Sterkte met het verlies van je kat wishfuldreaming! Is echt een gemis... Ik had net een inie mini stipje rood (leek het) op m'n papiertje en dat maakt me toch ongerust. Gelukkig vanmiddag dan de echo. Misschien is het wel van het gezellige moment vanmorgen vroeg met mn vriend. En ben net ook naar de laatste trainingsdag van de hardloop cursus geweest. Blij dat die erop zit trouwens, moest daar best vroeg voor opstaan.
Spijtig genoeg niet, vandaag opgenomen in ziekenhuis, val te veel af, extreem moe en overgeven is nog altijd dagelijkse kost. Ik zal dus de komende dagen wat minder actief zijn aangezien ik veel moet rusten.
Veel beterschap LieslSe! !! Kent er iemand dermoplast pain relieve spray? T schijnt dat het wonderen doet voor je ladyparts na de bevalling maar kan nergens vinden of het in de buurt ergens te koop is. Wel in usa wallmart... Misschien eens checken of er niemand naar daar op vakantie gaat 😆
Hahaha nee niet bekend mee! Sterkte in het ziekenhuis hopelijk kan je beetje aansterken! Ik heb 28 dec echo nekplooimeting die mag nog op de lijst
Wat een drukke dag vandaag! Ik ben alvast weer blij dat het weekend is. Ik verlang ZO naar woensdag! Wat naar voor je kat, vooral als je er erg aan gehecht bent kun ne dit soort nieuws echt missen. Ik heb ook een kat, maar ze leeft buiten. Een echte wikdebras, nooit knuffelen, altijd angstig. Ik heb ze al 6 jaar maar ze blijft wild. Daarmee woont ze buiten . In huis deed ze altijd alles stuk. Hopelijk sterk je gauw aan in bet ziekenhuis Liesl en wordt het gauw beter.
Wat fijn lieflief! Beterschap LiezISe! Wishfulldreaming sterkte, wat verdrietig..! Ik zal de lijst even aanpassen, ik zie dat ik op vandaag stond voor controle VK maar dat is dinsdag de 20e
Dames die voor een tweede of vaker zwanger zijn. Merken jullie ook dat mensen veel minder enthousiast zijn over de zwangerschap als bij de eerste?? Heb echt even een baaldag. Reacties niet zoals ik had gehoopt. Nu het helemaal bekend is dat we zwanger zijn.
Dat is niet leuk! Wat voor reacties kreeg je dan? Hier herken ik dat nog niet, volgende week vertellen we het aan de families, vrienden doe het tot nu toe weten reageerden hetzelfde als bij de 1e, eerlijk gezegd...
-Is dat niet wat snel -Zo snel, natuurlijk heb je last van je rug - was zeker niet gepland En dan op Facebook minder als de helft van de reacties als bij de eerste.... En we zijn er zelf wel zooo blij mee, maar dit.geeft echt even een domper.
De reacties bij een eerste zijn over het algemeen wel wat enthousiaster idd omdat het natuurlijk niet vanzelfsprekend is dat je een kindje kan krijgen. Heb je er eenmaal een dan is die verwondering er af merk ik. Maar mijn ouders bv hebben alle keren even blij gereageerd. Mijn schoonouders reageren meer schouder ophalend van gut leuk hoor (een kleinkind vinden ze wel erg leuk) maar zijn niet uitbundig. Was bij de 1e ook niet. Ligt dus ook beetje aan de persoon en omstandigheden. Maar dat geneuzel dat ze voor jou gaan bepalen of t gepland is of niet te snel vind ik gewoon onbeschoft! Net of hen dat iets aangaat. Dat zijn gewoon stomme reacties...
Bij mij waren er enkele die vroegen of het gewenst was. Ja ik herken het. Hier nr 3 en men is minder enthousiast. Volgende week plaatsen we het op fb. Dan heb ik mijn 12w echo gehad. Vorige week waren er enkele familieleden heel enthousiast en andere totaal niet. De vraag komt ook veel: en hoeveel tijd zit er tussen. Dus ja. Veel knuffels!! Je kan alle positiviteit gebruiken e nu!!
Hoi dames, ik ben op dit moment 10 weken zwanger en ben afgelopen week een aantal dagen opgenomen in het ziekenhuis wegens uitdroging. Ik heb nu nog steeds heel erg veel last van misselijkheid en overgeven. Wie heeft hier ervaring mee? En na hoeveel weken gaat de "extreme" misselijkheid ongeveer weg?
Hier wel pilletjes gehad tegen de misselijkheid maar die hoef ik nu al niet meer te nemen. Rond en week 10 moet je het hcg hoogtepunt wel te boven komen. Hopelijk knap je dan snel op, al houdt het bij sommige ook de hele zwangerschap aan. Is lastig te voorspellen!
Hallo, Ik lig momenteel zelf in het ziekenhuis omdat het niet meer ging. Ben nu wat aan het aantsterken en voel wel verandering, maar eten isnog altijd een last voor mijn maag. Hier hebben ze gezegd dat zolang ik niet meer overgeef het goed is, want anders ben ik terug bij af en dan moet ik dus langer blijven, ik hoop vandaag naar huis te mogen. Hangt ook wat af van mijn TSH, want daardoor kan het dus nog erger zijn allemaal en dan moet ik naar de endocrinoloog. Ze hebben mij gezegd dat het na 12weken echt wel moet beteren.