Nipt in eerlang doe je bij een prikpunt van gendia en is idd rond de 600. Nipt in België kost 320 in totaal en dan kan je het bv laten doen in uz antwerpen. Combinatietest is hier ook al rond de 170 euo vandaar dat veel nu kiezen voor nipt in België. Iets meer geld maar wel zekerheid in plaats van kansberekening Ik heb ook enorm last van mijn darmen en daar een buikje van. Vorige keren trok dat weg rond de 10 weken om vervolgens plaats te maken voor de babybuik
Wat wordt er veel geschreven! Ik kan het niet bijhouden, maar zie wel dat er vooral veel goed nieuws (goede echo's) zijn bijgekomen, echt fijn. Hopelijk laat Kecil ook snel goed nieuws horen. Babyluvv mis ik de laatste dagen ook, hopelijk met daar ook alles goed! Vandaag precies 9 weken, nog 6 dagen en dan mag ik eindelijk voor de 1e echo langskomen, ben echt aan het aftellen! Over het buikje: ik heb het helaas ook...heb een slank postuur (maat s/36), maar mijn buik is echt opgezet. Ik pas mijn broeken en rokjes nog makkelijk, alleen vind ik het er niet mooi meer uitzien. Liever of plat of echt een zwangerschapsbuik, maar dit is echt zo tussen in dat het er gewoon niet uit ziet. Not happy...Maar alles voor de baby!
Hier nog erg vermoeid en blijf ook misselijk. Gelukkig is het vanmorgen ietsje minder. Heb ook meer last van hoofdpijnen. Ik krijg een heel klein onderbuikje. Na het eten lijk ik echt al 4 maanden zwanger hihihi. Hoop inderdaad dat kecil zich nog laat horen en babyluvv ook ( hoop dat ze het gewoon druk hebben)
♡♡♡ ZWANGER ♡♡♡ 1 juli Nunas - 33 jaar - 2e kindje ♡♡ 2 juli Eerstekindje12 - 30 jaar - 3e kindje ♡♡ Johanna18 - 29 jaar - 3e kindje ♡♡ 3 juli Romantic - 28 jaar - 2e kindje ♡♡ Smitje - 35 jaar - 2e kindje ♡♡ Kokjes - 25 jaar - 2e kindje ♡♡ Lalalaura - 28 en 30 jaar - 1e kindje ♡♡ 4 juli IlonavanH90 - 26 jaar - 2e kindje ♡♡ Crossedfingers - 37 jaar - 1e kindje ♡♡ WishfulDreaming - 31 jaar - 2e kindje ♡♡ 5 juli 6 juli 7 juli Kecil - 25 jaar - 2e kindje ♡♡ Babyluvv - 25 jaar - 1e kindje ♡♡ LoveFennie - 25 jaar - 2e kindje ♡♡ 8 juli Toutepetite - 34 jaar - 1e kindje ♡♡ 9 juli 10 juli Skyangel - ?? jaar - 2e kindje ♡♡ 11 juli Bubbels84 - 32 jaar - 3e kindje ♡♡ JSLN - 26 jaar - 1e kindje ♡♡ 12 juli 13 juli LiefLieff - 27 jaar - 1e kindje ♡♡ Humava - 31 jaar - 3e kindje ♡♡ ButterflyPassion - 27 jaar - 1e kindje ♡♡ 14 juli 15 juli uitgerekende datum nog onbekend LiezISe - 24 jaar - 1e kindje♡♡ Totaal: 29 ♡ .. jongens | ♡ .. meisjes | ♡ 2 verrassingen ⭐Sterretjes ⭐️ 1548, Meijtje ♡ Afspraken ♡ December 03 december - Humava - eerste echo 03 december - Lovefennie - 2e echo 07 december - Humava - intake 07 december - Wishfuldreaming - 4e controle echo 08 december - Toetepetite- eerste echo 08 december - Crossedfingers - echo 09 december - Nunas - echo en bloedafname combinatie- of NIPT test 09 december - Babyluvv - intake & termijnecho 10weken 09 december - Lalalaura - intake vk Nederland 12 december - Bubbels84 - echo 12 december - Romantic - termijn echo 12 december - IlonavanH90 - intake gyn 12 december - Johanna18 - afspraak vk 13 december - IlonavanH90 - termijn echo 14 december - JSLN - termijn echo 15 december - kokjes - termijn echo 16 december - Lieflieff - intake en termijnecho 16 december - Romantic - controle VK 19 december - Bubbels - nipt 20 december - Butterflypassion - intake vk + termijnecho 20 december - Skyangel - termijnecho 21 december - WishfulDreaming - 12weken echo + combitest 28 december - Johanna18 - afspraak vk 29 december - JSLN - controle vk Januari 11 januari - Nunas - echo 18 januari - WishfulDreaming - controle gyn Februari 15 februari - Nunas -21 weken uitgebreide screeningsecho 17 febrauri - WishfulDreaming - uitgebreide echo Maart 15 maart - Nunas - controle April 12 april - WishfulDreaming - controle gyn 18 april - Nunas - controle + suikertest Mei 08 mei - Nunas - controle 29 mei - Nunas - controle + streptokokkenwisser Juni 12 juni - Nunas - controle 26 juni - Nunas - controle Juli 03 juli - Nunas - afspraak inleiden
Oooh, super! Tof om te zien hoe alle babies op 8 weken er toch ongeveer 't zelfde uit zien hé *nog steeds helemaal verliefd op haar eigen echo ook*
Ik heb het net aangedurfd om (zoals gevraagd door de gyn) de volgende controleafspraken al vast te leggen. Ik ben altijd een beetje bang, als ik te vooruitziend wil zijn. Precies alsof het daardoor mis zou gaan... Anyway! De uitgebreide screeningsecho op 20w+3d is ingepland. En de laatste controle afspraak in Mechelen ook. Vanaf 1 mei verhuis ik met m'n dossier mee naar het UZ Leuven. Ik heb mezelf ook opgegeven voor de BEDIP-N studie. Dus de suikertest(en) heb ik voorlopig nog niet aangevraagd. Even afwachten welk bericht ik daar nog van krijg. Spannend allemaal
Mooi Humava!! Heb jij diabetes Wishfuldreaming? Of doe je zomaar mee? Wel een interessante studie. Hoe is het met jullie gevoelige borsten? Bij mij waren ze al nooit echt heel pijnlijk maar nu echt bijna niet meer, en als ze het al zijn soms maar een uurtje ofzo. Ik weet dat het niks hoeft te zeggen maar ik merk toch dat ik er steeds mee bezig ben
Nee, ik heb geen diabetes. Maar ik heb wel overgewicht en een verhoogd risico op zwangerschapsdiabetes. Tijdens de studie zouden ze op 3 momenten de suikerwaarden controleren (ipv 1x rond 24 weken) Dus het leek me wel zinvol om mezelf mee op te geven. We zien wel, zeker? Ik heb nog steeds gevoelige tepels. Ze 'prikken' vaak. En gisteren ook enkele vlagen van pijnlijke borsten (het weefsel dan) Elke keer wanneer ik denk "het zal toch nog wel goed gaan met de baby" duw ik eens op mijn tepels (die dan pijn doen) en denk ik "OK! Dat doet pijn! Alles is nog oké!"
Hier ook pijnlijke tepels bij aanraken, opgezette grotere borsten die erg gevoelig zijn.. Lopen zonder beha voel ik al goed zeg maar ( en ik heb geen hele grote die nu dan hangen ofzo ) 😝
Ik denk dat ik volgende week mijzelf kan verplaatsen naar datum 1 juli bij Nunas, aangezien ik de vorige keer vooruit ben gezet.. Spannend! Ik merk dat ik nog iets gereserveerd blijf tot na de termijn echo.. Jullie ook?
Ja, zelfs meer dan dat, denk ik. Op 21 december halen we de 12w grens en hebben we een controle echo en nekplooimeting. Pas op oudejaarsavond gaan we de familie inlichten. Mijn collega's op het werk gaan het pas vanaf 10 januari vertellen, wanneer ik terug kom uit verlof. HR licht ik binnen 2 weken of vlak voor ik in verlof ga (20 december) in
Oh jaaaa zou fijn zijn om 1 juli terug met iemand te kunnen delen 😃 Vandaag de 10 weken kaap wooooohoeeewww
Bij mij weten veel mensen het spijtig genoeg al, doordat ik zo ziek ben en naast mijn schoonouders woon, was het moeilijk om te zwijgen.