Bij mij wisselt de vermoeidheid een beetje maar later dan 22.00 wordt echt niet s avonds en ik slaap ook meteen als ik lig. Daarentegen ben ik wel erg vroeg wakker. ik begin eigenlijk nu pas s avonds misselijk te worden. Tot nu toe niet gehad. Ook last van maagzuur als ik in bed lig...
Ik had vandaag mijn eerste echo! Alles zag er goed uit. Frummel lag een beetje in een hoekje dus ik moest even springen en schudden haha. Volgens de meeting ben ik een week verder dan gedacht. Maar ik denk zelf dat t niet klopt aangezien ik precies weet wanneer ik mijn ovulatie had. Maar goed. Ik mag op 1-7-17 gezet worden. Misschien dat ze volgende week nog een keer meten bij de nekplooimeting.. Heel erg opgelucht!
Vandaag wel wat buikpijn rechts onder. Heb de laatste 2 dagen wel wat stress ervaren, hopelijk gaat het gauw over! Straks even warm bad nemen, hopelijk betert het. Ik heb vandaag ook gedacht om weer wat te steppen, maar met mijn buikpijn nu weet ik niet of dat wel goed idee is. Mss wacht ik gewoon mijn echo van volgende week af, dan zal ik geruster zijn.
Hier is de vermoeidheid nog volop aanwezig. Als ik thuiskom van het werk is het eerste wat ik doe even slapen. Heerlijk! Een werkdag kom ik wel beter door. De eerste weken was ik soms zo moe dat ik op het werk gewoon even naar de wc ging om even 5 minuten mijn ogen dicht te doen. Dat is nu gelukkig niet meer nodig.
Hier staat 's middags standaard Thomas trein aan. Mijn middelste kijkt dit, de jongste slaapt dan even op de bank en ook ik lig dan plat. De oudste is 's mmiddags op school of ligt in bed. En de tv staat hier meer aan dan gewenst. Tja het is even niet anders. Het wordt straks wel weer beter.
Ik ben ook nog wel moe. Op dagen dat t kan doe ik graag een dutje maar met werk en 2 Kids is dat lang niet altijd mogelijk. Fijn dat je week vooruit gezet bent, hoe relaxed is dat dan ben je zowaar bijna de 1e 12 weken voorbij
Oh ja ik laat ze ook heel meer tv kijken op het moment. Maar wat je zegt het wordt snel wel weer wat beter. Mysa fijn dat je echo goed was! En je beeb na wat hupsen tevoorschijn wilde komen Wel lekker als je een dutje kan doen hè. In het weekend doe ik het ook wel als m'n vriend thuis is.
Vandaag mogen we weer kijken, halve nacht wakker gelegen van de spanning. Gelukkig zijn we om 9 al aan de beurt.
Veel plezier! Dat wakker liggen heb ik ok af en toe. Best irritant! Ben je al heel moe kan je nog niet slapen ook
Succes kokjes! Hoop op n mooie echo voor je. Is idd lekker als je niet heel de dag hoeft te wachten. Als t enigzins kan wil ik ook t liefst s morgens.
Wat fijn weer even kunnen gluren en gelukkig al lekker vroeg. Hier nog een nachtje slapen en dan mogen we eindelijk onze uk gaan bewonderen. Gelukkig ook al om 9 uur. En dan kunnen we ook eindelijk gaan vertellen dat er een kleine aan komt en dan vooral het de kinderen vertellen. Zo benieuwd naar hun reactie!
Veel plezier kokjes!! Ik mag dinsdag weer om 8.20. Gelukkig ook al vroeg. Wat kunnen 5 dagen nog lang duren zeg!!
Wauw wat is dat toch weer mooi om te zien!! Alles was goed. Bewoog al lekker. Onze uitgerekende datum is 7/7/17. Een foto van de echo zal ik er straks opzetten.
Dankje!! Twee nieuwe afspraken wil iemand deze ertussen zetten? 27 dec nekplooimeting 16 januari verloskundige.
Fijn!!! Ik moet nog 4 dagen wachten op de termijn echo. Blijft steeds toch weer beetje spannend. Ik krijg steeds sterker t gevoel dat t een jochie is. Ben heel benieuwd!
Vermoeidheid heb ik nauwelijks last van maar vandaag ff wel. Heb ook wel een drukke week. Ben vandaag ook erg misselijk, hopelijk heeft dat met elkaar te maken en begint het misselijk zijn niet nu.. ben vandaag 10 weken, verwacht die misselijkheid niet echt meer. Wij hebben morgen ook de termijnecho! Wel pas om 15:15uur de afspraak (ook intake). Ben erg benieuwd, leuk ook weer. Het zal nu vast een heel stukje meer mens zijn 😊
Wat een activiteit hier! Mooie echo's heb ik zien passeren! Hier is de misselijkheid met overgeven weer terug. Gisteren en eergisteren was het zo erg, op geen week tijd weer 2kg vermagerd ook al at ik normaal, dat ik gewoon mijn ogen niet meer kon openhouden van de vermoeidheid. Dokter heeft primperan spuit gezet, maar bleef overgeven, ze wou mij laten opnemen als het vandaag nog zo was, gelukkig vandaag nog niet moeten overgeven, hopelijk blijft het zo! Opname zie ik echt niet zitten. Als ik nu op de echo zou zien dat het niet meer leeft word ik letterlijk zot! Dan is al het ziek zijn voor niets geweest! Nog 2weken en dan kunnen we weer eens kijken!
Fijn kokjes! LieslSe toch wat erg dat je zo afziet! Hopelijk gaat het nu snel allemaal beter. Ik ben aan het denken op zo tegen t eind van het jaar misschien toch een pretecho te laten doen rond 14 weken. Gewoon omdat We het begin januari aan vrienden en collega's willen vertellen omdat ik het niet echt langer kan verstoppen... maar onze volgende afspraak en echo is pas 11 januari en ik heb gewoon ergens bevestiging nodig dat alles ok is alvorens het uit te gillen dat er een baby komt... begrijpen jullie? Het is begin januari dan namelijk weer een 3.5 week geleden sinds onze laatste officiële echo, wat als er in die tijd toch iets misgaat? Kennen jullie goede echo bureaus liefst in provincie antwerpen? Of ervaring mee? Momenteel trouwens 3 dagen na nipt bloedname. Wat gaan de dagen traag!
Ik moet nog laten prikken voor de nipt en vind dat al lang duren haha. Vrees ook echt dat die dagen voorbij kruipen...