Leuk Bubbels!! Ook een 3e kindje zie ik, heb je jongen(s) en/ of meid(en)? Babyluvv Ik vind het nu al lastig hoor hahah maar ik ga mijn best doen! De vorige keren hebben we ook pretecho's enz gedaan maar denk dat ik dat nu niet doe omdat ik bang ben dat ik het per ongeluk zie.
Echo is morgen om 10u! Spannend!! 5w4d dan. Hoop natuurlijk al op hartactiviteit maar besef goed dat het wat te vroeg kan zijn. @ geslacht: wij willen het zeker wel weten en gaan het zeggen ook. Bij ons zoontje wisten wij het ook maar hebben we het geheim gehouden maar dat was toch wel echt te moeilijk (vooral voor mijn man Haha die heeft zich meermaals versproken) Zoals ik al eens meldde hoop ik stiekem nu wel op een meisje... maar een zoontje is uiteraard ook meer dan welkom! Vanaf hoeveel weken kan je geslacht zien? Ik hoor soms al bij 12 weken?!
Oh wat fijn zo vroeg in de ochtend! Succes!! Volgens mij kun je tussen de 10 en 12 weken de nub zien en het geslacht vanaf 13/ 14 weken.. Maar zeker weten doe ik het niet.
Ja nub is het uitsteekseltje wat later het geslacht wordt. De stand geeft aan wat het zou worden maar is niet 100 procent betrouwbaar. Vanaf 13 zou het geslacht zichtbaar moeten zijn. Maar meeste echo bureaus doen het vanaf 15 a 16 weken!
Kijk hier maar eens -> http://www.zwangerschapspagina.nl/onderzoeken-echos/632169-grote-nub-topic-deel-7-a.html
Dankjewel! Vandaag echt supermoe... joepie een kwaaltje! Misschien is mijn lichaam dan toch een hartslagje extra aan het fabriceren 😊
Hou op over vermoeidheid, ik kan mijn ogen amper open houden. Gisteravond zijn de kinderen nog tv aan het kijken om 19.00 uur en ik lig te slapen. Vervolgens word ik wakker toen ze naar bed gingen, ik kom beneden, ga op de bank liggen en weer vertrokken .. En dan ben je om 05.00 uur s'morgens uitgeslapen
Veel succes (en plezier!) morgen met je echo Nunas!! 😁 Kan iemand vanaf de pc de lijst aanpassen misschien? Op mn mobiel lukt het niet. Ik ben 26 en heb 29 nov mn eerste echo + intake vk. Nog even wachten dus. ☺️ Vakanties hebben wij nog niet gepland. We zijn in mei een jaar getrouwd, dan wilden we wel een kort tripje maken met vliegtuig. Even zien hoe dat gaan. Kan lastminute worden. Babykamer enzo, ik moet alles nog! Tis de eerste 😁 En qua geslacht. Mn man wil het graag weten, ik niet. Maar denk dat ik me ga neerleggen bij zijn besluit met als voorwaarde dat het een geheimpje voor de familie blijft. ☺️ Delen jullie het met de familie?
Jeetje wat een rotdag! Vanmiddag tijdens het werk wel 4 of 5x naar het toilet gegaan (in anderhalf uur tijd) omdat ik dacht dat ik iets voelde vloeien. En vochtig voelde. Hup naar toilet, nee niks te zien. He gelukkig! In de urine zag ik ook niks en op het toiletpapiertje ook niet.. Iemand enig idee wat dit gevoel kan betekenen? Dat het lijkt of je iets voelt vloeien en vochtig voelt (maar er is niks) Vervolgens kom je thuis, vriendlief was gelukkig al thuis, zie je dat het niet goed met de hond (we hebben er 2) gaat.. in alle paniek en spoed dierenarts en schoonvader gebeld.. vriend en schoonvader zijn nu naar de dierenarts heen. Ik kon het niet opbrengen mee te gaan. Ik vond het zo eng om te zien! Wat een stress allemaal, mijn bloeddruk is volgens mij ook onwijs gestegen.. Ik geloof niet dat dit veel goeds doet voor de zwangerschap.. Gelukkig ga ik over morgen naar de huisarts.
Ik heb dit ook! Meermaals per dag. Is normaal hoor, da's die ''meer afscheiding'' waar ze het over hebben
Ik heb dit ook! En daarnaast een gevoel in mn buik wat ik niet kan uitleggen maar t meest kan vergelijken met t gevoel als ik ongesteld moet worden. Alleen net anders. Lekker duidelijk. 😜 Ik merk wel een soort van opgeblazen gevoel, moeilijker druk te kunnen ervaren. Mn gewone spijkerbroeken laat ik de hele avond open staan 😬 Merk dat ik na een dag met mn knoop dicht echt behoefte hem om hem los te doen 😂 Slaat nergens op, maar mn buik voelt echt anders!
Ik voel me ook alsof ik een luchtballon heb opgegeten! En dat van t vloeien herken ik ook, ook van de vorige zwangerschappen dus dat hoort er allemaal bij! Een beetje stress is niet leuk voor mams maar kan t kindje best handelen. Daar wek je geen miskraam mee op als dat je angst is
Zo steek gevoel? Dat had ik vanmiddag. Een keer een gigantische steek links onderin. Ik heb ook een beetje een opgeblazen gevoel, ik heb maatje 34. En heb nu maar 36 aan die iets kleiner valt, maar jeetje! Ik kan hem gewoon niet dicht hebben.
Hahahaha hebben we t net over opgeblazen... Mijn dochter van 4 zit naast me. Mama waarom heb je zo n dikke buik? Zit er een baby in ofzo?
Aaah wat schattig Bubbels!! Ik denk dat de kinderen echt hysterisch worden op het moment dat we het vertellen.. Vrijdag heeft mijn zoon nog trots tegen de tandartsassistente verteld dat hij graag een baby wil hahah.. Zit er nu wel over na te denken om het te vertellen na de 1e echo ipv na de termijnecho..