Wij trouwen ook in maart En op 18 januari nieuwe echo en hopelijk dan ook geslacht te zien pretecho is in verlof tot 9 januari dus dan maar nog 9 dagen geduld hebben
Wat goed Wishfuldreaming! Heel lief ook van je! Gefeliciteerd lalalaura met jullie knul!! Hier de 12e geslachtsbepaling..! Ik ben ZO nieuwsgierig!
Leuk lieflieff! Gefeliciteerd alvast!! Ben ook echt benieuwd wat het bij jullie allemaal wordt! Hihi we hebben net ook gewoon al de muur geverfd. Dank jullie voor alle ontzettend lieve felicitaties!
Ha dames hebben jullie eraan gedacht dat we al ongeveer 1/3de van onze zwangerschap erop hebben zitten!!! Hihi even een geluksmomentje
Zal vanavond even een goede foto maken... Ffies van mijn blauwe & vakantiewolk en lief zijn voor een ander...Straks naar de begrafenis van de moeder van een leerling met een paar "klasgenoten" van die knul...Blijft altijd heftig!
Redde t toch nog voor ik weg moet! Alles staat nog niet op zijn plek enzo natuurlijk! Moet ook nog even de plintjes doen enzo!
Nog iemand last van steken in de buik of krampen? Heb wel wat last v stress, hopelijk id het groeien vd baarmoeder
Ik heb af en toe steken in mn liezen. Bij mn tweede heb ik heel veel last van krampen gehad rond deze termijn. Volgens mij niet abnormaal
Ik heb n vraagje aan degenen die meerdere kinderen hebben. Zat er bij jullie veel verschil in wanneer je je kindje voor t eerst voelde tijdens de zwangerschappen? Mijn tweede voelde ik nl al met deze termijn. Nu voelde ik t van de week maar daarna niks meer en ik merk dat ik toch ga twijfelen of ik t goed gevoeld heb. Van mn oudste weet ik t niet meer echt. Ben gewoon nieuwsgierig
Ik voelde mijn eerste pas met 18-20 weken door een voorliggende placenta.. Nu dacht ik afgelopen week wat te voelen, ook op de plek waar ze het hartje vonden en de echo goed konden zien
Van nr 2 dacht ik aan week13 en nu ook ongeveer aan week 13, maar ik vraag me af of ik wel,'juist' gevoeld heb want van nr 2 zei de persoon vd pretecho: superactief kindje heel normaal dat je dat voelt. Maar kan dat wel? Ikdacht ook deze week iets te voelen. En dan denk ik weer: mss toch darmen of zo? Zo twijfelachtig soms Ben al blij dat ik de enige niet ben die soms iets voel
Ik voelde mijn zoontje rond 14-15w. En ik meen deze nu al soms te voelen, maar volgens de boekjes zijn het mijn darmen, dus jah, ik weet het niet