Mooie echo's. Het wordt echt steeds meer een mini mensje, leuk. Ik mag volgende week vrijdag weer voor een echo. Patience, welkom! Je vraag, over het aankomen. Ik ben nog niks aangekomen, ik ben juist afgevallen. Ik ben niet misselijk, maar ik heb gewoon geen eetlust, na 3 happen zit ik vol.
Nub lan je nog niet zien denk ik.. Is iets te vroeg.. Of zitten hier hele goeie tuurders? 😇 Met 15-16 weken gaan we geslachtsbepaling laten maken 😄
Tot week 12 hebben jongens en meiden zelfde nub dus het heeft niets met turen te maken daarna gaat er een verschil ontstaan en kan je een gokje wagen voor het geslacht!
Leuk, alle echo foto's! Qua aankomen, nog niks. Ben wel een kilotje afgevallen door het hebben van weinig trek..
Mijn verkoudheid begint precies los te komen. Gisteren een wisseldouche genomen (koud-warm-koud-warm-...) En vanaf het moment dat ik een luchtgaatje had door de verstopping, gespoeld met fysiologisch water. En dan in bed wat Vicks VapoRub onder m'n neus gesmeerd. De bijsluiters zijn er niet eenduidig over, sommigen zeggen best niet gebruiken anderen zeggen dat het kan... Blijkbaar andere richtlijnen in België en Nederland... Anyway, ik heb twee avonden voor het slapen gaan, een klein beetje Vicks onder m'n neus gesmeerd. Ik werd gek als ik neerlag in bed. Ik voelde de hartslag in m'n hoofd en kreeg het benauwd. Hopelijk heb ik de baby nu niet stuk gemaakt
Ik loop wat achter, moest even bijlezen! 😳 Wat fijn allemaal, die mooie echo's!! 😁😁
Ik ben nieuw hier. Ben ondertussen 10 weken zwanger van nr 4. Vrijdag de 1e echo dus dan weet ik de datum definitief. De datum staat voor nu op 8 juli maar ik word altijd wel wat naar aachteren gegooid dus ben benieuwd. Mijn gevoel zegt me dat alles wel goed zit. Genoeg klachten, buik groeit duidelijk etc maar toch wordt het langzaamaan wel spannend. Gelukkig duurt het nu niet lang meer. Ik ga ik eens even wat terug lezen zodat ik jullie alvast een beetje keer 'kennen'
Hoi dames, kennen jullie een goed boek voor peuters/kleuters om hun voor te bereiden op de baby? Ons zoontje is nu bijna 2.5 en zoek een leuk "ik word grote broer" boek.