1 t/m 15 juli 2018 deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Gootje1988, 28 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diddeltje

Diddeltje Bekend lid

16 dec 2014
    572
    126
    43
    Vrouw
    Begeleider gehandicaptenzorg
    Vorden
    @deniseappeltje gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!

@mamaloe250 pff dat wordt druk dagje, succes!

@TineVias succes!!! we wachten in spanning af.

Ik heb vandaag weer een controle bij gynaecoloog. Alles is nog rustig, weet ook niet of zo ineens kan komen of al veel voortekens zijn?? tot nu toe nog geen last van.
    Ik wil alleen wel navragen of ze ook zo lang wachten met natuurlijke stuitbevalling, ik vind dat nog wel enge gedachte, hoe groot is onze uk en wat als niet lukt. pfff begin nu beetje spannend te vinden. Hoe gingen jullie ermee om? de ervaren dames hier. Ik ben bang dat het mij te veel pijn doet. dat het pijn doet weet ik, maar weet niet heb er geen grip op.

Probeer alles maar op mij af te laten komen.

2. Babyopkomst

Babyopkomst Bekend lid

3 nov 2017
    530
    337
    63
    Bespreek al je angsten en vragen. Ook wat betreft pijnbestrijding. Wat is er mogelijk? Laat het op je af komen, het gaat meestal toch zoals je het niet verwacht;)

3. caatje87

caatje87 Fanatiek lid

3 feb 2012
    1.322
    1.472
    113
    NULL
    NULL
    @mamaloe250 zet hem op. Spiraal plaatsen duurt gelukkig geen uren. Of moet ze heel ergens anders naartoe voor de huisarts?

@onrustige nachten. Hier ook. Kon niet in slaap komen. Dochter 3 keer eruit geweest vannacht. Net ff schoongemaakt en nu weer op bed. Ff rust pakken.

4. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113
    Ik heb juist zin in de bevalling! Kan echt niet wachten mja zal wel moeten tot madam zelf zin heeft om eruit te komen.
    Pijn doet het zeker ja en niet zo'n beetje ook maar je krijgt er iets prachtigs voor terug dus daar gaat het om ♥

5. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Ja ik kijk ondanks alles ook echt uit naar de bevalling, eindelijk mijn meisje ontmoeten ❤️

6. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Bevalling: ik ging er hier zo ontspannen en relaxt in dat ik niet eens echt kan zeggen dat het pijn deed. In tegenstelling tot de eerste was het heel relaxt en mooi en heb ik geen moment gehad dat het niet meer ging. Bijzonder! Zo is bevallen zelfs leuk haha. Focus op het kleintje in/op m'n buik en verder lekker film gekeken en gelachen met m'n lief en m'n beste vriendin. Lachen is echt een perfect medicijn.

Gefeliciteerd lindy en Denise met jullie dochters!

Sneu is dat zeg tientje van de krampjes. Hopelijk wordt het gauw minder. Sterkte ook met de stuwing!

Nog niet terug op Geboortegewicht spruitjes? Hoe lang mogen ze daarover doen dan? R. Is 1 of 2 dagen afgevallen en daarna groei ingezet. Op dag 5 of 6 boven Geboortegewicht.

Another en mamaEl vinden dit leuk.
  7. mamaEl

mamaEl Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.088
    221
    63
    Vrouw
    @deniseappeltje gefeliciteerd met jullie dochter en zusje! Fijn dat ze er is en dat alles goed is gegaan!

8. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    @deniseappeltje, gefeliciteerd! Geniet ervan!

@Diddeltje, ik zou ook even je angsten met je vk of gyn bespreken. Ik denk dat iedereen wel een gezonde spanning voelt, zeker als het de eerste is.
    Ik kijk er zelf enorm naar uit. Kan alleen maar hopen op een wederom voorspoedige bevalling. We gaan het zien!

Wat een weer dames!

9. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    @Samsoko volgens mij mogen ze er zeker wel 2 weken over doen. Eerste dagen bv geklooi dus afgevallen ja. Net meer dan 7% maar niet onder de 10% . Toen de kraam wegging was ze net 1 dag weer een beetje aan het aankomen

urfebe vindt dit leuk.
  10. Diddeltje

Diddeltje Bekend lid

16 dec 2014
    572
    126
    43
    Vrouw
    Vorden
    ja vanmorgen gesprek gehad en aangeven dat ik wel spannend vind bevalling en dan in stuit. maar meer omdat ze zeggen dat baby dan niet te groot moet zijn en als de kleine uk bedenkt ik blijf langer dan 40 weken in buik dan wordt ie zwaarder en zwaarder.
    Gynaecoloog gaf aan dat verschil niet heel groot is en ook bij 40/41 weken prima kan.
    We zijn vrij om nog altijd te veranderen, volgende week weer gesprek en dan kijken we verder, maar als we dan wijzigen en ik liever toch ks wil is dat ook geen probleem.
    een natuurlijke stuitbevalling kan heel goed en is nog steeds mogelijk.

Morgen nog gesprek met verloskundige uit mijn dorp, ze gaf kom keer langs, praten we informeel over stuitbevalling. kan je nog wat tips meegeven en even alles rustig op rijtje zetten. in ziekenhuis is alles toch wat formeler.
    Goed gesprek gehad, vind alles nu gewoon even spannend , wel of geen stuit.
    Is toch mijn eerste kindje he. alles nog totaal onbekend.

urfebe vindt dit leuk.
  11. TineVias

TineVias Actief lid

10 jan 2018
    174
    181
    43
    Vrouw
    Vanmorgen is na een spontane bevalling onze hele flinke zoon Luka geboren.
    Hij weegt 4750 gram. Hij heeft zijn sleutelbeen gebroken, maar dat komt helemaal goed!
    Ik heb flink veel bloedverlies, mag morgen waarschijnlijk naar huis!
    Groetjes Tine

Bijgevoegde bestanden:

mamaEl, hibiscuss, urfebe en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  12. Diddeltje

Diddeltje Bekend lid

16 dec 2014
    572
    126
    43
    Vrouw
    Vorden
    @TineVias gefeliciteerd! met jullie prachtige zoon!

13. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113
    Wauw wat een grote knappe man! Heftig zijn gebroken sleutelbeen en je fluxus. Succes en geniet ervan!

TineVias vindt dit leuk.
  14. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    Gefeliciteerd!!
    Maar wat naar die complicaties!!! Beterschap beide!

TineVias vindt dit leuk.
  15. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Wat een knapperd @TineVias! En flink :o:
    Superfijn dat het alsnog spontaan is begonnen. Hopelijk herstellen jullie beide voorspoedig!

TineVias vindt dit leuk.
  16. Babyopkomst

Babyopkomst Bekend lid

3 nov 2017
    530
    337
    63
    @TineVias gefeliciteerd! Wat fijn dat het toch nog spontaan kwam.

Mooie flinke jongen zeg! Hoe komt het dat je zoveel bloed bent verloren?

17. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    @TineVias gefeliciteerd met je zoontje, wat een grote vent. Vervelend van de fluxus. Beterschap voor jullie allebei.

18. caatje87

caatje87 Fanatiek lid

3 feb 2012
    1.322
    1.472
    113
    NULL
    NULL
    @TineVias gefeliciteerd. Wauw wat een heftig gewicht van hem. Duimend op een vlot herstel!

19. deniseappeltje

deniseappeltje Actief lid

14 mrt 2014
    488
    189
    43
    Vrouw
    NULL
    Alkmaar
    Hier ging de bevalling aan het begin heel rustig en zen.
    Op die manier kon ik uren door, helaas sloeg het om en ging de ontsluiting nergens heen. Gekozen voor een ruggenprik en dat was het slimste ooit. Bij terugkomst op de verloskamer was het van 3 naar 7 en na 3kwartier volledig en 6min persen en ze was er.. Dus al met al prachtig :rolleyes:

mamaEl, hibiscuss, urfebe en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. mamaloe250

mamaloe250 Fanatiek lid

2 aug 2016
    1.149
    722
    113
    @TineVias gefeliciteerd met de geboorte van je zoon! Toch nog een spontane bevalling. Wel heftig van je fluxus en zijn sleutelbeen maar komt goed.

En klinkt toch als een goede bevalling @deniseappeltje

Ik heb nu zo een intense kiespijn, ik weet niet wat ik moet doen. Heb paracetemol genomen maar het blijft even erg, verder mag ik niks volgens mij. Vanmiddag niks aan de hand en nu dit. Verschrikkelijk.

Deel Deze Pagina