Nunas, ik weeg 50 kilo.. En wil heel graag tegen de 60 aan wegen. Ik eet de hele dagen door, maar kom niks aan helaas.. Ik heb geen idee, van de armpjes.. ik zie er eerlijk gezegd niet veel in hihi.. ik zal eens kijken wat er bij week 7 allemaal gebeurd
Las net mijn 'veslag' nog eens van eerste zwangerschap. Ik kwam toen binnen met 50 kilo en heb de 60 niet eens gehaald in m'n gehele zwangerschap. Ik weeg nu alleen 48 dus zelfs minder dan voorheen. Is vast hard gegaan met de borstvoeding ofzo. Ik moet er wel bij zeggen dat ik 1.63 ben he, niet dat jullie denken dat ik een wandelend skelet ben ofzo 😂 Zou ook graag aankomen maar weet gewoon niet hoe, eet alles al! Enige manier is dus zwanger zijn.
Ik ben zelf ook 1.65 ongeveer. LoveFennie.. Maar rond de 60 is mijn streefgewicht.. niet dat ik dit door mijn zwangerschap wil wegen, maar gewoon 'normaal' wil wegen
Ik ben jaloers op jullie lijntjes 😱 Ofja meer op het eten en niet aankomen. Ik heb écht de hele dag door honger. Geen trek. Honger. Dat mn maag ervan knort. Ik ben al meer dan 3kg aangekomen in deze paar weken gewoon omdat ik blijf eten 😔😖 toch maar eens een diëtist opzoeken gok ik zo..
Ach nu ben je wel zwanger he dus dan is het ook wel weer logisch dat je zo'n honger hebt. Ik zou er nu iig niet wakker van liggen. Ik heb zelf beetje zoiets van ben nu zwanger dus eet gewoon wat ik wil en hoeveel ik wil. 😇
Ik weeg zo'n 54 kg en ben 1.73 Zou ook graag willen aankomen. Nu krijg ik bijna geen hap binnen al een week lang
Het is niet dat ik echt overgewicht heb hoor, ik ben 1.68 en weeg 64 kg momenteel Maar ik heb echt letterlijk geen rem op eten, en dat vind ik wel een beetje eng. 4 jaar geleden 25 kg afgevallen (toen gestopt met dieet op 58kg), beetje bang om weer zoveel aan te gaan komen. Maar tegelijkertijd denk ik "waar doe ik moeilijk over.. ik ben zonder medische ingreep zwanger geworden".. Dat is al heel fijn.. Vind het onzin als ik ga klagen, maar tegelijkertijd doe ik het wel..
Tof! Ik weeg meer, maar vind het niet erg. Zal al blij zijn dat ik niet te zwaar wordt na deze zwangerschap. Daarna mss weer wat dieet volgen, .azr kvoel me zo ook goed. 😆
Ik blijf misselijk, een ganse dag lang. Ook m'n tepels zijn enorm pijnlijk. Betert dat normaal niet? Of is het nog te vroeg?
Tepels zijn bij mij ook heel gevoelig! Geen idee hoe lang dat duurt. Ik heb het nog niet eerder gehad
Ik ben overdag ook erg misselijk, nog 4-5 weken geduld en hopen dat het betert na week 12. Dan heb ik meestal zuuroprispingen...
Gisteren mijn mama verteld over de komst van baby 3, ze was teleurgesteld. Ik heb reeds jongen en meisje dus waarom nog een... Mijn grootmoeder die zal ook tegen zijn want die vond 2 al te snel. Leuk hoor... Even downmoment gehad, heb ook wat krampen. Hopelijk gauw weer het roze wolk gevoel terug.
eerstekindje Nou wat onaardig zeg van je moeder! Wat maakt het nou uit of je al een jongen en een meisje hebt. Als er in je hart plaats is voor nog een kindje is dat alleen maar leuk toch! Ik zal vast ook veel reacties krijgen van mensen, hier ook allebei de smaken al. Gelukkig was m'n moeder erg blij voor me. Mijn vader vertel ik het later pas, hem zie en spreek ik niet veel.
Eerstekindje, jeetje wat een reacties zeg... Ik vind dat zo 'ouderwets' zo van je hebt al een jongem en een meisje dus waarom!? Net alsof als je 2 jongens hebt je wel voor een derde zou 'mogen'. Niks van aantrekken hoor en al helemaal niet down door gaan voelen. Al is dat makkelijker gezegd dan gedaan...
Gister trouwens een goede eerste echo gehad! 😀 Er was meteen een hartje te zien en verder zag ook alles er goed uit. Wel ong een week teruggezet maar dat had ik ook wel verwacht gezien m'n cyclus en zo laat een lichte test. Ben voor nu 7 juli uitgerekend. We zijn super blij!!! En mag gewoon bij 9 weken weer voor een echo, dat is al over 1,5 week. Zometeen maar even inplannen.
Maar allé, wat voor een reactie is dat zeg Een kindje er bij is toch altijd fijn. Ik snap trouwens ook niet waar mensen zich mee moeien. Als jouw gezin pas compleet is met 3 kindjes, moeten anderen toch niet oordelen. Dat ze zich eens met hun eigen zaken bezig houden! De vriendin van mijn grootvader, die we helemaal niet vaak zien omdat zij bijna nooit thuis is, zei 2mnd geleden tegen ons: ''#naamvriend, wees blij dat je geen kinderen hebt van jezelf. Het is onverantwoord om nog kinderen op de wereld te zetten en je hebt er toch alleen maar last mee'' Dat was hier ene oor in, andere oor uit. Met nieuwjaar vertellen wij het goeie nieuws, en als ze niet blij is, is het haar probleem. Ik zie haar niet eens als 'echte' familie. Nah!
Oh wat een vervelende opmerking!! Ik kom uit iets groter gezin dus hier zal de familie het wel erg leuk vinden denken ik. Maar kan me voorstellen dat je even moest slikken
Ik weet dat ze zal bijdraaien maar ze kon haar teleurstelling niet wegsteken. Daarvoor ken ik ze te goed, ze is zodanig bezorgd omwille van handicaps in de familie. Ik begrijp ze wel maar mijn horminen voelden zich alleen maar down. Mijn schoonmoeder daarentegen die was dolenthousiast. Dus ja. In juli zal ze wel tevreden zijn hoor, ze moet er aan wennen. Alleen jammer dat ze niet kon doen alsof, want ze zei: je hebt het altijd gezegd 3, tes nog waar ook. Dus ja, eenmaalde zwangerschap vordert en het kindje zal geboren zijn zal ze wel meeleven hoor en zo. Ze was trouwens niet de enige die duidelijk liet merken dat 3 toch wel raar is als je al j en m hebt. Toen mijn dochter geboren was zeiden ons 10tallen mensen, alle het gezin is nu compleet. Mensen hebben echt wel klassiek beeld: 2kids - jongen meisje = compleet Nu ja, ben benieuwd hoe ze er vandaag over denkt 🙄