Ik ga als het kan ook mee doen met mvm 🙂Ze komt vrijdag. Hebben jullie al spulletjes gekocht/gekregen? Ik heb al wat dingetjes gekregen en vandaag een speelkleed (koopje) gekocht ☺️
Nog niets gekocht buiten een matje voor in de kinderkamer. Stiekem met roze 😂 fingers crossed.... Maar ja tis ons 2e kindje dus we hebben al veel eh...
Ik hoop ook voor Kecil dat alles goed is. Ik heb ook nog niks gekocht. We hebben eigenlijk alles wel wat we moeten hebben. En kleertjes ga ik pas kopen als we het geslacht weten.
Hier ga ik ook pas dingetjes aanschaffen als ik het geslacht weet met 16 weken. Nog steeds super misselijk iedere keer. Inmiddels al 3 a 4 kg afgevallen, zucht 😣
Wij hebben een babykamer gekocht, aan een spotprijsje. Te mooi om te laten schieten. Voor de rest nog niks. We hebben nog wel even
Hoi Dames, Wat lekker druk is dat hier! Mooie echo's zien passeren. Hoop dat met Kecil alles goed is? Hier geen verandering, nog altijd overgeven met bloed er tussen.
Oei... Hoop dat Kecil goed nieuws brengt vanavond..! Hier nog niks gekocht.. Ik wacht tot een goede termijn echo. Dan ga ik met een vriendinnetje die zwanger is even naar de grote Prenatal 😍
Aie aie 😯 Ik weet dat het een heel erg schrale troost is maar dan ben je op t eind van de zwangerschap ook weer 3-4kg minder bijgekomen 😉 Bij mijn eerste zwangerschap was ik misselijk als ik niét at. Resultaat: hele dag Door schransen en teveel kilo's erbij! LieslSe toch... nog steeds bloed! Wat zegt je arts?
Oei Liezlse! Hopelijk wordt het na het eerste trimester minder. je slokdarm zal wel heel erg geïrriteerd zijn denk ik... Hier ook nog niks aangeschaft. Wil ook eerst het geslacht weten. Begin wel steeds nieuwsgieriger te worden! Ik zit intussen mezelf weer eens lekker gek te maken met mn (gebrek aan) symptomen. Waren van de week mn borsten gevoeliger, nu opeens weer niet. Ik maak me denk ik zo druk omdat ik rond deze termijn een missed abortion heb gehad en ik ben zo bang dat het nog een keer gebeurt. Vertrouw mn eigen lichaam soort van niet helemaal... Nouja genoeg gezeurd Ik hoop ook dat Kecil gewoon geen tijd heeft gehad en dat het helemaal goed was.
Wij hebben stiekem al best veel gekocht.... We houden erg van die grafische printjes (carlijnq... love it!!), die zijn vrij unisex.... misschien toen te optimistisch, maar iedere keer dat we weer hoopten, kochten we wel iets.... haha alleen de laatste 2 of 3 keer, toen het vertrouwen echt een dieptepunt had bereikt, besloten we dat niet te doen! Haha.... Nu durven we weer voorzichtig....
Wij hebben Tot nu toe alleen een nieuwe kinderwagen gekocht ofja nieuw een mooie tweedehandse bugaboo donkey. Super blij mee en is echt zo handig als die berg ruimte. Onze oude kinderwagen had alleen een reiswieg. En miste dus het zitje.
Hihihi, leuk om te lezen dat ik niet de enige ben die kiest voor tweedehandsspulletjes Onze babykamer is tweedehands. En ik heb een retrobedje op de kop kunnen tikken voor 5. Het is zo'n typisch jaren'40 bedje. Mooi hoor En de verzorgtafel voor in de woonkamer ga ik ook tweedehands kopen
Verzorgtafel? Hihi wat moet ik me daar bij voorstellen . Ik heb ook veel 2e hands hoor als het nog maar goed en stevig is alleen maar leuk toch! Meer geld te besteden haha
kokjes fijn hè de bugaboo donkey! Wij hebben hem ook, hij rijd ook echt super. WishfulDreaming ik kijk ook altijd voor 2e handschoenen spullen. Er zitten soms echt nog hele mooie dingen bij, vorig jaar heb ik een peuterbed voor m'n dochter op de kop getikt voor 15 euro. Ziet er uit als nieuw!