Ja gek he, ik ken dat helemaal niet bij mijn zoontje. Toen was het gewoon 12 weken termijn echo. Nu ook met 8 weken al eerste echo om te kijken of het hartje klopt. Is blijkbaar nieuwe procedure ofzo.
Lieve meiden, Eindelijk de tijd om jullie een berichtje te sturen. Wat een dagen zijn dit geweest, heel apart om een mk te hebben terwijl het leven met 2 kinderen gewoon doorgaat. Geen tijd om stil te staan bij hetgeen er gebeurt. Zoals we er nu over denken gaan we niet verder voor een 3e kindje en blijven we met zijn 4en. Ik wil jullie allemaal een hele fijne zwangerschap toe wensen. Geniet van je groeiende buik, geniet van de echo's, geniet van de schopjes en geniet van je kleine zodra hij/ zij geboren is !! Liefs 1548
Ik loop in het ziekenhuis en daar zijn ze sowieso wat gemakkelijker met echo's maken. Maar inderdaad zorgt het wel voor veel onzekerheid. Nu vraag ik me ook af of het zakje niet te klein was en of er niet wat in te zien had moeten zijn. Nouja gewoon maar afwachten tot volgende week. Die echo zou iig meer duidelijkheid moeten geven als ik 7 weken ben. En bij ons is het ook nog zo dat ik liever een echoscopiste heb dan een gynaecoloog want die zijn zo vluchtig altijd.
Klinkt heftig inderdaad en snap goed dat je ook door moet gaan met 2 kids. Willen jullie niet voor een 3e omdat je het te heftig vond deze Mk? Of omdat het sowieso eigenlijk niet gepland was? Sterkte in ieder geval wn dankjewel!
De echo was wederom goed. Ik ben wel enkele dagen achteruit gezet: verwachte bevallingsdatum: 7-7-2017 Maar omdat het zo klein is, is het moeilijker opmeten he. Binnen dik 2 weken opnieuw een controle echo. Ik ben nu volgens het echo apparaat 5w+5d, MAAR we hadden een sterk kloppend hartje! <3 De Jimmy (codenaam van ons 'project', niet geboortenaam) doet het prima!
WishfulDreaming wat fijn goed nieuws!! 1548 sterkte meid. Lijkt mee een hele moeilijke beslissing om te maken. nunas dat slechte slapen heb ik ook. Heel vervelend terwijl je zo moe bent. Vanmorgen was ik ook weer om 4.30 wakker Ik heb 3 december mijn eerste echo! En 7 december de eerste afspraak bij de vk. Ik mag gelukkig bij de vk blijven waar ik vorige keren ook zat
Jeeeejjjj proficiat WishfulDreaming!!! Zo blij voor je! Het eerste kloppend hartje! Ik zit nu nog in de wachtkamer.....
Wishfuldreaming, wat fijn!! Nunas, succes! Nog meer meiden die een nipt krijgen of willen doen? Ik heb er een indicatie voor. Vind het wel erg spannend. Ook omdat de verleiding toch groot is om te weten wat het word. Aangezien ze je dat bij de uitslag ook kunnen vertellen! Dan ben ik met 12 weken gewoon al zeker wat het word. Hmmmmzz
Jeeee het eerste hartje dat klopt hopenlijk volgen er binnenkort nog veel meer!!! @ heel hard duimen..
YEAHHHHHH meiden je kan niet geloven hoe opgelucht ik ben. Hartslag van 120bpm gezien en gehoord! Gemeten op echo was het 6w2d en ik dacht 6w3d maar gyn zei dat dat gewoon onnauwkeurigheid van de echo is en mijn due date blijft aldus 1 juli. Zo blij! Ik post straks nog echo en lijst afspraken. Merci om te duimen! T heeft gewerkt!
Fijn om van je te horen 1548, heel veel sterkte met het verwerken. Gefeliciteerd Wishfuldreaming met je goede echo en alle andere meiden ook natuurlijk! Nunas, ik lees net je bericht: superfijn, proficiat! Ik ben nu 5w en 3d, maar heb nog geen afspraak gemaakt, maar ga vanmiddag bellen. Ik had op vakantie 1 keer een heel klein beetje rozeverlies, maar daar is het ook bij gebleven. Voor de rest gaat slapen steeds beter, maar ben nog steeds vroeg in de avond al super moe en mijn borsten zijn ook nog steeds erg gevoelig. Voor de rest geen symptomen.