook op 1 juli stond. Ben je dan morgen 6+1? Ik duim voor je dat je wat mag horen kloppen!

Babyluvv, heb je een nieuwe due date gekregen?

16. kokjes

kokjes Bekend lid

Sep 14, 2016
    593
    313
    63
    NULL
    NULL
    Hier ook licht roze afscheiding. Vk gebeld en die heeft me wat gerust gesteld. Een bloedvaatje dat is gesprongen waarschijnlijk. Als het niet erger wordt is er niks aan de hand zei ze. Nog 2,5 weken wachten tot we weten of het er goed uitziet....

17. Skyangel

Skyangel Bekend lid

Nov 20, 2013
    782
    99
    28
    Pffff en ik moet nog zo lang wachten😢
    Ik mag de 28e pas langs komen

18. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

Aug 28, 2016
    1,269
    133
    63
    Female
    Ik had 18 nov nog een echo staan, dat zou mijn eerste echo eigenlijk zijn.. Maar dan gaan wij voor de 2e echo

19. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

Aug 28, 2016
    1,269
    133
    63
    Female
    Ik mag wel van 1 juli af op de lijst. Omdat ik een week terug gezet ben, maar waar ik dan precies neergezet moet worden.. rond 8 juli?

20. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

Jun 27, 2016
    2,284
    611
    113
    Babyluv na de termijn echo zullen w4 allemaal nog wel verplaatsen dan doe je het dan toch?

Hihi iedereen over lang moeten wachten, dames ik moet Tot half dec wachten dus vergeleken daarmee is jullie afspraak al heel vlug!

Share This Page