Proberen jullie jullie echo tjes online te zetten? Ik mag pas terug nu op 21 dec voor nekplooimeting en termijnecho. Succes morgen!!
Toutepetite bij m'n eerste deden ze de echo met 8 weken inwendig. De echoscopiste probeerde het eerst uitwendig maar kon niks zien. Bij m'n zoontje kon ze het met 8 weken al goed zien dus die ging gewoon uitwendig. nunas ja duurt echt lang! Ik moet nog een week wachten. Vandaag 7 weken!!🎉voelt toch wel fijn. Ik heb een keer met 6 weken een mk gehad dus ben wel blij dat ik nu 7 weken ben al kan er nog van alles gebeuren natuurlijk.
Hahaha! Oh sorry die begreep ik dus verkeerd! Ja het wordt straks de eerste echo! Duimendraaien maar..! Ik mag om 10:45...!
Hier een goede echo gehad! Ben 2 dagen vooruit gezet, 8 weken en 4 dagen! Mooi kloppend hartje heel duidelijk in beeld en zelfs heel even wat zien bewegen! Lag lekker verstopt naar achteren dus het was soms even zoeken maar kwam een paar keren dus mooi in beeld! Ik ben verliefd! ❤️ Man en dochter waren mee, ook in de wolken. Ik heb 4 mooie plaatjes + filmpje meegekregen! Nu hopen op een goede termijnecho! Die ga ik zo even voor bellen!
Hier gisteren met afvegen wat bruin en lichtroze verlies. Ik hou m'n hart vast maandag. Kan er nu echt niet van genieten
Skyangel dat is niet fijn. Maar het hoeft niks te zeggen natuurlijk. Hopelijk zit alleen gewoon goed.
Ah dat wil je gewoon nooit zien. Snap heel goed dat je even niet kunt genieten. Hoop dat je maandag gewoon te horen krijgt dat het goed zit!
Bedankt meiden. Ik zit echt even in een dip. M'n dochtertje is ook jarig vandaag, maar is zo moeilijk om nu blij te zijn pffff. Ik hoop echt dat ik maandag te horen krijg dat het goed zit. Denk echt dat ik dan in janken uitbarst..
Jeaahhh romantic gefeliciteerd! Je bent ook de eerste die naar voor gezet Is denk ik ipv naar achter 😊 Ooohhh skyangel ik duim mee voor je! Maar dit kan heel onschuldig zijn hoor. Probeer nog niet direct van het ergste uit te gaan hè meid! Knuffel xxx
Yeah voor de goede echo! Ik heb ook af en toe een klein beetje bruine afscheiding.. als ik een hele actieve dag heb gehad vooral. Vanmorgen eindelijk afspraak voor echo gepland! 14 december pas.. Ze doen t alleen vanaf 10 weken. Het kon ook de vrijdag ervoor maar kwam voor mij niet uit. Duurt nog lang! Pfff..
Skyangel Gefeliciteerd met je dochter!!! Hopelijk heb je evengoed een leuke dag gehad. Wat vervelend dat je net op deze dag zo onzeker wordt gemaakt.