Ik heb ook meer krampen gehad laatste 24u, zal er wel binhoren. Uitrekken vd baarmoeder, baby groeit nu ook supersnel. Geen bloed, dus goed denk ik dan
Het ging dus niet beter toen ik me klaar aan het maken was voor m'n werk. De krampen bleven aanzetten en m'n buik deed helemaal pijn. In die toestand gaan werken lukte niet, lichamelijk niet en psychisch al helemaal niet... Vanmorgen voor ik ging werken toch maar eerst langs Spoed gereden, om te gaan kijken of de baby nog oké was, want vriendlief was er ook niet gerust in. Mijn gyn was op dat moment ook aan het werk. Goed nieuws, Jimmy doet het nog steeds prima. Volgt perfect zijn groei (10w) dus helemaal geen achterstand. Hartje klopt nog goed aan 130bpm en hij bewoog z'n armen en benen. ook al duidelijk voetjes te zien deze keer. De afspraak van woensdagavond bij vaste gyn blijft wel staan, want ze hebben urine en wisser genomen om te kijken of er toch nergens een infectie zit. Normaal gezien alles wel goed. Kans om miskraam is klein zeiden ze, omdat hij het echt wel goed doet. Waarschijnlijk is het toch het rekken van de baarmoeder geweest, in combinatie met pijnlijke darmen. Ik heb sowieso al erg pijnlijke maandstonden door de endometriose. Alles zal sowieso al een pak gevoeliger zijn vanbinnen. Gewoon, kalm blijven. Komt goed. *kuist tranen terug af*
Hier gister ook ongeveer een half uurtje flinke last van mn onderrug gehad, voelde als menstruatie. Trok door tot in mn benen en liezen. Schrok heel erg. Gelukkig geen bloed en ook niet meer gehad dus ik neem aan dat het er bij hoort. Blijft zo spannend die eerste weken! Maar goed vrijdag een super echo gehad dus ik ga er gewoon van uit dat het goed is. Sinds vandaag heb ik een beetje een gekke smaak en reuk. Kennen jullie 'gekookte worst' ? Je weet wel, die saaie met niet te veel geur en smaak waar kinderen vaak dus ook wel van houden. Nou... Hij ruikt mij als salami die een week in de koelkast open heeft gelegen. Niet te doen!! Kreeg het boterhammetje ook echt niet weg. Mn man zei dat er echter geen rare of sterke geur of smaak aan zat haha. Hij moest zn neus op het plakje drukken om überhaupt wat te ruiken 😂
Stiekem best grappig, mijn vrouw had vandaag ook weer van die "warme" krampjes, typerend... Dat dat allemaal rond dezelfde periode is! Ik denk dus dat we de conclusie kunnen trekked dat het er gewoon bij hoort!
Ow, en hierbij nog het plaatje van vanmorgen (wat de slechte nacht toch ietwat goed maakte) Hij's oké <3
Ik ben verliefd op de voetjes, er hangen 'echte' voetjes aan Ik dierf bij de echo eerst niet kijken. Te bang om te moeten zien dat er geen hartslag meer zou zijn (been there, done that) 't Was ook wel spannend, want het was de assistente die de echo nam, en die moest even 'zoeken', terwijl mijn vaste gyn dat zo vlot doet dat ik zelf meteen zie dat het in orde is...
Mooie echo WishfulDreaming! Hier niet veel nieuws te melden. Erg moe geweest dit weekend en nochtans veel geslapen... Die darmkrampen en problemen herken ik ook wel. Precies telkens 2-3dagen geconstipeerd om dan plots naar het toilet te moeten rennen owv diarree ... sorry voor de details 😅. Maar het hoort er precies gewoon bij dat de darmen van slag geraken door al dat geduw van de baarmoeder... Ik ruik duidelijk ook een stuk beter dan anders! Blèh. En mijn broeken spannen nu toch wel hoor. Maar positiekleding vind ik nog net een brug te ver. Echt een babybuik kan het nog niet zijn denk ik. Misschien ligt het toch aan de goestingskes.... Frietjes pizza hamburgers en zuurtjes... Waarom kon het nu niet bij zure mandarijntjes blijven?? Ik kijk intussen uit naar vrijdag! Echo met nekplooimeting en bloedname voor nipt! Hopelijk krijgen We dan het goede nieuws dan ons smurfje gezond Is!
Ah mooi WishfullDreaming! Weer even gerustgesteld. Dat niet durven kijken herken ik heel erg, maar deze ziet er prachtig uit!
Hebben jullie ook zo'n rare smaak in de mond? Ik wil constant tanden poetsen of zuurtjes eten om dat weg te krijgen. ..
Nee, maar ik kan wel bijna over m'n nek gaan van bepaalde geuren. Sommige dingen vind ik écht niet aangenaam meer En denken aan quinoa burgers, die maken me om de één of andere gekke reden ook niet meer blij. Vorige week een huilbui gehad, omdat vriendlief de quinoa burgers uit de diepvries wou ontdooien en klaarmaken... Don't... do... it...
Voor de dames die vannacht niet kunnen slapen, en de zieligheid van anderen eens willen lezen: http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/640542-snap-niks-meer.html --> 24 jaar --> zonder medeweten van vriendlief spiraal laten verwijderen --> zonder medeweten van vriendlief zwanger geworden --> wil het verbergen tot 20w zwangerschap, zodat abortus niet meer mogelijk is Moest er geen leven van een kind mee gemoeid zijn, zou ik achteruit zakken in de zetel met een zak chips, maar dit is echt schandalig gewoon. Vanaf startbericht lezen. 't Is precies een erge soap