Overgeven met bloed jeetje das niet niks. Hopelijk kan je iets krijgen wat je kan helpen! Hier sinds gisteren niet meer 24 7 misselijk. Wel als ik te laat eet of na het avondeten. Nog 20 dagen tot de echo man man wat duurt dat lang
Mij hebben ze geprobeerd in te leiden met een onrijpe baarmoederhals op woensdag 14 mei. Ik kreeg geen ontsluiting, 't kind zakte niet, was een sterrenkijker. Woensdag 14 mei, inbrengen tabletten Donderdag 15 mei, geen resultaat, extra tabletten Vrijdag 16 mei, geen resultaat, opwekkers via infuus Zaterdag 17, geen resultaat, ik mocht het weekend doorbrengen op een kamer Zondag 18 mei kreeg ik mijn gyn aan mijn bed, die zei dat ik er alleen maar was omwille van 'discomfort'. Ik was 32kg bijgekomen. Mijn kuiten stonden vol striemen van het vocht. Ik had een hoge bloeddruk en hoofdpijn........ Ik heb dan geweigerd om naar huis te gaan. Maandag 19 mei hebben ze nog een laatste keer geprobeerd door mijn water te breken. De weeën kwamen dan wel op gang, maar 't kind daalde nog steeds niet in. Ik geraakte niet verder dan 2cm ontsluiting. Mijn zoontje kreeg een sensor op zijn hoofd geplakt (in de buik nog) waarmee zie zijn toestand konden evalueren. Rond 17u15 ging mijn (toenmalige, we zijn 4j later gescheiden) man naar het winkeltje om een nieuwe krant en wat boekjes te halen. Toen ik alleen was, gingen alle toeters en bellen af en kwam iedereen binnengestormd. De kleine moest er NU uit. Mijn ex kwam nog net op tijd de kamer binnen, om mee te lopen naar de OK. 5 dagen later dan gepland, is dan om 17u47 is de kleine geboren. Door alle haast waren we ook het fototoestel vergeten op het bevallingskwartier. Echt. Een ramp.
♡♡♡ ZWANGER ♡♡♡ 1 juli Nunas - 33 jaar - 2e kindje ♡♡ WishGirl - 31 jaar - 2e kindje ♡♡ 2 juli Eerstekindje12 - 30 jaar - 3e kindje ♡♡ Johanna18 - 29 jaar - 3e kindje ♡♡ 3 juli Romantic - 28 jaar - 2e kindje ♡♡ Smitje - 35 jaar - 2e kindje ♡♡ Kokjes - 25 jaar - 2e kindje ♡♡ Lalalaura - 28 en 30 jaar - 1e kindje ♡♡ 4 juli IlonavanH90 - 26 jaar - 2e kindje ♡♡ Crossedfingers - 37 jaar - 1e kindje ♡♡ 5 juli 6 juli WishfulDreaming - 31 jaar - 2e kindje ♡♡ 7 juli Mysa - 33 jaar - 2e kindje ♡♡ Kecil - 25 jaar - 2e kindje ♡♡ Risu - 29 jaar - 5e kindje ♡ Babyluvv - 25 jaar - 1e kindje ♡♡ LoveFennie - 25 jaar - 2e kindje ♡♡ 8 juli Toutepetite - 34 jaar - 1e kindje ♡♡ Liss90 - 26 jaar - 2e kindje ♡♡ 9 juli JSLN - 26 jaar - 1e kindje ♡♡ 10 juli Skyangel - ?? jaar - 2e kindje ♡♡ 11 juli Bubbels84 - 32 jaar - 3e kindje ♡♡ Leii - 26 jaar - 1e kindje ♡♡ 12 juli Weetutniet - 36jaar - 3e kindje ♡ 13 juli LiefLieff - 27 jaar - 1e kindje ♡♡ Humava - 31 jaar - 3e kindje ♡♡ ButterflyPassion - 27 jaar - 1e kindje ♡♡ 14 juli 15 juli Romymama - 29 jaar - 2e kindje ♡♡ uitgerekende datum nog onbekend LiezISe - 24 jaar - 1e kindje♡♡ Totaal: 29 ♡ .. jongens | ♡ .. meisjes | ♡ 2 verrassingen ⭐Sterretjes ⭐️ 1548, Meijtje ♡ Afspraken ♡ November 23 november - LoveFennie - intake vk 23 november - Lieflieff - 1e echo 23 november - LiezlSe - 1e echo 24 november - Romantic - intake vk/ 1e echo 24 november - Smitje - intake vk 24 november - kokjes - intake vk/ 1e echo 25 november - WishfulDreaming - 3e controle echo 28 november - Skyangel - intake vk 28 november - ButterflyPassion - intake vk 28 november - Lalalaura - 2e echo 29 november - Liss90 - intake/ 1e echo 29 november - JSLN - intake/ 1e echo 29 november - Weetutniet - echo/ intake December 01 december - Bubbels84 - intake 03 december - Humava - eerste echo 03 december - Lovefennie - 2e echo 07 december - Humava - intake 08 december - Toetepetite- eerste echo 08 december - Crossedfingers - echo 09 december - Nunas - echo en bloedafname combinatie- of NIPT test 09 december - Babyluvv - intake & termijnecho 10weken 12 december - Bubbels84 - echo 16 december - Lieflieff - intake en termijnecho Januari 11 januari - Nunas - echo Februari 15 februari - Nunas -21 weken uitgebreide screeningsecho Maart 15 maart - Nunas - controle April 18 april - Nunas - controle + suikertest Mei 08 mei - Nunas - controle 29 mei - Nunas - controle + streptokokkenwisser Juni 12 juni - Nunas -controle 26 juni - Nunas -controle Juli 03 juli - Nunas - afspraak inleiden
♡♡♡ ZWANGER ♡♡♡ 1 juli Nunas - 33 jaar - 2e kindje ♡♡ WishGirl - 31 jaar - 2e kindje ♡♡ 2 juli Eerstekindje12 - 30 jaar - 3e kindje ♡♡ Johanna18 - 29 jaar - 3e kindje ♡♡ 3 juli Romantic - 28 jaar - 2e kindje ♡♡ Smitje - 35 jaar - 2e kindje ♡♡ Kokjes - 25 jaar - 2e kindje ♡♡ Lalalaura - 28 en 30 jaar - 1e kindje ♡♡ 4 juli IlonavanH90 - 26 jaar - 2e kindje ♡♡ Crossedfingers - 37 jaar - 1e kindje ♡♡ 5 juli 6 juli WishfulDreaming - 31 jaar - 2e kindje ♡♡ 7 juli Mysa - 33 jaar - 2e kindje ♡♡ Kecil - 25 jaar - 2e kindje ♡♡ Risu - 29 jaar - 5e kindje ♡ Babyluvv - 25 jaar - 1e kindje ♡♡ LoveFennie - 25 jaar - 2e kindje ♡♡ 8 juli Toutepetite - 34 jaar - 1e kindje ♡♡ Liss90 - 26 jaar - 2e kindje ♡♡ 9 juli JSLN - 26 jaar - 1e kindje ♡♡ 10 juli Skyangel - ?? jaar - 2e kindje ♡♡ 11 juli Bubbels84 - 32 jaar - 3e kindje ♡♡ Leii - 26 jaar - 1e kindje ♡♡ 12 juli Weetutniet - 36jaar - 3e kindje ♡ 13 juli LiefLieff - 27 jaar - 1e kindje ♡♡ Humava - 31 jaar - 3e kindje ♡♡ ButterflyPassion - 27 jaar - 1e kindje ♡♡ 14 juli 15 juli Romymama - 29 jaar - 2e kindje ♡♡ uitgerekende datum nog onbekend LiezISe - 24 jaar - 1e kindje♡♡ Totaal: 29 ♡ .. jongens | ♡ .. meisjes | ♡ 2 verrassingen ⭐Sterretjes ⭐️ 1548, Meijtje ♡ Afspraken ♡ November 23 november - LoveFennie - intake vk 23 november - Lieflieff - 1e echo 23 november - LiezlSe - 1e echo 24 november - Romantic - intake vk/ 1e echo 24 november - Smitje - intake vk 24 november - kokjes - intake vk/ 1e echo 25 november - WishfulDreaming - 3e controle echo 25 november - Butterflypassion - 1e echo in zh 28 november - Skyangel - intake vk 28 november - ButterflyPassion - afspraak gyn 28 november - Lalalaura - 2e echo 29 november - Liss90 - intake/ 1e echo 29 november - JSLN - intake/ 1e echo 29 november - Weetutniet - echo/ intake December 01 december - Bubbels84 - intake 03 december - Humava - eerste echo 03 december - Lovefennie - 2e echo 07 december - Humava - intake 08 december - Toetepetite- eerste echo 08 december - Crossedfingers - echo 09 december - Nunas - echo en bloedafname combinatie- of NIPT test 09 december - Babyluvv - intake & termijnecho 10weken 12 december - Bubbels84 - echo 16 december - Lieflieff - intake en termijnecho 20 december - Butterflypassion - intake vk + termijnecho Januari 11 januari - Nunas - echo Februari 15 februari - Nunas -21 weken uitgebreide screeningsecho Maart 15 maart - Nunas - controle April 18 april - Nunas - controle + suikertest Mei 08 mei - Nunas - controle 29 mei - Nunas - controle + streptokokkenwisser Juni 12 juni - Nunas -controle 26 juni - Nunas -controle Juli 03 juli - Nunas - afspraak inleiden
Sterkte LiezlSe. Hoop dat de dokter iets heeft waar je je beter door gaat voelen. Dit klinkt echt heel naar!
Oh wow, dat is echt heftig zeg! Wat lomp ook van die gyn. Heb je die nu weer of heb je een andere? Ik hoop echt voor je dat het dit keer allemaal op een rustige manier gaat, want dan kan een keizersnede zelfs mooi zijn! Het scheelt wel denk ik dat je eerste al wat ouder is, die heeft wel een leeftijd dat je uit kunt leggen dat je rust moet nemen na de keizersnede, maar leuk is het natuurlijk niet.
Jeetje wat heftig, Wishfulldreaming! Hopelijk heb je nu niet dezelfde gyn.. Even ego. Net bij de fysio geweest, flink op m'n vingers getikt en ik heb een record gebroken. Nu al bekkenklachten met 8 weken zwangerschap. Het hoort niet zo vroeg te beginnen maar icm hypermobiliteit heeft m'n lichaam het te goed opgepikt. Ik moet mijn werkgever nog inlichten maar ik moet echt gaan minderen. (En ik werk al 16 uur) Maar ik mag geen mensen meer wassen, tillen, steunkousen meer aan of uittrekken, uit bed halen, omkleden.. eigenlijk alles waarmee je draaiende bewegingen maakt. Wel mag ik nog injecteren en medicatie geven of kantoorwerk doen. Dus dat telefoontje gaat heel leuk worden.. Tot overmaat van ramp, ben ik m'n auto kwijt voor vandaag en misschien morgen, ivm brandende lampjes (ABS en handrem).. Dus ik heb m'n dag vandaag niet, ga mezelf vandaag even zielig voelen en daarna weer met frisse moed alles tegemoet zien.
Ik heb nu een andere gyn (een hele lieve dame) maar ik ga wel opnieuw bevallen in't zelfde ziekenhuis. Dat maakt me langs één kant wel wat angstig, want wat als ik eerder weeën krijg en mijn gyn is niet beschikbaar op dat moment. Ik wil echt niet meer meemaken wat ik vorige keer meegemaakt heb. Hopelijk nemen ze m'n dossier goed en ernstig door. Ik ben trouwens na mijn bevalling bijna een jaar in therapie geweest (postnatale depressie) omdat het mij allemaal teveel werd om te verwerken. Niet het kind op zich, maar wel de ganse bevalling...
Oei, da's inderdaad niet zo'n fijn telefoontje, maar wel allemaal voor het goeie doel. Je lichaam niet overbelasten is nu echt belangrijk. En als je vandaag een baaldag hebt, onthoud dan: Zowel een goeie dag als een baaldag duren maar 24u. Morgen ziet alles er misschien weer helemaal anders uit Dikke knuffel!
@Liez sterkte! @WD dat is nog al wat. Hopelijk komen de weeën dan niet eerder. Een vriendin van mij had ook écht een traumatische bevalling en is in haar tweede zwangerschap onder behandeling gegaan bij een psycholoog. Hierdoor had ze niet meer zoveel angsten de weg naar de bevalling toe. Misschien iets om over na te denken? Mm vriendin vond het eerst niks maar is achteraf blij dat ze het gedaan heeft (en ze had een super 2e bevalling!) @Ilona aah dat wordt een vervelend telefoontje. Maar goed op jezelf blijven letten hoor!! Aai die lampjes gingen een paar weken geleden ook in mijn auto branden. Ik hoop dat de reparatie goedkoper uit valt dan bij ons
Soms mag je ook gewoon even klagen hoor Ik schrik er wel van, heb ook hypermobiliteit.. hoop dat wat jij nu doormaakt mij (nog even) bespaard blijft.. moet je nu ook je zwangerschap wereldkundig maken op het werk?
Hahaha dat heeft mijn vrouw ook crossedfingers... En ze wil bijzonder vaak ei eten... eiersalade met peperkoek (ieuw!) en gisterenmorgen besloot ze als ontbijt eieren te bakken.... terwijl dat normaal echt niet zo haar ding is! Haha
Mijn eerste bevalling was ook met een echt trauma. Daarnaast een kindje met afwijking. Nee die tijd hoed ik niet nog eens te doen. Ook rand van depressie, er wordt teveel onderschat hoe het is als je geen roze wolk hebt. Daarnaast liepen beide bevallingen wel vlot maar beide kregen een sensor in de buik en bij elke wee daalde de hartslag. Bij de eerste postpartumbloeding bij de tweede niet. Dus ja. Tegen de bevalling zie ik wel weer op. Maar heb nu de gyneacologe die mijn 2e kindje gehaald heeft en daar heb ik meer vertrouwen in dan van mijn eerste.
Mmmmm ja ik heb ook best zin in een eitje! Zo'n lekker zachtgekookt of spiegelei jammer dat dat niet mag....
Las laatst een artikel over eieren en wat nou echt het risico is. Is eigeblijk te verwaarlozen (als het witte iig maar hard is). En het is anders de moeder die er ziek van wordt maar niet het babietje
Ik eet ook bovengeniddeld eieren sinds 3 weken haha Wat grappig rouwens dat jullie als stel op het forum zitten, zie je niet vaak