Hier weer net echo gehad, groeit als kool en super beweeglijk! En.... we krijgen er een 2e meisje bij 💕 😍
Proficiat!! Een meisje!! Tof! Hier nog 6 dagen eer we het geslacht weten. Heb al eens gespiekt op de chinese kalender en het zou hier ook een meisje worden. Ikzelf denk het ook omdat ik dezelfde 'goestingskes' heb dan toen ik zwanger was van ons meisje. Maar we zullen nog enkele dagen geduld moeten hebben. .
Leuk en fijn dat alles goed is! Ik heb vandaag de controle, toch weer even spannend. Mijn moeder gaat mee, ik had verwacht een echo te krijgen. Zo liet ze dat overkomen maar iedereen om mij heen zegt van niet, hoop het wel Haha.
Ik heb morgen al mijn geslachtsbepaling😁😁😁😊 Punt 1 kon ik niet wachten tot de 24e en punt 2 kon mijn vriend ineens niet mee. Ik ben zo benieuwd!!
Passen jullie op de overzichtslijst nog even hrt geslacht/hartje aan? Veel succes met de echo's straks!
Gisteren weer naar de bekkenfysio geweest. Nu moet ik een erasmusband hebben voor mijn bekkeninstabiliteit. Lijkt me zo oncomfortabel zitten. Vandaag de geslachtsbepaling, ik hoop zo dat hij/zij het laat zien😊
Bij ons alles goed hartje gehoord en de vk heeft mijn baarmoeder gevoeld en die groeit zoals het hoort.
@skyangel. Een erasmusband, ik heb dat moeten googelen. Nu heb ik al 4 jaar bekkeninstabiliteit maar nog nooit is er mij een band aangeraden omdat dat despieren verzwakt. Ik krijg dus gewone oefeningen. En weet ondertussen welke bewegingen ik beter nooit meer doe. Benieuwd wat je zal doen. Hoe was he echo??
Ik voel sinds deze week de baby ook heel duidelijk bewegen. Vooral na het eten of 's avonds. Nog iemand die dit merkt?