Oh en suuuper van de goede echo Johanna! Wat een geruststelling. Dat van dat slijm heb ik ook inderdaad. Veel meer dan niet zwanger en had ik bij de eerste ook. Heb regelmatig dat ik even ga verzitten en dan komt er een hele 'plas'. (Sorry niet zo smakelijk)
eerstekindjespannend! Hoe laat mag je? Risu heb je mooi tijd om een begin te maken. Bij ons moet ook een kamer gemaakt worden, op zolder. Dat is het enige deel van het huis wat nog niet is opgeknapt. Vanaf januari gaan wij daarmee aan de gang.
Wij gaan de zolder ook aan pakken. De oudste schuift dan Door naar zolder en de 2e gaat naar kamer. De babykamer is dan wee vrij voor nr 3. Die blijft of gelijk of wordt in blauw haha
Wij doen ook de oudste naar zolder. Wij willen zelf uiteindelijk op zolder gaan slapen maar ik vind het geen prettig idee als wij dan daar slapen en de baby ligt dan een verdieping lager Dus voorlopig gaat onze dochter naar zolder en dan zien we na een paar jaar wel verder.
Bij ons gaat #2 in de oude kamer van #1. Die kreeg twee jaar geleden een 'grote jongenskamer' en wou liever wisselen van kamer omdat hij niet graag sliep in een kamer met een L-vorm. Mooie, grote kamer, maar donkere hoekjes. Kindje #2 gaat deze keuze niet hebben
Bij ons zal nr 2 (hopelijk) eerst een tijdje op onze kamer liggen, en daarna samen op 1 slaapkamer. M'n drukke dreumes moet anders naar zolder toe en dat lijkt me niet geheel veilig als hij nog niet zelf de trap af kan.
Weten jullie of er ook kalenders en website zijn die per dag aangeven wat er in je buik gebeurt ipv per week?
Dat heb ik ook al dehele week gezocht, vroeger waren er meer dacht ik... Om 11u15 is het zover! Kvind het superspannend!
eerstekindje spannend!! Succes Misschien hebben jullie ideeën. Mijn dochter wordt eind van de maand 4 en neemt dus afscheid op het kdv en bij de peuterschool. Voor de kindjes weet ik al wat te trakteren maar wat zou ik nou voor de leidsters doen?
Lief dat je het vraagt! Sorry ik ben hier iets minder actief geworden sinds ik lid ben van de fb groep haha maar ik kijk nog wel regelmatig mee hoor! Alleen het bijhouden van alle paginas wordt echt een beetje veel.. maar alles gaat goed hier, nu 6+4 onderweg en nog 2 weken tot de echo dus super spannend allemaal!