Spannend meidd! En gefeliciteerd.. 🍼 Van het gevoel dat alles mis kan gaan, herken ik zeker. Maar ik ben elke dag die voorbij gaat dankbaar, dat die dag er goed uit zag (urine enzo). Ik heb mezelf knettergek gemaakt van het weekend, stel je voor dat het mis zal gaan. Nu ben ik van die gedachte grote gedeelte af, door te denken dat ik straks een heel lief babytje mag hebben. Ik heb donderdag een afspraak bij mijn dokter geregeld. Ik weet eigenlijk niet zo goed waarom. Maar we gaan gewoon naar de dokter toe. Voor de rest heb ik al een afspraak bij de vk staan, voor de eerste echo. En daarna een intake. Ik twijfel nog steeds of intake op dezelfde dag is haha. En ik heb de persoon op het werk die over de roosters (werktijden en dagen) al ingelicht. JAAA! Heel vroeg, maar dit omdat ik zelf heel veel moet invallen op het werk, op dagen dat het niet mijn werk dag is. Voor mensen die of langdurig ziek zijn, een snipperdag hebben of met vakantie zijn. En we hebben weinig mensen. Ook heb ik op aanraden mijn uitvaart verzekering gebeld. Dat is een mindere leuke kant. Maar ik moest weten, hoe ik verzekerd ben.. Of een stil geboren kindje bij mijn uitvaart verzekering inzit. En dit zat vanaf week 20 bij mijn uitvaart in. Je mag er niet aan denken!! Maar het is wel handig om even navraag te doen
Gaan jullie meedoen aan Moeders voor Moeders? Vorige keren wel meegedaan maar nu twijfel ik.. Ik wil het de komende weken nog niet vertellen maar als die flessen er staan dan weet iedereen het. Kan je de flessen ook ergens inleveren?
Je kan ze inleveren. Maar ik zette zal altijd achter een struik. Daar kan je afspraken over maken. Niemand die het door had. Ik ga binnenkort even contact opnemen ik doe weer mee. Misschien wat minder actief Door drukte thuis maar ik ga het wel doen. Want elk beetje helpt!
Ja dat vind ik ook Bubbels! Vindt het stom van mezelf om niet mee te doen omdat ik niet wil dat iemand het weet. Goed om te weten dat je een plek kan afspreken.
Leuk naar Praag! Een stedentrip? Ik ben er dit jaar april ook geweest. Was gelukkig maar heel kort vliegen haha. Veel plezier! Bij mijn vorige zwangerschap ben ik naar Israël en Jordanië geweest pfff dat was echt niet te doen (was toen 20 weken) het was veels te warm, iedere dag misselijk en zelfs overgegeven in de woestijn haha. Dit jaar slaan we de vakantie denk ik over . We willen nog zoveel voor juli... Een nieuwe auto, nieuwe slaapkamer, mijn dochter haar kamer van babykamer naar peuterkamer, babykamer, nieuwe bank enz haha best veel dus.
Nog niet in de put gaan zitten hoor meid... Tuurlijk het schrikt je meteen af maar het zou door meerdere dingen kunnen komen. Ik zou voor je eigen geruststelling anders nog eens testen en proberen een eerst echo in te plannen. Hier helaas ook bruin bloed verloren (en licht roze bloed na de seks) en verder ook geen kwaaltjes dus ik snap goed hoe je je voelt! Gelukkig is het geen helderrood bloed moeten we maar denken.
Voor de meiden met (bruin) bloedverlies, Ik keek toevallig net op de site van mijn vk waar ik heen ga, en zag dit op hun website staan: Bloedverlies Bloedverlies in het begin van de zwangerschap duidt niet altijd op een miskraam. Veel vrouwen hebben aan het begin van hun zwangerschap iets donkerrood, helderrood, bruin of roze vaginaal bloedverlies. Vaak is er ergens in de vagina of op de baarmoedermond een klein bloedvaatje dat beschadigd is en bloedverlies geeft. Dit bloedverlies komt vooral voor na gemeenschap of na (harde) ontlasting. Een klein bloedvaatje kan soms al knappen wanneer u gesport hebt of de trap bent opgerend. Heel soms is er wat bloedverlies door een afwijking aan de baarmoedermond, zoals een poliep of een ontsteking. Over het algemeen zijn al deze oorzaken van vaginaal bloedverlies vroeg in de zwangerschap niet gevaarlijk voor jouw ongeboren baby. Neem bij bloedverlies in de zwangerschap wel altijd contact met ons op. Hiermee hoop ik jullie gerust te kunnen stellen..
Wishfulldreaming fijne dagen in Praag en beterschap! Johanna18, enkel bruinverlies hoeft niet verkeerd te zijn. Bij meer verlies + krampen even je huisarts / VK bellen om even te vragen hoe of wat verder! 👍🏼. JSLN: gefeliciteerd! Spannend he, we snappen denk ik allemaal wel wat je bedoeld. Maar tot zover mag je er dus vanuit gaan dat het nu goed zit.. We zullen toch de echo's af moeten wachten..!
Jeetje! Ik ben vandaag voor het eerst symptoom vrij.. Mijn borsten en tepels zijn niet meer pijnlijk, m'n darmen rommelen niet meer. Alleen ben ik nog snel moe. Ik hoop dat het gauw 18 november mag zijn voor mijn echo
@vakantie die zal er inderdaad wel bij inschieten. Want net ervoor zie ik hoog zwanger niet zitten en voordat je weer hoed mobiel bent is de zomer voorbij haha @ kamer wissel jaa hier moet er nieuwe kleuter kamer komen. De jongste gaat dan naar de huidige peuter kamer en de babykamer blijf voor de baby. AlleEn moet mogelijk de kleur worden aangepast
De gyn wilde toch graag even een echo maken ivm onze voorgeschiedenis. Er was een vruchtzakje te zien maar ze wilde geen antwoord geven op mijn vraag of het groot genoeg was (en dat zit me niet zo lekker, dat ze zo ontwijkend deed). Nouja we moeten t gewoon maar afwachten. Tzit iig in de baarmoeder, dus geen bbz. Echt duidelijkheid heb ik dus niet maar dat had ik ook niet verwacht.
Nee dat is t vervelende met deze termijn . Maar goed ik zou er op vertrouwen dat als het mis was ze dat wel had gezegd. Toch?
Johanna het is nu nog zo lastig om te zeggen of de grootte overeen komt met het termijn. Ze hoeven er maar 1 mm naast te zitten met de meting en het scheelt bijv. 5 dagen. Probeer het los te laten en te genieten! @ Vakantie.. Wij gaan begin volgend jaar een weekje naar Denemarken, moeten even kijken wanneer we dat gaan doen. De bedoeling was eind mei maar dat lijkt me nu niet meer verstandig om te doen. @ Zwangerschapsverlof; Ik vind het wel heerlijk om de gehele zomervakantie thuis te zijn, kunnen we 2 maanden aan de situatie wennen voordat we een ochtendspits met een baby erbij moeten doen. @ Kamer; wij moeten alles aanschaffen. 3 jaar geleden de babykamer verkocht en alle babykleertjes weggegeven. Vind ik niet erg hoor .. Geslacht; willen jullie het weten?
Leuk he Babyluvv!! Bij de vorige 2 wilden wij het ook weten maar dit keer gaan we voor een suprise Ik zal eens kijken of ik hartjes op de lijst erbij kan zetten!
♡ZWANGER♡ 1 juli Babyluvv - 25 jaar - 1e kindje ♡♡ Nunas - 33 jaar - 2e kindje ♡♡ WishfulDreaming - 31 jaar - 2e kindje ♡♡ WishGirl - 31 jaar - 2e kindje ♡♡ LoveFennie - 25 jaar - 2e kindje ♡♡ 2 juli Eerstekindje12 - 30 jaar - 3e kindje ♡♡ Johanna18 - 29 jaar - 3e kindje ♡♡ 3 juli Romantic - 28 jaar - 2e kindje ♡♡ Smitje - 35 jaar - 2e kindje ♡♡ 4 juli IlonavanH90 - 26 jaar - 2e kindje ♡♡ 5 juli 6 juli 7 juli Mysa - 33 jaar - 2e kindje ♡♡ 8 juli 1548 - 27 jaar - 3e kindje ♡ Toutepetite - 34 jaar - 1e kindje ♡♡ 9 juli JSLN - ? - 1e kindje ♡♡ 10 juli 11 juli Bubbels84 - 32 jaar - 3e kindje ♡♡ 12 juli 13 juli 14 juli Meijtje - ? - 3e kindje ♡♡ 15 juli Totaal: 16 ♡ .. jongens | ♡ .. meisjes | ♡ 1 verrassingen ♡ Afspraken ♡ November 02 november - Nunas - gyn/ 1e echo 08 november - Wishfuldreaming - 2e echo 14 november - 1548 - intake vk/ 1e echo 17 november - Eerstekindje12 - 1e echo/bloedtest 18 november - Babyluvv - 1e echo 18 november - IlonavanH90- intake vk/ 1e echo 21 november - WishGirl - intake vk 24 november - Romantic - intake vk/ 1e echo 24 november - Smitje- intake vk Zoiets?
Oehh spannend surprise hahaa.. daar kan ik helemaal niet tegen.. Hartjes op de lijst moet lukken, met een telefoon. Door middel van je emoticons in je toetsenbord.. Leuk idee!