1 t/m 15 juli 2017

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by 1548, Oct 28, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. JSLN

JSLN Actief lid

Jul 20, 2016
    494
    169
    43
    Female
    NB
    Zooooo... hartverzakking! 😳

En, Kecil, ik hoop dat we ook van jou snel horen dat het goed ging! 🍀

2. WishfulDreaming

WishfulDreaming Fanatiek lid

Jun 24, 2007
    1,643
    51
    48
    Female
    België
    Kecil zal in alle blijdschap 'ons' vergeten zijn, hoop ik... :)

3. WishfulDreaming

Jun 24, 2007
    1,643
    51
    48
    Female
    België
    Ik ben de laatste 3 dagen echt merkbaar beter qua misselijkheid. Hoera!

Mijn humeur daarentegen draait met de wind. Ik maak me snel boos, druk, gefrustreerd,... En zou het liefst huilen en slapen tot het over gaat. Oeps... ;)

4. Nunas

Nunas Actief lid

Aug 31, 2016
    432
    52
    28
    NULL
    NULL
    Hoi meiden!
    Ja Kecil we zijn nieuwsgierig hoor! Hopelijk alles ok?

Oeh johanna inderdaad verschieten! Gelukkig dat het maar een wondje was!

Eindelijk WishfulDreaming genieten nu maar!

Ben precies een verliefde kip hoe ik hier dezer dagen naar die laatste echo lig te staren... Zo onwezenlijk dat er zo'n klein mensje in onze buik zit! Wat een pracht! Wat een wonder!

Zou het met die 164 bpm geen meisje worden? :D ooh ik hoop het zo! of is dat maar een bakerpraatje?

5. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

Jun 27, 2016
    2,284
    611
    113
    Haha dat is bakerpraat mijn dames hadden beide een 'jongens'hartslag.

Ja kecil geef ons even het verlossende woord ben benieuwd!

Oh bloed blijft schikken! Maar gelukkig onschuldig dus!!

Oh de 1e gaan al richting 10 weken... jaloersssss

6. Johanna18

Johanna18 Bekend lid

Jun 2, 2015
    691
    195
    43
    NULL
    NULL
    Bij ons klopte het hartslag praatje wel. De eerste had een hartslag van rond de 130 en de tweede rond de 150. Of het een fabeltje is weet ik niet, ik hoor wel vaker dat het klopt. Maar volgens mij gaat sowieso nog niet op rond deze termijn. In het begin ligt de hartslag heel hoog (rond de 180 dacht ik) en dat zakt na verloop van tijd een stuk. Nu heeft de gyn het helemaal niet gemeten bij ons. Volgende keer maar ff vragen:)

7. Humava

Humava Niet meer actief

Ik heb nog nooit van dat bakerpraatje gehoord!

bubbels wat je zegt de eerste alweer bijna 10 weken! Ik nog nieteens 8, ik vind de eerste 10/12 weken altijd zo lang duren! En daarna gaat het voor mijn gevoel heel snel. Dat had ik althans bij m'n vorige zwangerschappen, zeker bij de 2e

8. Nunas

Nunas Actief lid

Aug 31, 2016
    432
    52
    28
    NULL
    NULL
    Hihi ja ik ben stiekem wel blij dat ik vooraan de lijst sta 😉
    Met al mijn ongeduld 😉

Maar ja bij mijn zoontje ben ik 6 dagen overtijd gegaan en is het begonnen na gestript te worden, dus veel wil die volgorde niet zeggen. Slechts 5% bevalt op de uitgerekende datum.... statistisch gezien de meeste eerder!

9. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

Aug 6, 2014
    1,580
    2
    38
    Female
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Haha, met mijn geluk beval ik weer een maand eerder :)

10. eerstekindje12

eerstekindje12 Actief lid

Dec 2, 2014
    415
    32
    28
    Ja ik tel ook de eerste 12 weken af! Hier continue afwisselend : misselijk-niet misselijk --> whooohooo eten --> misselijk :(
    Niet zo leuk om zo te gaan werken, er heerst ook veel stress en frustratie en daar kan ik momenteel niet goed tegen. Tzijn de hormonen zeggen ze, maar ja. Als iedereen nu eens zijn best zou doen voor elkaar zouden mijn hormonen zo de bovenhand niet nemen! :(

Nog 2 dagen en het is weekend! Oooch ik kijk al uit naar 2 dagen rust! Heb deze middag weer wat geslapen, kben zoo moe! Ik ben ook heel blij dat dit mijn laatste zwangerschap is, als alles goed blijft gaan natuurlijk. Ikben nu zieker dan van mijn vorige!

Merci voort het luisteren!!!

11. Humava

Humava Niet meer actief

Hahaha ja dat is wel fijn! Ben je met echo's enzo wel het eerste :). Ik ben met m'n dochter 4 dagen overtijd gegaan en bij m'n zoontje 3 dagen. Ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren. 17-7-17 vind ik wel een mooie beval datum, daarvoor moet ik alleen wel weer 4 dagen overtijd gaan.

eerstekindje wat vervelend dat er zoveel stress is op je werk. Wat voor werk doe je?

12. Nunas

Nunas Actief lid

Aug 31, 2016
    432
    52
    28
    NULL
    NULL
    Ja ik vind 1-7-2017 wel een mooie datum dus hoop dat ik toch bij die 5% hoor. 17-7-17 duurt me net wat te lang 😉

13. kokjes

kokjes Bekend lid

Sep 14, 2016
    593
    313
    63
    NULL
    NULL
    Haha doe mij maar 7/7/17😊 dat zit tussen de twee datums in die nu mijn uitgerekende datums nog zijn tot de termijn echo. 3/7 en 8/7

14. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

Jun 27, 2016
    2,284
    611
    113
    Ik vind 10 7 17 prima. Ik ben 2 keer op de uitgerekende datum bevallen. 3 x zou wel heel bijzonder zijn!

Was vorige keer ook 1e uitgerekend vond ik idd ook wel prettig dan dat je als laatste staat

Ik heb na avondeten, voor zover dat er in gaat, zo n last van mijn buik en misselijkheid. Bah

15. WishfulDreaming

Jun 24, 2007
    1,643
    51
    48
    Female
    België
    Ik ga je moeten teleurstellen, denk ik ;)

Ik heb een geplande keizersnede op ten laatste dinsdag 27 juni 2017.
    Dat is de datum waar we op mikken, als er geen eerdere complicaties komen. Laten we dat natuurlijk hopen... :)

16. WishfulDreaming

Jun 24, 2007
    1,643
    51
    48
    Female
    België
    Bij mij is het eindelijk wat beter nu, gelukkig...
    Ik ben ook heel erg moe.

En wij zijn er hier om naar je te luisteren he (en soms zelf eens te klagen) :D

17. eerstekindje12

eerstekindje12 Actief lid

Dec 2, 2014
    415
    32
    28
    Ik werk in de zorg in het ziekenhuis. Maar het zijn enorme besparingen aan de gang. Meer doen met minder, maar ik heb zo iets van als iedereen elkaar helpt is het de helft minder zwaar. Maar neen, klagen en klagen.... nog enkele weken en ik mag in zwangerschapsverlof. Ik kijk er al naar uit. ;)

18. Nunas

Nunas Actief lid

Aug 31, 2016
    432
    52
    28
    NULL
    NULL
    Mij stel je niet teleur hoor! Weet heel goed dat ik zeker en vast niet de eerste ga zijn die ga bevallen van ons groepje!
    Maar hoop wel dat iedereen de 37 weken ofzo haalt, of toch op zen minst geen ieniemienie prematuurtjes!

Op naar een serie gezonde baby's! 👍

19. Johanna18

Johanna18 Bekend lid

Jun 2, 2015
    691
    195
    43
    NULL
    NULL
    Voor mij wordt t waarschijnlijk ook rond de 27e. Hoop zelfs nog iets eerder en die kans is groot omdat mijn vorige sectio nog niet zo lang geleden is. Maar de datum doet er inderdaad niet zo heel veel toe als het kindje maar gezond is (en voldragen is ook belangrijk)

20. Humava

Humava Niet meer actief

Kom je uit Belgie? Ga je dan al helemaal met verlof of krijg je vervangend werk? Dat klagen kan ik ook nooit zo goed tegen. Help elkaar inderdaad dan wordt alles al een stuk makkelijker en leuker.

Share This Page