Hé Jeetje, nu heb ik niet alleen mijzelf van slag gemaakt maar ook nog eens jou erbij, Nunas. Nou lekker handig van mij.. Ik kan niks anders dan wachten tot vrijdag de 18e en baal onzettend dat ik vandaag naar die rot echo ben geweest, zoals ik het nu zie terwijl ik voor iets anders ging vanwege wat roze op een toilet papiertjes.. Was ik maar niet gegaan 😢
Het is toch erg Hoe ongerust we ons kunnen maken hè.... niet normaal! We gaan er even vanuit gaan dat die eerste echo's en termijnbepalingen alles behalve nauwkeurig zijn! Alez kop op. Alles komt goed attitude en nu met een positieve vibe bedje in. Even alle worries aan de kant!
Meiden, ik zou me niet teveel zorgen maken hoor. Jullie zitten beide nog erg vroeg in de zwangerschap dus opzich logisch dat je nog geen hartactiviteit hebt gezien. Sowieso 'stom' dat ze dat al zo vroeg doen, ja om gerust te stellen maar hierdoor maak je je alleen nog maar meer zorgen. Ik weet zeker dat als ik nu al een echo zou hebben er net zo veel te zien is... Spannend morgen Nunas, ik duim met je mee!
Inderdaad, ik ging er voor geruststelling voor mijzelf heen. Ivm een roze streep op het toiletpapiertje.. Helemaal blij toen ik m'n vruchtje zag. En nu aan het nadenken gekomen, ineens zijn we minder blij met deze vroege echo! En was dit totaal niet nodig of handig om naar de echo te gaan..
Soms houdt het vruchtje een diapauze. Dan kan de groei gewoon een week stil staan en daarna weer gewoon verder gaan. Voor het termijn van jouw echo is het volgens mij helemaal niet raar om nog geen hartactiviteir te zien. Probeer alsjeblieft niet jezelf gek te maken. Wachten is klote maar dat is alles wat je nu kan. Dikke knuffel
Dames, stoppen met googlen. Die zaken kunnen je echt onzeker en gek maken. Vertrouwen op je lichaam en op de natuur, meer kan je niet doen nu... Komt heus wel goed! Dikke knuffel voor Nunas en Babyluvv.
Oh meiden wat vervelend dat jullie zo onzeker zijn. Een echo onder de 8 weken zou alleen voor medische redenen moeten... Ik moet tot 10 weken afwachten en dat is heel lang maar als het goed is zie ik dan wel een gevormd mensje dat beweegt en doet! Ik stop nu met testen met deze kon ik niet laten
Oke, ik heb stress. Tweede echo vandaag om 12u15. Hopelijk een hartje te zien, of tenminste een vruchtje dat goed zit op termijn. Laatste 3 zwangerschappen ging het hier al mis. 4e keer, goeie keer? *bang*
Oh spannende dag dus voor jullie whisful dreaming en Nunas, duim duim!! Hier na mijn berichtje gister heb ik ineens ook wat bloed in m'n onderbroek. Niet helderrood maar oud donker bloed. Kleur onderbroek kan ook vertekenend zijn maar ik moet je zeggen het is behoorlijk lastig dan niet in de stress te schieten. Tot nu toe is het wel gestopt.
Wat hier gezegd wordt. Dames, sorry om het te zeggen, maar hou op met jezelf gek te maken! Er is een reden dat je vaak pas na 6 weken een eerste echo krijgt! Blijf afwachten.. een vriendin van mij (2 zelfs) hebben het eerste halfjaar telkens bloedingen gehad en zijn bevallen van kerngezonde kindjes.. Ook geen klachten hebben is normaal, het kan allemaal! Iedere zwangerschap is anders, dus je kan niet gaan vergelijken..
Hier ben ik vandaag 6 weken! Misselijkheid is in volle gang en heb vaak even een zetpil nodig om te kunnen functioneren met een drukke dreumes en met m'n werk. Kreeg gelukkig weer een herhaalrecept, zonder problemen.
Fijn de echo babyluvv... Wat ik bij jou zie is dat ze het dooierzakje hebben opgemeten. Kijk maar .. Het is een rondje. Zo ziet een vruchtje er nu niet uit. Dat is een langwerpig wormpje in deze eerste weken.
Ik had zelf een echo met 4 weken en 6 dagen waarop alleen een vruchtzakje te zien was. Geen vruchtje... Geen dooiertje. Een klein wit puntje zat er in als ze goed keek. Dus vind jullie echos er eigenlijk wel veelbelovend uitzien. Heb er helaas geen foto van meegekregen. Daar had ik niks aan zij ze. Twrwijl ik het wel leuk had gevonden... Ze kunnen alles op de usb stick zetten die je gratis krijht. Heb de usb stick meegekregen maar ze heeft het er niet op gezet. Snapte de moeite niet zo maargoed
Het blijft spannend. We kunnen niet anders doen dan afwachten. Het valt me op dat veel hier heel vroeg al een echo hebben. Ik zelf ben ook vroeg ingepland. Ik ben dan bijna 7 weken. Aan de ene kant fijn maar aan de andere kant kan een te vroege echo je zo onzeker maken gewoon. Zolang er geen bloeding of heftige krampen zijn probeer lekker te genieten. Allemaal dikke knuffels voor jullie. Ik merk dat ik af en toe een vlaag misselijkheid voel. Niet op een vervelende manier. Eigenlijk wel fijn. Het stelt me gerust.
Hier wakker geworden met verschrikkelijk pijnlijke borsten (had ik al,maar nu dus erger) Misselijkheid gaat ook op en af. Het is verschrikkelijk hoe we onszelf gek kunnen maken. Babyluvv, ik vind jou echo er echt mooi uit zien hoor! Bij mijn eerste was ik ook een week terug gezet. Toen heb ik een pret echo laten maken en bleek weer een week later te zijn ( kan alle kanten op in het begin) Ik weet dat het moeilijk is meis, maar geniet ervan. Dit probeer ik mezelf ook goed in te fluisteren😉
Ik duim ook mee voor je! Laat je wat weten na de echo? Hoop op een mooi plaatje voor jou! Hier is het intussen heledagmisselijkheid ipv ochtendmisselijkheid... enkel s avonds laat geen last. Vannacht weer ettelijke uren wakker gelegen, ondanks de enorme vermoeidheid. Begrijp er niks van! Pijnlijke borsten zijn al een dikke week verdwenen.
Achjeetje dankjewel Risu. Dit vind ik fijn om te horen. Super dankjewel. Sorry ik weet ook niet hoe iets in de eerste weken eruit ziet.
Ja klopt ben ik het mee eens hoor! Zouden ze eigenlijk niet moeten doen. Hier ook rond 7 weken ingepland, niet verwacht want is gewoon spontaan dit keer maar ik mocht kiezen of met 7 weken of pas met 12, nou dan weet ik het wel haha.