@mamaloe250 ik heb geen idee.. ze willen niet dat het kind te groot wordt. Maar wellicht ook voor mijn eigen gemoedsrust, ik heb ook al eens vernomen dat zo laat nog meten geen goede waardes geeft...
Gefeliciteerd toutepetite en anniekje!! Wel bevallen maar nog steeds dementie... Ik heb alles gelezen maar ben 't nu alweer kwijt. Wat erg haha. Ligt misschien ook aan het tijdstip. Nu nog maar even m'n ogen dicht
Goedemorgen dames, Hier weer een beroerde nacht gehad. Beide kids konden niet slapen en wat is er dan fijner om tegen mama aan geplakt te liggen. Ik kookte het bed uit en die 2 samen met mijn man snurken!!!! Ben om half 2 in het bed van mijn zoon gaan liggen maar dat ligt toch anders. 5 uur was ik alweer wakker... Zometeen afspraak bij de gynaecoloog. Ben benieuwd.
Ben ook wel benieuwd dan @Babyopkomst en echt balen van die beroerde nachten. Eigenlijk wil je juist uitgerust de bevalling in. Ik moet straks ook weer naar de gyn en dopplerecho, maar eerst zo nog even naar de geitenboerderij in het adamse bos.
@Anniekje gefeliciteerd! Wat een popje! Hè bah vreselijk zulke nachten. Ben benieuwd hoe het gaat bij de gynaecoloog, succes Hier van 4 tot half 6 wakker gelegen ,daarna nog even geslapen. Straks naar de vk om te kijken of ik ontsluiting heb en of er mogelijk gestript kan worden
@Babyopkomst bah vreselijk zulke nachten. Succes bij de gyn. Ik heb weer een goede nacht gehad, maar nog steeds een moe gevoel. Zoontje weer bij pappa dus ik kan vandaag lekker rustig aan doen. @Gootje1988 ik hoop t voor je! En dat t dan vervolgens ook wat doet.
Ik dacht even dat je mogelijk een baby in je armen had omdat je wat later een berichtje plaatste. Thanks hoop het ook!
Haha mijn zoon is vanmorgen door papa al naar oma gebtacht om half 6 en mijn dochter kan prima alleen beneden zijn dus ik heb geslapen tot half 8 maakt de schade van vannacht enigzins goed.
@Anniekje wateen mooi poppetje zeg! En ik vind het nog steeds een leuke naam. Werd er van te oren verwacht dat ze zo licht was? Dat was wel de verwachting ja daarom heb ik ook 8 weken lang om de 2 weken een groei echo gehad om te kijken of zo zwz wel groeide, maar dat deed ze wel maar lekker op haar eigen manier Maar het gaat super! Gisteren zat ze al bijna weer op haar geboorte gewicht
Kindje wordt te groot geschat. Nu nadenken wat we zelf willen. Heb al wel 2cm ontsluiting. Wellicht laat ik me strippen maar ergens wil ik dat ook nog niet zomaar
Hier ook beroerde nacht gehad. Van 2300 tot 2 een overactieve baby die m'n ribben aan het knuffelen was. Daarna gelukkig geslapen tot 1030. Ben er wel weer. Spannend @Gootje1988 De rest vergeten
Haha herkenbaar fenomeen, alles vergeten. Spannend babyopkomst, strippen is niet zo erg toch, dan kan je lijf net het zetje geven om te beginnen. Maar doen waar jij je goed bij voelt hoor. Ik ben nog nooit gestript dus ik heb makkelijk praten Fijn dat je wel kon uitslapen caatje, zo tank je toch not een beetje bij. Hopelijk vandaag weer babynieuws!
Strippen is ook niet erg qua handeling maar het liefst wacht ik gewoon af tot get zelf begint. Ik wil het geen zetje geven of eerder laten beginnen als dát niet direct noodzakelijk is... ben meer van het afwachten.
Snap ik wel. Groot gelijk! En de grootte van de baby is ook maar een schatting zeker op deze termijn. Ravi werd met 35 weken ook groot geschat adhv een echo. En hij haf vooral een dik buikje volgens de meting. Uiteindelijk gewoon heel gemiddeld en helemaal geen dik buikje.
Net geweldig filmpje gezien van The Try Guys. 14 uur bevalling nadoen, hilarisch Hier nog steeds een overactieve baby in mijn buik.
Ze heb wat kunnen strippen maar baarmoeder mond was nog 1cm en had 1 cm ontsluiting. Nu afwachten en anders dinsdag weer terug voor nog een keer strippen