1 t/m 15 juli 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 1548, 28 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Johanna18

Johanna18 Bekend lid

2 jun 2015
    691
    195
    43
    NULL
    NULL
    Fijn Lieflieff. Altijd mooi om weer even te horen.

Wat gaaf lalalaura! Is dat van een voorbeeld?

Ik voel de kleine ook wishfuldreaming. Inderdaad vooral savonds als ik rustig ga zitten of even ga liggen. Overdag voel ik t niet echt. Maar ben ook vrij druk dus kan zijn dat ik t daardoor mis. Bij mij zijn t soms echt al plopjes die ik voel. Stukje duidelijker dan t gekriebel in t begin.

Ben wel benieuwd skyangel;)

2. Skyangel

Skyangel Bekend lid

20 nov 2013
    782
    99
    28
    Het is absoluut een jongen hihihi😂
    Hij deed gelijk z'n beentjes wijd van joehoe, hier ben ik😂
    Ik moet even heel erg wennen na een meid.
    Jongens namen worden al helemaal moeilijk.

Ik voel hem ook al iedere keer duidelijk bewegen.
    Zelfs m'n vriend heeft hem al licht gevoeld😊

Bekkenband raad m'n fysio ook alleen aan met lopen

3. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Skyangel, gefeliciteerd, maar snap dat je even moet omschakelen...
    Hihi en gelukkig heb je nog even voor de naam!

Mijn vrouw voelt de uk ook regelmatig... Ik moet nog even geduld hebben ben ik bang! Het lijkt me zo bijzonder!

Johanna18, ja... gewoon nagetekend en ingekleurd als een grote kleurplaat. Mijn vrouw was dat plaatje ergens tegen gekomen, al toen we net aan het hele avontuur begonnen. Dus die moest het worden...
    Er komt nog een tak aan de bovenkant van de muur met een ijsvogeltje erop, en aan de onderkant naast t bedje van die rietsigaren...

4. kokjes

kokjes Bekend lid

14 sep 2016
    593
    313
    63
    NULL
    NULL
    Hee wat leuk Skyangel!! Ik moest bij onze eerste ook even wennen. Ik vond mezelf gewoon een meisjes mama. En nu is het wel echt heel leuk om onze kleine sloper in de box te zien spelen!!

5. eerstekindje12

eerstekindje12 Actief lid

2 dec 2014
    415
    32
    28
    Ik denk soms ook de baby te voelen, en dan denkik altijd... misschien waw het toch wat anders. Woensdag nieuwe echo. Verlang al!

6. WishfulDreaming

WishfulDreaming Fanatiek lid

24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    Oeh! Ik ook woensdag!

Hoe laat moet jij? Ook geslachtsbepaling? :D

7. eerstekindje12

eerstekindje12 Actief lid

2 dec 2014
    415
    32
    28
    Ja om 10u30. Hopelijk zien ze iets he, ben supernieuwsgierig. Van nr 2 had ik ondertussen aan deze termijnn al een pretecho gedaan om het te weten :). Nu nog eventjes geduld :)

8. Johanna18

Johanna18 Bekend lid

2 jun 2015
    691
    195
    43
    NULL
    NULL
    Leuk skyangel! En jongetje!:)

Vind t erg leuk lalalaura. En creatief. Jullie zijn al ver;) ik begin zelf nu net pas een beetje er over na te denken:D

9. Nunas

Nunas Actief lid

31 aug 2016
    432
    52
    28
    NULL
    NULL
    Waauw super mooi en creatief die muurschildering!
    Onze babykamer is momenteel echt nog berging/logeerkamer en alle spullen die erin staan moeten nog verhuisd worden naar kelder, berging en tuinhuis maar die zijn alle3 nog in progress dus we hebben daar eerst nog werk vooraleer we die kamer kunnen beginnen leegmaken...
    Achja er is nog tijd! Maar denk er dan aan 1 muur te behangen en de rest wit te houden met wat mintgroene accessoires :) Wolkjes... beetje little lovely company stijl :)

Ik heb bij zwangerschap nr.1 ook een bekkenband gehad. Verzwakt inderdaad de spieren nog sneller maar mijn kine zegt dat je 't zeker mag dragen als je pijn hebt. Mar is idd vooral bij rechtstaan of stappen want bij zitten en liggen zit dat echt te veel in de weg.

Proficiat met de jongens en de meisjes! Snap het aanpassen heel erg goed :) Om 1 of ander reden vind ik het ook veel moeilijker om een leuke jongensnaam te vinden...

Heb 'iets' gevoeld in men buik (precies paar mini schopjes) maar dagen terug maar nu paar dagen niet en nu twijfel ik of het misschien toch men darmen niet waren.

Bij de controle bij de gyn vorige woensdag was alles helemaal OK. van hoofd tot kont toen bijna 10cm en geschat toen op 145g. En nogmaals duidelijk bevestigd dat het een jongetjes wordt ;)

10. WishfulDreaming

24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    Nunas: Dat van die jongensnaam zoeken snap ik heel goed. Hier zal 't ook een probleem worden. Ik wil wel graag een jongen hoor, maar er zijn zoveel meer mooie meisjesnamen :D

Ach, we zien wel wat het verdict woensdag is. Vanaf dan gaan we pas 'nadenken' :p

11. Romantic

Romantic Bekend lid

29 nov 2015
    874
    91
    28
    Hier krijg ik al serieuze opruimdrang. De kamer waar nu nog een beetje verhuisrommel staat wordt de nieuwe kamer van m'n dochter en haar oude kamer de babykamer. Net al bij de karwei en action allemaal leuke verf en spulletjes gekocht voor beide kamers..

Nog even afwachten tot de 20 weken echo en dan gaan we aan de eerste kamer beginnen 😍

12. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    We hadden juist een "ideale" jongensnaam... Ons grote probleem is alleen dat het met een S begint, en onze achternaam ook!
    Er moet dus eigenlijk een tussennaam, maar daar twijfelen we nog erg over...Sebas wordt hoe dan ook naam 1 ❤️ (We kennen toch niemand die hier leest, dus we durven t gewoon te typen Haha)

13. WishfulDreaming

24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    Wij hebben al een beetje geverfd :D

Maar ik moet het gedeelte achter de radiator nog doen, als ik OOIT de energie eens vind :p

14. WishfulDreaming

24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    Goh, is dat zo erg dan?
    Alliteratie gaat nog vind ik, rijmen daarentegen :D

In 2008 had ik maar één jongensnaam: I.an
    En die naam is 't geworden.

Daan vond ik toen wel mooi, maar te populair. En ondertussen nog té populair, vind ik. Dus jah, dat gaat het al niet worden.

Voor meisjes vind ik J.ulia wel mooi (in België hoor je het nog niet zo heel erg vaak)

15. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Alliteratie is prima... Maar er zijn veel mensen, die natuurlijk gezien de geschiedenis, wat moeite hebben met SS...

Mooie ruimte Wishful!

16. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Super leuk! Wat ga je met de kamers doen qua kleur/stijl?

17. kokjes

kokjes Bekend lid

14 sep 2016
    593
    313
    63
    NULL
    NULL
    Vanmiddag controle gehad. Hartje geluisterd!! Helemaal verliefd!!! 1 februari mogen we weer terug. En over een uur hebben we de geslachtsbepaling spannend!!!!!

Leuk om te horen en zien dat jullie zo druk bezig zijn met de voorbereidingen!.

Sebas leuk!!!

Wij zijn er al even uit. Het begint zo ie zo met een L. Jongen en meisje.

18. Johanna18

Johanna18 Bekend lid

2 jun 2015
    691
    195
    43
    NULL
    NULL
    Spannend Kokjes! Fijn dat het hartje lekker klopt :)

Sebas is leuk inderdaad!

19. kokjes

kokjes Bekend lid

14 sep 2016
    593
    313
    63
    NULL
    NULL
    Jaaaaaaa een meisje!! Ben zo blij! Moest wel zo hard huilen...

Nu hopen dat niemand meeleest tot zondag. Dan hebben we een roze taar't.

20. WishfulDreaming

24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    Ik moet nog 36u wachten...

*klappertandt*

Zo spannend :D

Deel Deze Pagina