Maaglast is sinds de middag beter hier. Enkel VER-SCHRIK-KE-LIJK moe. Ik kan geen pap meer zeggen. Energy level = -99
M'n borsten voelen alsof ze gestuwd zijn.. Oei wat staan die dingen strak! 😳😳😳
Hier ook niet! Wel giga bekkenpijn na m'n avonddienst gisteravond. Vreselijk die instabiliteit nu al, met nog geen 9 weken!
En dames en heer, hoever zijn jullie met.het vertellen?? Wij hebben ouders broers en zussen en mijn beste vriendin het al verteld. Dadelijk is overgrootoma aan de beurt. Die krijgt de letters van de foto als puzzel. We hebben gister een foto gemaakt met onze zoon en daarboven onderstaande foto. En deze foto zit op onze kerstkaarten. deze versturen we na de termijn echo van 15 december. Erg benieuwd naar jullie plan voor het bekendmaken!!
Bij ons weten onze ouders broers en zussen en oma het. Die hebben we t verteld na onze eerste echo. Heb toen koekjes gebakken en op tafel bij de koffie gezet en afgewacht tot ze het doorhadden. Duurde gelukkig niet zo lang. Bovenaan de koekjes staat de naam van ons zoontje. Ook onze beste 2 vrienden al in de week van de positieve test (was een feestje bij hun en ze hadden het direct Door toen ik glaasje champagne afsloeg). Zij zijn trouwens ook de enige die van de mk afweten. En dan nog een goed bevriend koppel dat we tegenkwamen in de wachtkamer van de gyn... tjah! En ook mijn 2 bazen omdat ik niet meer in t lab mag op het werk. De rest ga ik pas 2e helft december of januari op de hoogte brengen. Op t werk inderdaad met een doos donuts ofzo zoals WishfulDreaming al eens postte. Dat stond al lang in ideeën lijstje.
Oohhh ik hoop dat morgen alles ok is op de echo want ik begin hier al wat hard van stapel te lopen met aankondigingsideeen...
Hier weten de belangrijkste mensen er van. De rest gaat het pas met kerst horen. Dan zit echt iedereen bij elkaar omdat mijn overgroot oma dan 95 word
Hier weet buiten mijn schoonmoeder, NIEMAND het M'n schoonmoeder was verdrietig waarom we niet mee op vakantie gingen begin juli, net nu ze haar verlof geregeld had.... Dus jah, m'n schuldgevoel nam de bovenhand en hebben we het gezegd. Maar voor de rest (ouders, broers, zussen, grootouders,...) wert niemand het. Dat is voor oudejaarsavond en nieuwjaarsdag
Bij mij weten heel veel collega's het, ook mijn mama en schoonmama. De rest van de familie wss op verjaardagsfeestje v zoontje binnen 14d.
We hebben een best lange weg bewandeld, daardoor weten veel mensen het al, want ze wisten wanneer ziekenhuisafspraken waren. Na 11 keer, is daar de magie wel een beetje af en is het gewoon slopend en spannend. Alle steun is dan fijn, Dus ouders, collega's en goede vrienden wisten alles.... "De rest" gaan we het vertellen met een animatiefilmpje... we hebben erg de behoefte ons verhaal te delen, en daar hoort bij dat het niet alleen maar leuk is... Maar ook knokken en doorzetten!
Is het nu dan dinsdag? 🙈 Ik begin m trouwens wel al een beetje te knijpen voor die inwendige echo.. is het pijnlijk?? Hier weet 1 collega het van mij, meteen na de positieve test. Zij weet al langere tijd dat we een kindje wilde en ik moest het iemand kwijt. En mijn manager, omdat ik laatst zo in paniek was wegens die 5e ziekte op mn werk.. Met sinterklaas gaan we het onze gezinnen vertellen. Heb nog een aantal dates met mn beste vriendinnen en die horen het ook volgende week met een cadeautje. Met o&n zal een deel t horen want we vieren o&n met een feestje hier. En na de kerstvakantie licht ik mn collega's pas in. Zal pas daarna iets op fb zetten als ik dat al doe. Gaan jullie iets op fb plaatsen? En weet je al wat?
We zitten nu in het ziekenhuis te wachten... hoop zo dat alles nog goed is en dat de garnaal een gummybeertje geworden is!
Inwendige echo doet geen pijn hoor! Dames Ik mag zodra om 10.15u naar de gyn owv de ongerustheid... alle symptomen verdwenen hier... Jammer genoeg moet ik alleen want men ventje kon niet mee. Ooohhh ben nu zo'n ongeruste stresskip! Hopelijk is alles goed want zo zonder uithuilschouder... Duimen jullie mee? Succes lalalaura! !
Van de Inwendige echo voelde ik echt niks, als de kerstkaarten ontvangen zijn komt een foto van de kerstkaart op Facebook. Zo rond 20 december denk ik. Na de termijnecho van de 15 de ga ik het ook aan mijn baas eniet collega's vertellen.
Succes Lalalaura! Ik mag om 13.00! Heel nerveus!! Inwendige echo doet echt geen pijn. Is n dun staafje en ze doen er flink wat glijmiddel op.
Oh succes Nunas! Het hoeft echt niks te zeggen he?! Gelukkig mag je vanmorgen al en hoef je niet de hele dag in spanning te zitten!