Nou ik heb 1 broek die absoluut al niet lekker zit. Ik pak binnenkort misschien al d3 eetste zwangerschapsbroeken weer tevoorschijn. En waarom ook niet zitten heerlijk en je ziet met shirt er over totaal geen verschil! Hier ook nog veel last van opgeblazen gevoel. En de stelen vliegen Door mijn buik. Misselijkheid is present dus wat kwalen betreft op en top zwanger haha
Ik haal ze ook snel weer van zolder hoor. Of het nou m'n baarmoeder is of niet, ik vind gewone broeken na een aantal weken echt niet meer lekker zitten.
Johanna mijn borsten zijn ook al een tijdje veel minder gevoelig en pijnlijk ten opzichte van een tijdje terug! Ooh ja ik snak ook al stiekem naar mijn zwangerschapsjeans met comfy band. Ze liggen in de kast maar ik voel me nog net niet zwanger genoeg om ze al te dragen... het is natuurlijk nog geen echte babybuik maar voelt wel opgezet opgeblazen aan. Die bovenste broeksknopen zijn zo lastig..
Hier ook minder gevoelige borsten, datis misschien omdat ik meer misselijk ben en dat dat gevoel primeert. Vorige zwangerschappen had ik snel het zuur, nu hoop ik van niet.
Ben benieuwd babyluvv! Hopelijk goed nieuws en een mooie foto! 😍 Ik moet nog zoooooo lang wachten voor mn gevoel.. 29nov pas, dan hebben sommige van jullie echo nr 3 of 4 al gehad 😝
Ik heb eindelijk tijd gevonden om te kletsen! Hahaaa.. Mijn echo was prachtig! 😍😍 geschat op 6+6 maar daarna op 7wkn. Het is nu 1cm en een hartslagje van 170/180.. Over 3weken heb ik termijnecho en intake.
Ja ahwww dat duurt nog helemaal lang! Doen ze bij jou niet een eerste echo? Gaan ze gelijk voor de termijnecho?
Johanna... Ja dat zal dat inderdaad wel door het groeien komen, maar het voelt wel raar omdat het wel echt zo'n soort pijn is. Dan denk je toch even van.., zal het allemaal wel goed zijn? Ken ik ook niet van vorige zwangerschap maar bij een 2e gaat het natuurlijk wel sneller met groeien ook. Fijn dat je bruinverlies is gestopt, hopelijk blijft dat zo! Fijn van je goede echo Ilona & Babyluv!! Ik ben morgen aan de beurt. Ben wel benieuwd hoor vooral ook naar het termijn. Als ik uit ga ban laatste menstruatie zou ik morgen al 8 weken zijn!! Bij jullie zie ik allemaal rond de 6/7 weken... Ik verwacht eigenlijk ook wel teruggezet te worden. Nee hier geen last van de broeken. Sowieso heb ik maatje xs/s en zijn veel broeken sowieso al wijd voor me dus kan er nog wel even mee door. Hen ze wel al liggen en pas ook weer eens gepast haha gaat echt nog niet! Vorige zwangerschap ook pas bij 30 weken ofzo en kon winterjas maat 36 als positie jas. 😂
Ah ja dat is echt balen en flink geduld hebben! Ze boden bij mij gewoon een echo aan rond de 7 weken. Ik mocht kiezen of wel of pas bij 12... Nou dan weet ik het wel 😜
Ja hier doen ze geen vitaliteitsecho helaas. Volgens mij doen ze dat vrijwel overal tegenwoordig. Maar hier dus met 10 weken. Dus ik moet een engelengeduld hebben pfff
Dankjewel LoveFennie Ik dacht in de eerste instantie ook dat ik morgen 8 weken was, maar met vandaag 7 weken en een supermooie echo ben ik ook hé tevreden. Hahaa ik ben ook heel smal en draag maat xs ('s is mij te groot)
Mijn telefoon wil niet echt mee werken op dit moment.m Zucht! Als er iemand is die mij op de lijst wil zetten naar 7 juli & op 9 december termijnecho 10 weken & intake wil zetten. Dankjewel!!! 😘
Wooooow Babyluvv en lovefennie! Wat een lijntjes ik ben jaloers! Paste vroeger ook in een s maar tegenwoordig een M vanonder en een L vanboven beuh! Mijn lichaam is na zwangerschap nr.1 een pak breder geworden.... Mooie echo Babyluvv! Ik zie precies al armpjes? Of is dat mijn verbeelding?