1 t/m 15 juli 2017

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by 1548, Oct 28, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

Aug 28, 2016
    1,269
    133
    63
    Female
    Ja, ik wacht tot de termijn echo.. En dan ga ik mijn uitgerekende datum veranderen. Want nu is het ook maar een beetje gokken

2. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

Aug 28, 2016
    1,269
    133
    63
    Female
    Begin we nu wel een beetje zorgen te maken, als ik zie dat er bij sommige al een hartje was met 5+2.. En bij mij vandaag (na een week terug gezet te worden) nog niks was. Van ong 6+2 na rond ong 5+2.. :( We kunnen alleen maar afwachten, tot volgende week vrijdag.. Ook omdat de vk zei, er zijn 2 scenario's of een week eerder (wat in dit geval heel gunstig was) of het is gestopt met groeien op 5wkn..
    Volgens schoonmoeder zou ik woensdag pas op 5wkn zitten,

We kunnen alleen maar wachten

3. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

Aug 17, 2015
    4,155
    1,493
    113
    Ah sorry meiden, lukt me nog niet goed echt hier mee te schrijven. Lees ook nog veel mee bij het nod forum. En ik moet zeggen dat ik zoooooooooooo moe ben! Ga nu al weer slapen...

Kom snel weer bij jullie hoor. Lees wel alles...

4. Nunas

Nunas Actief lid

Aug 31, 2016
    432
    52
    28
    NULL
    NULL

Oh heb ik iets gemist? Had er al iemand in dit groepje een hartslagje op 5+2?

5. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

Jun 27, 2016
    2,284
    611
    113
    Babyluv ik dacht dat hartje in principe pas vanaf 6.4 gaat kloppen hoor, dus zou je nog helemaal geen zorgen maken.
    Ging je voor een echo om de onzekerheid wat weg te halen, zo dup je nu toch weer verder over termijn. Hoe lastig ook gewoon nu er vsnuit gaan dat het goed zit en afwachten tot volgende echo!

6. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

Aug 28, 2016
    1,269
    133
    63
    Female
    Zag ik in fb groep langs komen, juli 2017 baby's weet niet of je daar lid van bent, weet niet of dat opgericht is vanuit dit subforum of vanaf zwangerschaps clubs juli 2017. Vond het zo lullig om daar direct te reageren en haar geluk te verstoren, vandaar dat ik niet rechtstreeks op het Facebook groepje reageer. Maar volgens schoonmoeder zou ik aankomende woensdag pas 5wkn zijn. Dat zou het meest gunstige zijn, omdat er 2 scenario's konden zijn, zei de vk.
    Om even mijzelf en alles om mij heen te verliezen, heb ik oordopjes met muziek op en me nergens op te hoeven richten. :)

7. WishfulDreaming

WishfulDreaming Fanatiek lid

Jun 24, 2007
    1,643
    51
    48
    Female
    België
    Http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/zwangerschap/102798-zwanger-wanneer-klopt-het-hartje.html

Hartje vanaf 5,5 weken.
    Maar 5.2w lijkt me sowieso te vroeg om iets te zien :)

8. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

Aug 28, 2016
    1,269
    133
    63
    Female
    Achteraf denk ik echt, waren we nou maar niet gegaan! :( dat roze verlies was ook helemaal niks.. Krijgen we iets anders te horen! :( in het meest gunstige verhaal, zitten we nu gewoon een week achter. Daar gaan we dan ook maar van uit.. Om even mijzelf te verliezen en de rest van de wereld te verliezen, zit ik heerlijk in mijn muziek.. Even heerlijk helemaal niks, want m'n humeur is op het moment bijzonder slecht! :(

9. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

Aug 28, 2016
    1,269
    133
    63
    Female

Attached Files:

10. Nunas

Nunas Actief lid

Aug 31, 2016
    432
    52
    28
    NULL
    NULL
    Is 6.4 = 6+4 ? Ah gut.... morgen op echo op 6+3 terwijl die eerst gepland was op 6+5.
    Hoop nou echt morgen hartje te horen!

11. WishfulDreaming

WishfulDreaming Fanatiek lid

Jun 24, 2007
    1,643
    51
    48
    Female
    België
    Ik had bij mijn zoontje bij 6+2 al een hartje hoor.
    Afwachten! :)

Ik ben denk ik 6+1 morgen...

12. Johanna18

Johanna18 Bekend lid

Jun 2, 2015
    691
    195
    43
    NULL
    NULL
    Babyluvv, bij jou was er meer te zien als bij mij. ik ging met 5w2 dagen en er was alleen een vruchtzakje te zien. Ze zag er geen dooierzakje en geen vruchtje in. (nou was het bij mij niet de beste apparatuur en t kan zijn dat ik nog iets korter zwanger was)
    En bij m'n vorige zwangerschap was er met die termijn ook alleen een vruchtzakje te zien wel met een dooierzakje maar dat was een beter echo apparaat en een echoscopiste die echt de tijd nam om goed te kijken. Niet de moed laten zaken nog hoor:)

13. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

Aug 28, 2016
    1,269
    133
    63
    Female
    We kunnen niks anders dan wachten tot volgende week vrijdag. :(

14. Johanna18

Johanna18 Bekend lid

Jun 2, 2015
    691
    195
    43
    NULL
    NULL
    Ja en ik tot maandag... Ben ook heel zenuwachtig! Nu maar ff proberen om op andere dingen te focussen.

15. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

Aug 28, 2016
    1,269
    133
    63
    Female
    Afleiding zoeken. Vooral de momenten dat je humeur echt weg is. En je zinnen even verzetten :)

16. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

Aug 28, 2016
    1,269
    133
    63
    Female
    Iemand idee? Op mijn echo van vandaag staat crl 0.32 oftewel 3.2mm als ik kijk naar 5weken echo op internet staat daar dat een vruchtje van 5weken 2mm is en een vruchtje van 6weken 5mm. Ik maak me toch wel weel druk nu! :( hoe kan ik dan deze week de 5weken ingaan, maar volgens internet iets voorlopen qua mm (vk had wel gezegd dat vruchtje er niet uit uit zag als een vruchtje van 6weken en geen hartactiviteit zien/horen

17. Nunas

Nunas Actief lid

Aug 31, 2016
    432
    52
    28
    NULL
    NULL
    Wacht ik zet er voor jou even mijn echo vanop 5w4d bij.
    Er is niet veel op te zien maar bon. Een vruchtje van 1.6mm.
    5w4d berekend adhv positieve ovulatietest op 8 oktober.

Attached Files:

18. Nunas

Nunas Actief lid

Aug 31, 2016
    432
    52
    28
    NULL
    NULL
    Misschien heb jij gewoon een groot beebje 😊

19. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

Aug 28, 2016
    1,269
    133
    63
    Female
    Dankjewel is het bij mij denk ik niet goed..😢 als ik nu bijna 5wkn zou zijn, 3.2mm en geen hartactiviteit

20. Nunas

Nunas Actief lid

Aug 31, 2016
    432
    52
    28
    NULL
    NULL
    Ik zou proberen niet te hard te panikeren! Oh jee had misschien mijn echo beter niet gepost....
    Misschien ben je wel 6 weken maar toch net te vroeg voor hartslagje hè. Kan allemaal!
    Ik vind jouw echo er heel mooi uitzien. Mijn gyn zei me dat het belangrijk was op die termijn al "iets" vaags te zien in het vruchtzakje. Ze zou zich ongeruster maken als het vruchtzakje veel groter al was maar er niets in te zien is. De verhouding zakje/blobje lijkt me bij jou net erg goed! Ik denk gewoon dat je pech hebt gehad qua timing en dat je misschien 1 van de volgende dagen wel een hartslagje zou kunnen horen.

Ha bah nu maak jij je zorgen om je echo en ik gelijk ook want als ik die van jou zie zou ik direct willen wisselen; jouw blobje lijkt al een stuk echter!

Ik maak me wat ongerust dat het bij mij op 5w4d nog zo klein was. En ik ben dus vrij zeker van de termijn Door positieve ovulatietest op 8 okt. Ik heb er ook wat bang voor dat het morgen nog steeds te vroeg is voor hartslagje... balen dat ze de afspraak nu 2 dagen nog naar voor hebben geschoven. Donderdag had ik misschien weeral wat meer zekerheid. Oh ik hoop zo morgen wat te horen!

Share This Page