Gefeliciteerd @Stephanie1991 met je prachtige meisje! Wat een knap koppie heeft ze. Fijn dat ze het zo goed doet al!
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Wat een mooi meisje! Lekker genieten nu! Fijn dat ze het al zo goed doet!
Spannend, het is echt afwachten nu hè? Ik heb voor het eerst echt oefenweëen en harde buiken, dat had ik de vorige keer niet. Ik weet dat het niets zegt over wanneer de bevalling begint maar ik word er toch een beetje onrustig van.
Ik heb ze ook al wel een paar weken. Bij mij is het af en toe een dagje of 2.. Kunnen voelen als echte weeën, maar ik vind ze zwakker. Ze beginnen wel zo , maar zwakken al snel weer af voor ze echt kunnen aanzwellen en ze zijn heel onregelmatig.
Niet echt, voelt een beetje als een lichte menstruatiekramp die komt en gaat, en de bovenkant van mijn buik wordt dan erg hard.. Niet heel pijnlijk maar wel oncomfortabel.
Ik heb nooit menstruatiekrampen dus ik herken het niet van jullie... Ik heb wel af en toe een soort buikkramp wanneer je aan de diarree gaat raken zegmaar, kan ik het daarmee vergelijken ? Begin het toch wel spannend te vinden nu....
Hm bij buikpijn voor diarree zijn vaak steken, dit is een zeurende pijn onderin je buik en eventueel kan je daar harde buiken bij krijgen, dat is het strak trekken van je buik, meestal op een specifieke plek.
Vandaag bij de gyn geweest en nu afgesproken dat als ik voor 1 juli spontaan beval, ik wel naar het ziekenhuis kom met medische indicatie (macrosome baby) maar dan nog onder begeleiding van de verloskundige. Op 1 juli heb ik de volgende afspraak. Dan een inwendig onderzoek om te kijken hoe het er voor staat en gaan we de inleiding in plannen voor rond de 39 weken. Nog een week of 3 dus, als de kleine man het er mee eens is .
Spannend hoor! Wel fijn dat er nu een plan klaar ligt. Hier ook max nog 3 weken, tenzij de kleine spontaan eerder komt.