Ohja, ook dat klinkt bekend. Net alsof je niets anders te doen hebt, flikken ze je zoiets. Ze laten hier ook regelmatig pakketten onbeheerd in de hal achter. Want dan hebben ze geen zin nog een keer te komen. Klacht indienen helpt helemaal niks, al zo vaak gedaan. Word er echt doodmoe van. En ben de afgelopen dagen al zo snel boos door al die hormonen, dit is echt niet goed voor me.. Kan wel janken Hahaha, jullie zijn lekker op dreef dames!
Gezellig maken met man? Hoe dan? Mijn buik, ongetwijfeld die van jullie ook, zit enorm in de weg. Ruglig= snakken naar adem Ik bovenop= man breekt doormidden door min gewicht Hondjes= alsof baby er via mijn keel uitgeduwd wordt. Neeeee dat kan echt niet meer hoor. Werkt insemineren ook? Dan kan ik dat overwegen Ik héb heerlijk gezwommen met mijn dochter vandaag. Je moet er wat voor over hebben want ik ben hondskapot.
Ik heb geen man, maar kan het toch gezellig maken hoor  Pff ik zit weer kortademig te zijn op de bank. Zit nu filmpje te kijken en dan weer naar bed. Hopelijk val ik eens snel in slaap. Doe iig hetzelfde aan als gisteren. Lange broek en sokken en dan alleen laken over mijn romp heen. Niet te warm en alles is veiliger voor de muggen.
Ik kan nog op mijn rug liggen..alleen ik durf het niet meer goed hoor. Net alsof hij de baby de hele tijd raakt. Haha ik heb nog nooit sokken in bed aangehad @Wensmamma ik slaap eigenlijk alleen in een shirtje. Morgen nog daggast op een bruiloft, heel veel zin in, daarna mag ze komen van mij. Oke het liefst pas vanaf zondag dan, kan ik een dagje bijkomen.
In de winter heb ik altijd sokken aan. Dan heb ik vaak koude voeten en dan kan ik echt niet slapen. Ben 2 nachten geleden lek geprikt. Zoveel bulten nu, niet leuk meer. Dus aan maar zo.
Doggy was laatste keer geen succes, deed echt pijn maar lepelen of op rug en dan kussen onder m'n billen lukt nog wel  Hier slaap ik gewoon naakt.... Altijd al gedaan tenzij ik ongesteld was dan ondergoed aan.
Ik slaap momenteel met zo’n oma japon. Lekker dun, en zo laat mijn man me tenminste met rust Tot zover nu geen last van muggen gehad. Paar weken terug zat er wel zo’n f*cker, die me echt iedere nacht te grazen nam. Die heb ik dus laten elimineren
Haha baby door de keel naar buiten! Sorry, ik pies eventjes stilletjes in mn oversized zw-tenten. Ik heb mijzelf vandaag verwend, met blik op de kraamweek en winter. Een tv met netflix op de slaap kamer <3 Nu heerlijk op bed liggen en film kijken, lichamelijk rust. Nu proberen mn gedachtes rustig te krijgen. Ik heb nachtmerries dat ze de inleiding ineens afzeggen. Of dat mn lichaam me voor de gek houd... Dat ik schijn zwanger ben etc. Zal de spanning wel zijn.
Dat zou wat zijn, een schijn zwangerschap Gelukkig komt er straks een echte baby uit. Nog even genieten van het mooie weer en je buik dit weekend!
Zou er vandaag nog baby nieuws komen? De dames die deze week ingeleid zouden worden zijn hopelijk inmiddels wel bevallen?
Ja ik ben benieuwd idd. Van mij ook niet trouwens. Baby vind t wel prima bij mij. Ga dr ook gewoon vanuit dat we volgende week vrijdag de afspraak halen