Hij is inderdaad heel mooi skyangel! (Altijd dubbel als zulke mooie en zulke verdrietige berichten vlak na elkaar geplaatst worden)
Dit is trouwens de vijfde ziekte: https://m.thuisarts.nl/vijfde-ziekte/mijn-kind-heeft-vijfde-ziekte?mobile Gelukkig heb ik het al gehad. Pff ik werd vanavond in een keer ontzettend beroerd: misselijk. Nu ben ik al de hele tijd aan het overgeven. Bleh. Mijn maag is inmiddels wel leeg maar blijkbaar moet er toch nog steeds meer uit. Ik denk niet dat het door de zwangerschap komt. De kinderen op mijn werk hebben vorige week ook een dag een (buik) griepje gehad. En ik ben ook erg vermoeid.
Bubbels wat verdrietig Wat hebben ze dan gezien op deze termijn? Ik heb straks de nekplooimeting. Ben best nerveus eigenlijk. Bwuh..
Hier een goede nekplooimeting achter de rug. Nu nog een bijhorende bloedafname, geen nipt. Als ik tegen volgende woensdag niets gehoord heb is er voorlopig niets alarmerend. Straks plaats ik foto vd echo.
Oooh, super nieuws! Al een kleine proficiat, nu nog de bloedwaarden afwachten. Is dat bij jullie in Nederland ook 3-4 dagen wachten? Ik heb straks nekplooimeting, spannend. Ben er nog niet helemaal gerust in, maar ik probeer positief te blijven. Vandaag ook naar de dietiste geweest. Alweer 2kg er af. Hoera!
Vinden jullie dit leuk om het zo te delen met familie en vrienden ( ook op fb) met 1e kerstdag? Heb deze net gemaakt met mijn meisje.
Mijn echo was ook helemaal goed. Er was een heel druk kindje op de echo te zien. Echt heel gaaf. Ze wilde t nog een keer meten maar dat was niet te doen. Kindje was constant aant draaien. We zagen zelfs een achterwaartse salto😍. Wij hebben 4 foto's van ons meisje gemaakt met een bordje in haar handjes met de aankondiging. Zondag gaan we t vertellen. Heb er echt zin in.