1 t/m 15 juli 2017

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by 1548, Oct 28, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. WishfulDreaming

WishfulDreaming Fanatiek lid

Jun 24, 2007
    1,643
    51
    48
    Female
    België
    Verschoontafel? Luiertafel? *belg* :p

2. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

Jun 3, 2016
    2,905
    2,098
    113
    Wij hebben het kamertje van een collega van me overgenomen. Was nog super mooi en ik vind het dan onzin om een nieuwe aan te schaffen... Sommige dingen vind ik nieuw wel fijner of leuker...

3. kokjes

kokjes Bekend lid

Sep 14, 2016
    593
    313
    63
    NULL
    NULL
    Het bedje waar onze zoon nu nog.in slaapt daar heb ikzelf.in geslapen!!! We hebben het bedje en de commode van mijn ouders te leen. En hier mag onze.tweede straks ook in.

4. eerstekindje12

eerstekindje12 Actief lid

Dec 2, 2014
    415
    32
    28
    Jup uit Belgie, ik kan de reacties bijna iet volgen. Hopelijk gauw nieuws v Kecil.

5. Romantic

Romantic Bekend lid

Nov 29, 2015
    874
    91
    28
    Nog maar 10 dagen tot de termijnecho... ❤️

6. JSLN

JSLN Actief lid

Jul 20, 2016
    494
    169
    43
    Female
    NB
    ❤️ Als jij bent geweest hoef ik nog maar twee dagen te wachten 😇😍

7. Humava

Humava Niet meer actief

Ik heb morgen ein-de-lijk mijn eerste echo!!!! Vind het best spannend ☺

8. WishfulDreaming

WishfulDreaming Fanatiek lid

Jun 24, 2007
    1,643
    51
    48
    Female
    België
    Spannend! Thumbs up! :D

9. Romantic

Romantic Bekend lid

Nov 29, 2015
    874
    91
    28
    Is het ook! We duimen mee! Hoelaat mag je?

10. Nunas

Nunas Actief lid

Aug 31, 2016
    432
    52
    28
    NULL
    NULL
    Succes humava!

Is jullie buikje nog te verstoppen?

Nog 1 week tot mijn volgende echo en bloedprik voor nipt test, dus ik hoop binnen een week of 3 te weten of we een jongen of meisje krijgen. Ooohhh wat hoop ik zo op een zusje! 💕

11. Romantic

Romantic Bekend lid

Nov 29, 2015
    874
    91
    28
    Nou mijn buik verstoppen wordt steeds lastiger, en eerlijk gezegd vind ik dat niet zo heel leuk want we hebben het natuurlijk nog niet verteld...dus elke ochtend goed kijken wat ik aantrek...

12. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

Jul 13, 2015
    2,278
    2,523
    113
    Female
    Hey dames,

Ik sta op de mee lees stand want ik ben zó moe! Had ook niet zoveel te melden want ik voel me voor de rest gewoon helemaal goed eigenlijk. Vandaag voor weer een controle echo geweest ivm een niet te plaatsen vlekje vorige week naast mn eierstok. Nou die was gelukkig weg dus niets aan de hand. Ook nog een paar fotojes meegkregen van de baby. We zagen hem zelfs bewegen vandaag! Zo mooi😍😍 hartje klopte goed en de afmetingen zijn helemaal goed.

13. Johanna18

Johanna18 Bekend lid

Jun 2, 2015
    691
    195
    43
    NULL
    NULL

Wow mooie echo!!

14. Johanna18

Johanna18 Bekend lid

Jun 2, 2015
    691
    195
    43
    NULL
    NULL
    Ik heb ook moeite mn buik te verbergen. Draag nu veel open jasjes met een grote sjaal ervoor. Gelukkig is het niet te warm dan staat het niet raar als je een aantal laagjes draagt:)

15. eerstekindje12

Dec 2, 2014
    415
    32
    28
    Ik heb s avonds een dikkere buik, dan ben ik altijd blij als men jeans af is. Voor de rest ben ik niet aan de magere kant en net toch mijn vorige zwangerschapskilo's kwijtgeraakt. Met als gevolg dat ik gewoon nog steeds dezelfde kledij draag, geen kat die het ziet! Volgende week lichten we de familie in, ben dan 11 weken!

Anderzijds vanmorgen bij afvegen weer een ministreepje bloed, is ook weer eenmalig gebleven. Had ook krampen deze vm. Zal misschien het uitrekken vd baarmoeder zijn.
    En vandaag eens niet misselijk! :D

16. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

Jun 27, 2016
    2,284
    611
    113
    Haha dan nog kan ik me er geen voorstelling van maken. Heb beneden in een lade wat luiers en doekjes en verschoon dan gewoon op de bank ;-p

17. Humava

Humava Niet meer actief

Hahaha +1.

Ik heb morgen om 10.50 de echo :).

Buik is ook erg lastig te verbergen bij mij. Ik heb nu ook echt dat m'n gewone broeken niet lekker meer zitten maar de positiebroeken nog veel te wijd zijn.

ButterflyPassion mooie echo zeg!

18. Humava

Humava Niet meer actief

Volgens mij is het al een keer gezegd maar ik vraag het nog eens,

De nipt in Nederland is €600 ofzo toch?

Kan je zoiets gewoon in België laten doen als je wilt? Daar is het een stuk goedkoper toch? Kan een Belgische mij vertellen hoe duur het daar is?

19. eerstekindje12

Dec 2, 2014
    415
    32
    28
    Nu 250 euro, is iets goedkoper dan vorig jaar. Doen ze geen nekplooimeting in ndl? Ik ga geen nipt doen, gewoon nekplooimeting en een bloedafname die erbij hoort maar weet niet goed wat ze testen ermee.

20. JSLN

JSLN Actief lid

Jul 20, 2016
    494
    169
    43
    Female
    NB
    Nou, ik ben net aan het googlen geslagen. Ik heb gewoon ineens echt al een flinke buik! En als ik voel dan voel ik mn buikspieren echt nog goed dus het is niet perse vet ofzo. Kan ook echt moeilijk naar de wc, als ik 1x pw ga is het veel.. dus ik denk dat het mn darmen zijn?? Maar ik weet niet meer wat ik aanmoet. Heb normaal een sje aan maar dan lijkt het wel alsof ik vier maanden zwanger ben...

Jawel. Combinatietest heet dat hier. Als je hieruit een verhoogd risico op down of twee andere chromosoomafwijkingen hebt dan kun je doorgaan voor bijv NIPT (of vlokkentest of vruchtwaterpunctie) en dat wordt dan vergoed.

Share This Page