1 t/m 15 juli 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 1548, 28 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Johanna18

Johanna18 Bekend lid

2 jun 2015
    691
    195
    43
    NULL
    NULL
    Gelukkig! Toch even fijn om te horen dat ik niet de enige ben:D Dat helpt wel voor mn gevoel.

2. kokjes

kokjes Bekend lid

14 sep 2016
    593
    313
    63
    NULL
    NULL
    Ik ben af en toen ook echt een emotioneel wrak.... gister zo overstuur van het huilen dat ik moest overgeven... echt erg..

Zal van de week een foto maken van ons pakje

3. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Grrrr had ik een heel verhaal getyped is alles weer weg. Goed, morgen maar weer over nieuw. Slaap lekker allemaal!

4. Lieflieff

Lieflieff Actief lid

2 nov 2016
    276
    66
    28
    NULL
    NULL
    Wishfuldreaming ik begrijp je verhaal niet helemaal, niks bij de deur kan volgen? Wat betekent dat? 😊In ieder geval vervelend als het je een rotgevoel geeft.
    Wij zijn gisteren bij de notaris geweest ivm ons voorgenomen huwelijk. Al die moeilijke termen en beslissingen die je moet nemen... en dan nog alles wat we verder moeten regelen voor het trouwen en de baby kan me ook veel stress geven. Maar gelukkig ben ik niet meteen overstuur oid (nog niet?😇) maar geeft me wel de kriebels.

5. WishfulDreaming

WishfulDreaming Fanatiek lid

24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    In het volledige Nederlands:
    De studierichting die mijn zoontje wil volgen, wordt niet gegeven een school vlak bij de deur :)

6. ButterflyPassion

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    @kokjes aah leuk zeg de eerste kleertjes kopen! Ben benieuwd naar de foto. Wij hebben vandaag de meubels in de babykamer gezet, dat is ook zooo leuk!

@skyangel ja we wachten nu tot de 20 weken echo. Ik krijg hem al met 19+1 dus nog 3,5 week wachten, dat moet te doen zijn! Qua kleding gaan wij denk vooral veel rompers kopen en nog maar niet te veel setjes

@ Johanna de kleine alweer gevoeld of niet meer? Ik lees ook vaak dat dames het pas rond de 20ste week voelen dus misschien toch nog even geduld omdat hij/zij misschien toch iets meer naar achteren ligt dan je vorige kindjes?

@lovefennie gefeliciteerd!! Wat leuk een jongen

@liefflieff wij hadden de kinderwagen met 9 weken al, ook van MP, valt bij jou dan toch mee hoe vroeg 😉 hopelijk is het wat! Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!

@lalalaura ja de foto heb ik bijgevoegd!

Hier vandaag de kinderkamer opgehaald. Wat vroeger in de zwangerschap, maar we zagen toevallig een heel mooie set staan voor 300 euro 😃Dus meteen gebeld en wezen kijken, en er zat geen beschadiging niks op. Dus die vandaag opehaald en in elkaar gezet en zie het resultaat. Nu nog gordijnen uitzoekenen ophangen en daarna alleen nog het leuke en lichtere werk: namelijk inrichten 😊

7. Johanna18

Johanna18 Bekend lid

2 jun 2015
    691
    195
    43
    NULL
    NULL
    Mooi butterfly passion! Superleuk! Snap dat je die niet hebt laten staan.

Vanmorgen gingen mijn mam en ik samen even naar t hartje luisteren en toen voelde ik t kindje. Niet schoppen of bewegen maar opeens een harde bobbel die er anders niet zit. Hoorde t kindje ook tegen de doppler schoppen maar dat voelde ik niet. Zal dus inderdaad door de ligging van t kindje icm de ligging van de placenta komen. Ben nu iig wel weer ff gerustgesteld:)

8. kokjes

kokjes Bekend lid

14 sep 2016
    593
    313
    63
    NULL
    NULL
    Ha dames vandaag bekend gemaakt bij de familie dat we een meisje verwachten. Hieronder de foto.van onze zelfgemaakte taart

Bijgevoegde bestanden:

9. Romantic

Romantic Bekend lid

29 nov 2015
    874
    91
    28
    Wauw butterflypassion, hele mooie kamer!
    Lekkere taart kokjes.. had wel een stukje gelust.. yum!

10. Johanna18

Johanna18 Bekend lid

2 jun 2015
    691
    195
    43
    NULL
    NULL
    Ziet er lekker en mooi uit kokjes! En?? Leuke reacties?

11. kokjes

kokjes Bekend lid

14 sep 2016
    593
    313
    63
    NULL
    NULL
    Super leuke reacties!! Iedereen kei blij!!

12. Lieflieff

Lieflieff Actief lid

2 nov 2016
    276
    66
    28
    NULL
    NULL
    Wat een leuk kamertje zeg, de vorm is ook leuk!
    En wat een prachtige taart, ziet er ook lekker uit! Ooh hij is van kokjes dat verklaard het haha!:p

13. ButterflyPassion

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Fijn dat je weer wat gerustgesteld bent johanna. En kokjes wat een mooie taart! Ziet er super lekker uit. Leuk om het op die manier bekend te maken 😁

14. Romantic

Romantic Bekend lid

29 nov 2015
    874
    91
    28
    Zo, onze controle was weer goed vandaag! Toch altijd fijn om het hartje te kunnen horen..!
    Nog even wachten tot de 20 weken echo voordat ik los durf te gaan op de kamers van de meiden!

Hoe gaat het met de rest?

15. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Hier ook goed! Heel af en toe voelt mijn vrouw de baby al. Ze zegt dat het is alsof iemand zo een beetje in je buik prikt, maar dan binnenstebuiten. Volgende week moet ze weer naar de verloskundige, en krijgt ze natuurlijk weer even het hartje te horen enzo...balen dat ik niet meekan😩 Moet werken en t is precies op de dag waarop ik t meeste lessen geef, dus vrij krijgen zit er niet in!

16. Prj

Prj Niet meer actief

Hier gaat alles goed. Voel de kleine regelmatig.
    Mijn buikje blijft wederom compact. Alleen maar fijn dat houdt me mobieler. Waar ik bij de andere 3 heftige bekkeninstabiliteit had nu nog helemaal geen last. Ik moet ook zeggen dat ik lichamelijk een stuk fitter ben dan bij de andere zwangerschappen en tevens veel afgevallen sinds toen. Mijn man heeft de auto mee naar werk en ik moet alles op de bakfiets doen dat helpt ook goed me fit te houden haha.

Voor alsnog klaag ik dus helemaal niet en gaat het zeer voorspoedig.

17. Lieflieff

Lieflieff Actief lid

2 nov 2016
    276
    66
    28
    NULL
    NULL
    Lalalaura misschien kan ze het opnemen? Heb ik ook gedaan! Kan je zo vaak luisteren als je wilt :)
    Wij hebben vanavond de geslachtsbepaling en pretecho, we vinden het zooo spannend Hihi.

18. kokjes

kokjes Bekend lid

14 sep 2016
    593
    313
    63
    NULL
    NULL
    Heel veel plezier Lieflieff! !

19. ButterflyPassion

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Romantic fijn dat alles weer goed was! En fijn dat het met de andere dames ook goed gaat hier. Liefflieff veel plezier, ben benieuwd :)

20. Scooter84

Scooter84 Niet meer actief

Dag dames,
    Zou ik ook mee mogen kletsen? Ben momenteel 17+1 zwanger van ons eerste kindje. Uitegerekende datum is 3 juli. Morgen naar de verloskundige voor een controle. Voel me over het algemeen prima. Vermoeidheid lijkt eindelijk wat minder te worden. Vandaag alleen wel erg hoofdpijn en ik zie wat wazig. Voor de verandering goed geslapen, zonder al te gekke dromen. Weten jullie of het normaal is dat in het 2e trimester de slaap beter wordt en de gekke dromen minder?

Deel Deze Pagina