He wat balen van je eiwitten! Wel heel spannend dat je nu al snel je dochter in je armen hebt. Wens je succes en een hele fijne bevalling
Heeft er iemand hier ook last van opgezwollen voeten/handen ? Ik heb alleen rechts een opgezwollen voet & hand maar links dus niet....
Oeh spannend meis! Super vervelend van je eiwitten, maar het is waarschijnlijk beter zo. Heel veel succes, hopelijk heb je een 'goede' bevalling.
Hey dames, de ballon ligt al los het gaat heel snel merk ik , heb nu om de 10 minuten weeën. Ik houdt jullie op de hoogte ❤️
Ja, maar niet eenzijdig. Afhankelijk van wat ik gedaan heb op een dag zijn mijn voeten en enkels vooral 's avonds wel flink dikker. Maar in de nacht trekt het dan weer aardig weg. Mn handen merk ik soms een beetje, mn trouwring zit dan wel strak. Maar het is niet zo erg dat het zeer doet gelukkig. Had ik in mn eerste zwangerschap wel. Ben toen op aanraden van de vk brandnetelthee gaan drinken, geloofde er weinig van maar dat zou vochtafdrijvend werken. Ben toen de laatste weken nog een kilo vocht kwijtgeraakt, voeten niet meer pijnlijk en ring kon weer om. Dus ik drink dat nu ook al een tijdje een kop per dag en het lijkt te zorgen dat het niet al te erg wordt.
Het volgende berichtje is dan waarschijnlijk dat je baby in je armen ligt . Zet 'm op! Nee heb ik geen last van, maar het schijnt wel een zwangerschapsdingetje te zijn. Ik lees wel dat het in combinatie met een hoge bloeddruk wel iets is om in de gaten te houden. Als je er niet gerust op bent even contact opnemen met je vk of gyn?
Ja bloeddruk was oke tijdens controle, een hele mooie zelfs zei ze haha ! Vind t alleen zo gek dat t aan 1 kant is... En het komt inderdaad begin middag opzetten en is savonds op zn heftigst... @1Hanneke Ik ga denk ook maar kijken voor brandnetelthee, kijken of het helpt haha ! Baad het niet dan schaad het niet !
Ik heb van zonnatura, iets met bandnetel en citroengras en dan een lepel honing erdoor, dan is het best te drinken hahaha. Op zichzelf is het niet echt lekkere thee vind ik, maar het helpt mij wel!
Nee ook alleen last van carpaal tunnel syndroom , net zoals @PAnniek. Vannacht werd ik gewoon wakker van de pijn. Heb nu een speciaal stoffen brace gehaald hiervoor.
Thankss de ballon is er al uit , momenteel 2 cm ontsluiting nog 1 te gaan en dan worden de vliezen gebroken .
Spannend @Stephanie1991! Ben benieuwd hoe snel het allemaal gaat met de bevalling. Wordt het 8 of 9 juni..?
Hey @Stephanie1991 , Gaat alles nog goed daar ? Ben super benieuwd hoe het met je gaat !!! En natuurlijk ook naar hoe het met de kleine meid gaat... Ik ben er vannacht gewoon wakker van geworden haha ! Ik hoop dat alles goed gaat ! ♡
Pfff ben helemaal op nog steeds maar 2 cm, ze heeft het gewoon te erg naar haar zin in me buik, heb nu 3 x 2 tabletten gekregen maar nog niks