1 t/m 15 juli 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 1548, 28 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skyangel

Skyangel Bekend lid

20 nov 2013
    782
    99
    28
    Hoe is het gegaan eerstekindje?

2. Humava

Humava Niet meer actief

Ik ben ook nieuwwschierig!! 😊

3. Hier ook heel benieuwd! We horen straks vast wel! 😉

4. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Jeetje meiden, ik moet soms echt even de puf vinden om hier mee te kletsen. Dus even terug gelezen, om toch nog mee te kletsen.. En in vervolg beter mijn best doen, om vaker mee te lezen en mee te praten.
    Hier gaat het mooi rustig. Gisteravond werd ik heel misselijk en heb er slecht door geslapen. Vanochtend was ik nog steeds misselijk.. En nu heb ik een beetje last van mijn onderbuik en rommelen in de buik. Heel vervelend. Ik had mij ook voorgenomen niet meer te testen. Toch kon ik het gister niet te laten, om alsnog te testen. Eerste test, ongeldig! Rotding.. Tweede test was een dikke vette knaller! :D Dus we zijn erg gerust, nadat ik mij erg veel zorgen heb gemaakt.. Over dat het misschien gestopt was met groeien, maar dat geloof ik nu zeker niet meer! Anders was het niet zo'n knaller en was het teststreepje zeker niet nog duidelijker dan controle streep!

RoSaKa, van harte gefeliciteerd met je positieve testen! En echt bijzonder, in jullie geval! Geniet van je zwangerschap! En 76 kilo afgevallen, wat knap. Respect! Ik hoop dat deze zwangerschap en bevalling beter zal verlopen, dan van je zoontje.
    Nunas, niet alleen in mijn gezicht last van puistjes, maar ook mijn schouders, schouderbladen en rug moeten eraan geloven. En dat terwijl ik voorheen altijd een heel gaaf huidje had. 
    LiezlSe, gefeliciteerd met je zwangerschap, en jeetje wat een lange cyclus zeg!
    Johanna18, wat fijn dat je een mooie echo hebt gehad! En je het hartje zag.

Ik mag vrijdag weer naar de echo! Spannendd!!!! :D
    En ineens vanochtend toen mijn schoonzusje langs kwam koffie drinken en over haar verjaardag vertelde eind juni, bedacht ik mij ineens, dat het mij totaal niet uit kwam, dat ik eind juni 3 verjaardagen heb en begin juli 2 verjaardagen. Hahahaha

5. eerstekindje12

eerstekindje12 Actief lid

2 dec 2014
    415
    32
    28
    Sorry maar ik was druk bezig na de echo! Hihi alles heel goed! Geschat op 7weken en 1 dag! Maar ik laat mijn banner liever staan, op 21 december de 12weken echo!

Mooi kloppend hartje te zien! Bijhorend mijn 1e echo!!

Bijgevoegde bestanden:

6. kokjes

kokjes Bekend lid

14 sep 2016
    593
    313
    63
    NULL
    NULL
    Pff wordt echt gek van mezelf..... moet nog 8 dagen wachten tot de eerste echo. En heb net met een smoesje dat mijn man niet kan donderdag gebelt. Ik dacht misschien mogen we dan eerder komen.... maar helaas de eersteerste mogelijkheid in de agenda was volgende week vrijdag.... sjit... toch maar op volgende week donderdag laten staan.

7. kokjes

kokjes Bekend lid

14 sep 2016
    593
    313
    63
    NULL
    NULL
    Mooie echo eerstekindje12!!

8. Nunas

Nunas Actief lid

31 aug 2016
    432
    52
    28
    NULL
    NULL
    Joepie proficiat met het goede nieuws! Hebben ze je uitgelegd wat je juist ziet op die echo? Ik ben er echt slecht in maar lijkt me een hartstikke mooi wormpje 😃

9. Johanna18

Johanna18 Bekend lid

2 jun 2015
    691
    195
    43
    NULL
    NULL
    Wow mooi Eerstekindje! Wat fijn dat het goed was. Hoe groot was de kleine?

10. Humava

Humava Niet meer actief

eerstekindje wat fijn dat de echo goed is!!!

11. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Wat een mooie echo!

12. eerstekindje12

2 dec 2014
    415
    32
    28
    Op de ene echo 1.12 en de andere 1.09cm. Ik zag onmiddelijj het geknipper van een mooi kloppend hartje. Ja de echo is ingezoomd en zo lijkt het op een wormpje. Nu moet ik 5 weken geduld hebben.

Ik had er niet bijgezet dat ik net voor de controle wat bloedverlies had bij afvegen. Maar ze stelde me gerust, met de baby alles OK!

13. Johanna18

Johanna18 Bekend lid

2 jun 2015
    691
    195
    43
    NULL
    NULL
    Mooi zeg! Bij mij was het niet zo duidelijk in beeld. Maar jouw baarmoeder staat waarschijnlijk ook gewoon normaal :) Gelukkig dat het bloedverlies niks te betekenen had!

14. Jeej goed nieuws eerstekindje!! Mooie echo :) inderdaad vaak zie je 'bolletjes' op de foto ipv een streepje dus vroeg me ook al af hoe of wat. Gelukkig was ondanks het bloedverlies alles goed! 5 weken duurt nog laaaang!

15. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Onder het mom Hoe kan een zwangere zich gek maken:

Vandaag kwam mvm.
    Dus ze doet de test.
    Nou de 1e streep stond er echt direct en binnen 1 minuut knalde ie. Maar de 2e streep duurde. Dus ze zegt me hij zal zo wel komen. Na paar minuutjes kwam ie Door. Maar hij bleef vrij licht en veeeeel lichter dan de andere streep
    Ik dus best bezorgd. Nou keek ik vanavond nog eens en wat zie ik.
    Ik zag de controle streep voor de test streep aan en andersom hahahaha dus de test streep was de streep die er per direct stond en van t schermpje knalde! Pfieuw

16. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Hahaaa! 😂 Pfieuwww, wat een opluchting zeker hahaa

17. eerstekindje12

2 dec 2014
    415
    32
    28
    Hier test ik niet meer..ik deed het al niet nadat ik positief getest had. Je moet soms ook wat vertrouwen hebben in je lichaam.

Van mijn echo heeft ze het vruchtzakje en zo mooi getoond maar enkel een foto van het vruchtje. Kvond het erg geruststellend dat ik direct dat hartje zag toen ze nog niet ingezoomd had.

18. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Haha ja als je mee doet met mvm moet je wel testen ;) dus ik ontkwam er niet aan

19. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    @ bubbels84, hahaha jeetje! maargoed dat je nog even keek later ;)

@ eerstekindje12, Superleuk de echo! Fijn ook hartje mooi gezien :)

Ik mag morgen 10.15 2e echo.... ben zo benieuwd!!

Dat slijm heb ik ook last van ja. Gelukkig dat ik dat hier lees hahahaha. Dacht al of er misschien meer aan de hand was. Aangezien het van mn ex met benefits was. En die heeft overal zn benefits, kom ik ook ff wat laat achter.

20. Toutepetite

Toutepetite Actief lid

28 okt 2016
    246
    103
    43
    Vrouw
    Hallo allemaal!

Ik lees alleen maar goed nieuws, super! Even ingelogd om alle dames met een goede echo te feliciteren, waaronder Johanna en eerstekindje! Hier alles OK, nog steeds dezelfde symptomen (pijnlijke borsten, redelijk vroeg moe, al valt het nu goed mee vergeleken met 2 weken geleden), nog niet misselijk. Moet nog ruim 3 weken tot mijn eerste afspraak & echo, ben nu 6w+4, en begin nu wel spijt te hebben dat die van mij zo laat pas is gepland, nu ik hier al die mooie echo's voorbij zie komen. Het stelt toch gerust.

Deel Deze Pagina