Wij hebben hier sinds ik weet dat ik zwanger ben geen seks meer gehad. Was in het begin zo ontzettend bang dat ik zou gaan bloeden of dat het pijn zou doen. Toen was die angst eindelijk weg en toen begon de kleine te schoppen en trappelen en dat was voor beide een mood breaker Dus seks wat is dat? @sokken ik slaap hier in de winter ook met sokken aan want ook erg koude voeten anders en dat is niet lekker. @wensmama je hebt bij Dekbed Discounter zo'n handige klamboe voor niet al te veel geld en dat ding werkt perfect. Misschien iets voor jou? Helemaal lek geprikt worden is ook zo wat Ben ook erg benieuwd! Denk het ook wel! Hier ook geen nieuws denk ik vandaag, ze zit nog veel te fijn in mama's buik Denk dat ik de 40 weken aankomende dinsdag ook nog wel ga halen
@Gootje1988 en toch heb ik het gevoel dat ze nog wel even bij mamma blijft zitten. Ik heb woensdag kattengrind besteld, hoop toch dat het morgen binnenkomt. Kattenbak moet echt verschoond worden. Zal zo blij zijn als ook dat weer zonder handschoenen kan. Vind t zoveel gedoe nu. @Sylva hmm even kijken maar. Al vind ik een klamboe ook niets. Maar dan kan ik iig wel comfortabeler slapen.
Dacht ik ook in het begin, maar deze is echt een uitkomst. Vooral ook omdat hij zo lekker ruim om je bed hangt en niet schuin. Yup, vind er ook helemaal niks aan en m'n vriend al helemaal niet. Mja, wat niet goed voelt moet je niet doen.
he dames, hier ook alles rustig de kleine uk heeft veel te goed volgens mij. Al heb ik liever dat kleine eerder komt, dit omdat ik voor stuitbevalling wil gaan. Maar ja we zullen het zien, tot nu merk ik weinig behalve wat gerommel in mijn buik en momenten steken in mijn lies. seks... tjaa al vanaf de 33e week niet meer, 1x deed het zoveel pijn, spanning, last schaamstreek, weet niet zat gewoon niet lekker in mijn vel. Deed gewoon pijn. dus mijn vriend durft niet meer en ik heb zelf ook niet veel behoefte meer aan. heb laatst nog sorry gezegd ervoor dat intimiteit ver te zoeken is. Hij vond niet erg, ziet altijd positieve weer dan zegt ie ' wacht maar over tijdje'.... hahaha Verder heb ik afgelopen nachten goed geslapen, had veel last van oprispingen en al veel dingen geprobeerd nu toch ook maar 's avonds geen koffie meer gedronken, drink het wel maar 1 of 2 bakjes en dat alleen overdag dus vanaf uur of 16:00 geen koffie meer voor mij. Dit lijkt te helpen want sindsdien slaap ik goed. We wachten af! en ben benieuwd naar volgende babynieuws.
Hier vind mijn man seks minder belangrijk dan bijvoorbeeld knuffelen. En omdat ik nu al weken ziek ben en mijn deel van het bed het hoofdeind heb verhoogd om beter te ademen kan hij niet tegen me aan liggen. Daar piept hij meer over. Met deze warmte is het probleem wel minder erg hoor.
Herkenbaar allemaal. Hier ook 0.0 behoefte aan intimiteit maar mijn man heeft er juist wel veel behoefte aan. Heel lastig voor hem natuurlijk. Ik snap niet dat er bij hem geen rem op zit. Ik zou verwachten dat hij bij het zien van mij ook zou denken 'dat moet ik niet willen' maar nee... hij vraagt er toch wel regelmatig naar. De gehele zwangerschap denk ik maar 5x seks gehad snap dat het weinig is voor hem maar ik wil gewoon echt niet en nu zeker niet meer. Komt hopelijk daarna wel weer.
Laatst in een voorstelling een geweldige tekst gehoord, van een jongen die verliefd was op een zwangere tegenspeelster (in het stuk dan) (lees met Gronings accent) Zij: hoe kan het nou dat je verliefd bent, kijk hoe dik ik ben. Hij: ach ja, je weet toch wat ze zeggeb: hoe vetter het varken, hoe blijer de boer.
Hey dames! Ik kan jullie niet bijhouden joh! Hahaha!! Hier ook nog steeds geen kereltje. Ik ga dus maar uit van maandag want dan word ik wel zeker ingeleid. Op 39 weken en 2 dagen dus.. Dit is dan ook gelijk de verjaardag van mijn oudste! Hij vond het wel leuk! Gelukkig! Vandaag is het vakantie in België Mijn moppies zijn nu allemaal vrij! Ze gaan zondag allemaal naar de opa's en oma's en dan kan ik hier nog wat prullen. Maandag om 7 uur richting het ziekenhuis! Spannend! Veel succes dames en een fijn weekend! Ik hoop voor jullie een goede arbeid! Groetjes Tine
Spannend hoor @TineVias Hier vandaag weer een aantal voorweeën gehad en felle steken down under. Beide pijnlijk. Ik ben t niets doen ondertussen echt spuugzat Maar goed zondagmiddag is zoontje er weer dus dan heb ik t weer 'druk'.
Hier de hele middag onrustige buik. Dacht eerst dat het mijn darmen waren maar na een bezoek aan de wc blijft het en veel harde buiken. Maar ik denk echt voor weeën.
Ja het is ook spannend.. Ik zit gewoon in de afwacht modus. Heb ook wel wee achtige momenten, maar niet echt steken downunder.. Maar ja, het zet gewoon steeds niet door! Dus vandaar dat ik er maar vanuit ga dat het gewoon maandag word.. het geen suiker eten ben ik nu trouwens wel echt beu.. kan me nog maar moeilijk inhouden... Ik denk dan maar steeds, ach die laatste dagen... hahaha..
Ja ik denk dat we nu allemaal in de wachtstand staan. Maar ik ga er echt vanuit dat ik uiteindelijk toch ingeleid moet worden. Dan valt het altijd weer mee als t toch uit zichzelf begint. Morgenochtend ga ik proberen om naar t winkelcentrum te fietsen. Heb bepaalde dingen niet meer in huis die niet tot zondag kunnen wachten.
Ja zo is dat ook! Ik neem me dat ook voor om de inleiding af te wachten! Ja wij gaan morgen ook nog even om boodschappen.. heb ook veel niet meer in huis! Ik ben aan het genieten van mijn 2 meiden die gewoon al een dik uur zonder ruzie buiten aan het spelen zijn! Wat een wonder... Ze zijn 3 en 6. De oudste van 17 is aan het werk in de supermarkt en mijn zoon van 7 is met zijn papa naar de kindercoach.. wat een rust...
Ik heb vandaag mijn rijbewijs verlengd. Maar een aantal maanden te laat Verder nog naar een terras gegaan, en vanmiddag even lekker onder de airco geslapen. Twijfel of ik morgen nog lekker ga zwemmen met de kinderen. Voel me er op zich goed genoeg voor, maar zul je net zien dat de pleuris daar uitbreekt @TineVias, voor jou is het ook echt aftellen. Voor ons allemaal, maar jij hebt echt een datum. @Babyopkomst, voorweeën zijn niet zo erg, zolang ze maar wel wat doen. Een paar cm ‘cadeau’ zou toch wel mooi zijn
Goedenavond dames, Gisterenavond 18.46 is onze zoon Danley geboren. Hij weegt 3360 gram en is 50 cm en hij doet het fantastisch! Wat een heerlijk tevreden mannetje is het. Uiteindelijk heb ik maar 7 minuten hoeven persen (wel pijnstilling nodig gehad) 1 nachtje in het ziekenhuis geslapen en vanmorgen mochten wij naar huis dus we genieten heerlijk van onze uk. Grote broer is ook heeeeel trots, zo leuk om te zien. Dames ik hoop dat het bij jullie ook snel zo mag zijn! Ik duim hard met jullie mee.
Oh wauw, wat een plaatje! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Heel veel geluk en liefde toegewenst!!
Wat is hij mooi @Tientje1986 van harte gefeliciteerd!! Geniet met elkaar Ongelooflijk dat de zwangeren onder ons ook zo'n schatje in zich dragen. Ik weet dat het zo is maar als je die foto's ziet kan ik mij er niks bij voorstellen!