1 t/m 15 juli 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 1548, 28 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eerstekindje12

eerstekindje12 Actief lid

2 dec 2014
    415
    32
    28
    @kokjes: ik heb ook bekkeninstabiliteit,sinds mijn 1e zwangerschap en ook na zwangerschap. Als je goede oefeningen hebt laat je ze eens weten? Ik probeer nog steeds vanalles :)

@lalalaura: ja dan ist idd begrijpelijk, wel stom dat je over de grens heen moet om je wens te kunnen uitvoeren

2. Johanna18

Johanna18 Bekend lid

2 jun 2015
    691
    195
    43
    NULL
    NULL
    Balen Kokjes. Hopelijk heeft je baas een beetje begrip voor de situatie maar is inderdaad een hele drukken tijd nu dus kan me voorstellen dat hij misschien niet staat te springen. maar ja jij kunt er ook niks aan doen en als je nu je rust niet neemt kun je straks misschien veel langer niet werken. Sterkte!

3. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    aankondiging kleiner.jpg

Eerste kerstdag mag hij op facebook :) Net afgemaakt ... Hihi

4. Nunas

Nunas Actief lid

31 aug 2016
    432
    52
    28
    NULL
    NULL
    #1544 Nunas, 19 dec 2016
    Laatst bewerkt: 19 dec 2016
    Mooi gedaan lalalaura! !! Ook al wat gaat shoppen zie ik 😃

Ons zoontje en deze nieuwe uk zullen op paar weekjes na 3j schillen. Had van mij iets minder mogen zijn maar die mk was niet gepland hè...
    Achja wel blij met men zomerkindjes 😊

Onze nekplooi was op 10w6d 0.7mm dus goed!
    Volgende echo is pas 11 januari en ik wou graag een tussentijdse pretecho alvorens op 3 januari mijn collega's het nieuws te melden.
    Maar nu twijfel ik want mijn vreselijk geruste man (oh wat ben ik jaloers) vindt het niet nodig. Hij zegt dat ik geen enkele reden heb om ongerust te zijn of bezorgd da dat het misgaat... in mijn hoofd zijn er wel 999 redenen maar ergens heeft ie wel gelijk hè...

Wat duurt een maand tussen de echos lang! Ik wou dat ze wat logischer gepland waren en effectief 1 rond 12w ipv voor 11 weken en volgende bijna 16w...

Intussen ook al 1w na bloedname voor nipt!

Succes met het bekken kokjes! Ik had er vorige keer ook last van en vanaf ong 5-6 maand toen thuis. Vanavond voelde ik men onderrug ook wat protesteren... aie aie hopelijk is dit niet het begin 😕

5. kokjes

kokjes Bekend lid

14 sep 2016
    593
    313
    63
    NULL
    NULL
    Dankjewel dames voor alle begripvolle berichtjes. Lig wakker voor het gesprek... pas om 15.00uur.
    @komt goed =nu slapen😇

6. Romantic

Romantic Bekend lid

29 nov 2015
    874
    91
    28
    Kokjes succes op je werk straks! Belangrijkste = jou gezondheid en die van je baby. Hou dat voor ogen. Misschien valt het straks achteraf mee maar mocht dat niet zo zijn: helaas is niet iedereen gezegend met een gezonde portie empathie..

7. Prj

Prj Niet meer actief

Hier bij de vorige 3 ook heftige bekkeninstabiliteit gehad. Kon niet veel meer.

Tot nu toe gaat het op een zere rug na goed al moet ik wel op tijd mijn rust hebben.

Mijn kids zijn 5,5 4,5 en 3j3m bij de geboorte van deze telg. Ons 'nakomertje'.

Mijn vermoeidheid en misselijkheid gaan nu een stuk beter. Het grote genieten kan gaan beginnen.

Onze oudste had een supergave tekening gemaakt van ons gezin met bij mij een baby in de buik. Die op Facebook gezet. Werd heel leuk ontvangen

8. Lieflieff

Lieflieff Actief lid

2 nov 2016
    276
    66
    28
    NULL
    NULL
    Balen kokjes! Ik dacht dat je daar pas later last van zou krijgen! Hopelijk reageert je baas begripvol. Misschien kan je niet helemaal vrij krijgen maar minder werken zou al een begin zijn natuurlijk.

Bij ons de eerste dus ik weet nog niet wat me allemaal wel of niet te wachten staat!
    Leuke collage lalalaura! Ik ben nog op een originele foto aan het broeden, die wil ik 1januari op Facebook zetten.

Vanmorgen belde de verloskundige dat mijn bloeduitslagen allemaal goed voor elkaar zijn! En de 5e ziekte al gehad, is belangrijk om te weten met mijn werk als gastouder :)

9. eerstekindje12

2 dec 2014
    415
    32
    28
    Wat houdt dat in de 5e ziekte?

10. kokjes

kokjes Bekend lid

14 sep 2016
    593
    313
    63
    NULL
    NULL
    Gelukkig waren ze heel begripvol! Komende twee weken rust en dan daarna 10 uurtjes per week proberen te werken. En alles op mijn aangeven. Heel fijn. Helaas is er wel ook aangegeven dat mijn contract niet verlegt gaat worden.

11. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Fijn kokjes!
    Super voor je!

12. eerstekindje12

2 dec 2014
    415
    32
    28
    Wat goed dat ze het goed opgenomen hebben, maar toch jammer van je co tract. Hopelijk vind je gauw iets anders.

13. kokjes

kokjes Bekend lid

14 sep 2016
    593
    313
    63
    NULL
    NULL
    Bedankt voor alle reacties dames!! En nieuw werk vind ik.wel na het zwangerschapsverlof. Contract loopt tot half mei. Iemand vroeg naar de oefeningen. Die krijg ik komende weken pas eerst goed uitrusten.

14. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    O chips! Las te snel, las dat het juist wel verlengd werd... nu is mijn reactie heeeeeel raar!

15. kokjes

kokjes Bekend lid

14 sep 2016
    593
    313
    63
    NULL
    NULL
    Haha geen probleem!!

16. Skyangel

Skyangel Bekend lid

20 nov 2013
    782
    99
    28
    Hier vanochtend ook weer m'n kleintje mogen bewonderen.
    1e kerstdag ben ik precies 12 weken.
    Morgen maak ik een foto van m'n meisje in haar kerstjurk bij de kerstboom met de echo foto in haar hand met " ik word grote zus".
    Het kleintje was echt mega druk, niet normaal😂

17. Skyangel

Skyangel Bekend lid

20 nov 2013
    782
    99
    28
    20161220_100649.jpg

😍😍😍

18. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Hier is op de echo een afwijking gezien die het kindje buiten de baarmoeder niet levensvatbaar maakt. Komende weken moeten we moeilijke besluiten nemen. Ik zwaai af hier, dames veel geluk en goede zwangerschap!

19. Johanna18

Johanna18 Bekend lid

2 jun 2015
    691
    195
    43
    NULL
    NULL
    Ohhh Bubbels wat erg!!! Wat ontzettend moeilijk!! Heel veel sterkte!

20. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Jeee! Bubbels wat naar! Hele dikke knuffel jouw kant op!

Deel Deze Pagina