1 t/m 15 juli 2020

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Frummels, Oct 23, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. PAnniek

PAnniek Bekend lid

Mar 21, 2017
    726
    413
    63
    37 weken dansje :D

Meiske22, Mleenvs and Fijnedag like this.
  2. Fijnedag

Fijnedag Bekend lid

Sep 5, 2017
    743
    541
    93
    Female
    Yeah welkom in de laatste wacht weken

3. Frummels

Frummels Fanatiek lid

Mar 31, 2015
    4,475
    2,835
    113
    Female
    Maakt het nog verschil dat je nu geen suiker hebt? Wat vind je ervan dat je weer ingeleid gaat worden?

4. Frummels

Frummels Fanatiek lid

Mar 31, 2015
    4,475
    2,835
    113
    Female
    Aha! Ga je nog voor een versie of wil je dat niet of al gedaan zonder succes?

5. Ebrum

Ebrum Fanatiek lid

May 11, 2013
    1,725
    853
    113
    Nee, dat ga ik niet laten doen.

6. Mleenvs

Mleenvs Fanatiek lid

Aug 25, 2017
    1,504
    1,519
    113
    Female
    Hier een 36 weken dansje! :D

Fijnedag likes this.
  7. Mleenvs

Mleenvs Fanatiek lid

Aug 25, 2017
    1,504
    1,519
    113
    Female
    Dat had ik de vorige keer ook niet. Ik maak gewoon grote baby's :p.

Ik hield er al wel rekening mee na de groeiecho's. Uiteindelijk is het toch mijn keuze of ik ingeleid wil worden of niet. Ik had de vorige keer al met al best een goede ervaring dus vind het nu ook prima. Mocht er iets aan de hand zijn, vind ik het een fijn idee dat ik al in het ziekenhuis ben.

Hoe gaat het met jou? Ook alweer de 37 weken voorbij zag ik!

PAnniek likes this.
  8. Frummels

Frummels Fanatiek lid

Mar 31, 2015
    4,475
    2,835
    113
    Female
    Oooo ik dacht dat je zei dat je vorige keer suiker had, ik moet beter opletten:oops:

Heel begrijpelijk dat je dan kiest voor een inleiding, dan ga je je afvragen hoe groot je baby dan is als ie 42 weken zou blijven zitten hé!

Met mij gaat het goed, ben een stuk rustiger dan m’n vorige zwangerschap, sinds ik het eerste trimester voorbij ben voel ik mij ook niet meer angstig. Ik hoop dat ik dat vast kan houden, de vorige keer had ik aan het eind enorme angst om haar alsnog te verliezen. Heb om die reden wel volgende week een gesprek met m’n gyn staan. Ik hoop niet ingeleid te worden (mijn inleiding vanwege meconium houdend vruchtwater was geen fijne ervaring), maar ga wel alvast een datum plannen, waar ik naartoe kan leven zodat ik weet dat ze dan sowieso komt. Die zal denk ik, zoals ik er nu insta, rond de 41 weken liggen, dan is er ook nog een grote kans dat inleiding niet nodig is. We gaan het meemaken! Nog ffies, wel gek idee hoor, over een paar weekjes is ze er gewoon!

Mleenvs and PAnniek like this.
  9. Meiske22

Meiske22 Bekend lid

Apr 4, 2019
    671
    651
    93
    Female
    Vandaag een fotoshoot gehad met vriendjelief..
    Kleine sneak-previeuw !

Attached Files:

10. Mleenvs

Mleenvs Fanatiek lid

Aug 25, 2017
    1,504
    1,519
    113
    Female
    Leuk, nog even genieten van die buik nu het nog kan !;)

Meiske22 likes this.
  11. Mer

Mer Actief lid

May 25, 2011
    390
    394
    63
    Female
    Hoi meiden,

Ik ben hier erg lang niet geweest :oops:.
    Heb eindelijk verlof sinds vrijdag dus ook eindelijk wat rustiger aan doen (in hoeverre dat kan met 3 kinderen).

Ik las dat de eerste baby er al is, gefeliciteerd!

Ik heb inmiddels 2 keer een nachtje in het ziekenhuis door mogen brengen met 35 weken en afgelopen weekend wegens aanhoudende harde buiken en behoorlijk wat bloedverlies. Gelukkig stopt het iedere keer ook na een dag maar ze kunnen niet vinden waar het vandaan komt.

Vanmorgen had ik nog een laatste controle met echo en nog een prachtig 4D beeld meegekregen. Ook gelijk gehoord dat ik volgende week donderdag, op precies 38 weken ingeleid wordt als hij zich niet voor die tijd meldt. Vanwege diabetes en insuline spuiten. Ben benieuwd of we dat halen want als ik nog een keer een bloeding krijg denk ik dat ze dan gelijk gaan inleiden.

Hij is qua groei net iets kleiner dan gemiddeld, werd vanmorgen op 2830 gram geschat dus hij zal volgende week een geboortegewicht van om en nabij de 3 kilo hebben.

Vorige week op 36 weken precies nog een buikfoto gemaakt
    20200616_185408.jpg
    En de 4D echo, hij heeft exact hetzelfde neusje als onze oudste dochter :)
    IMG_20200616_122244_170.jpg

Rots, Ebrum, Fijnedag and 4 others like this.
  12. Mer

Mer Actief lid

May 25, 2011
    390
    394
    63
    Female
    Mooi! Ik hoop er dit weekend ook nog wat te kunnen maken

Meiske22 likes this.
  13. Mleenvs

Mleenvs Fanatiek lid

Aug 25, 2017
    1,504
    1,519
    113
    Female

Wat fijn dat je nog een mooie 3d foto hebt kunnen maken. Lief neusje ;).
    Wel vervelend van die nachten in het ziekenhuis, en dat ze je dan ook niet kunnen vertellen waar het vandaan komt. Nu nog maar een dikke week dus, spannend hoor! Wist je al eerder dat je ingeleid zou worden of is dat nieuws?

14. Mer

Mer Actief lid

May 25, 2011
    390
    394
    63
    Female
    Als je insuline spuit is het protocol om ingeleid te worden met 38 weken dus dat wisten we wel al een tijdje.

Ik vind het zelf ook helemaal prima en wil ook niet langer doorlopen. Mijn moeder had bij haar eerste ook diabetes en die baby (mijn oudere broer dus) is net na 38 weken overleden. Mijn zus en ik zijn dus beide gehaald met 37 weken.

Ja heel raar dat bloedverlies. Het komt gelukkig niet van de placenta af, die hebben ze uitgebreid gecheckt en de baby lijkt er geen last van te hebben. Harde buiken komen in ieder geval door het bloedverlies want die stopten ook toen het bloeden stopte.

Meiske22 likes this.
  15. Ebrum

Ebrum Fanatiek lid

May 11, 2013
    1,725
    853
    113
    Ik heb ook zw-diabetes en gebruik ook insuline. Alleen paar dagen gestopt... nu ben ik wel bang geworden :(

16. Mer

Mer Actief lid

May 25, 2011
    390
    394
    63
    Female
    #2116 Mer, Jun 16, 2020
    Last edited: Jun 16, 2020
    Word jij dan niet ingeleid met 38 weken @Ebrum ? Anders gewoon op je strepen gaan staan en eisen hoor. Het is zelfs een wereldwijd protocol omdat de laatste weken je waardes heel erg kunnen gaan schommelen. Ik merk dat nu al terwijl ik me heel strikt aan het dieet houd.

Spuit je veel eenheden? En alleen voor de nacht of ook met maaltijden?

17. Ebrum

Ebrum Fanatiek lid

May 11, 2013
    1,725
    853
    113
    Ik heb donderdag een echo en afspraak met de gync. Mijn waardes schommelen ook heel erg. Als ik niks eet is het goed maar zodra ik iets eet gaat het hoger. De 40 weken haal ik niet zeiden ze. Het word tussen 38 en 39 weken. Nu ik je verhaal lees, wil ik zoiezo met 38 ingeleid worden of keizersnee..

Bij mij gaat het na ontbijt en na de maaltijd meestal omhoog. Voor het slapen moet ik 4 eenheden spuiten. Na ontbijt en maaltijd 2 of 3.

18. Mer

Mer Actief lid

May 25, 2011
    390
    394
    63
    Female
    Ik zit op 16 eenheden dus wel een stuk hoger.

Maar je mag echt gewoon zeggen dat je niet langer dan 38 weken wil doorlopen. Mijn moeder heeft me ook echt op het hart gedrukt om dat met mijn gyn te bespreken want ze was bang dat ze het weekend nog er tussen zouden laten en die maandag ben ik 38+4 en mijn broer is met 38+3 overleden. Maar de gyn had me gelukkig al uit zichzelf ingepland op precies 38 weken.

19. Mleenvs

Mleenvs Fanatiek lid

Aug 25, 2017
    1,504
    1,519
    113
    Female
    Oh wat verschrikkelijk verdrietig van je broer. Moet er niet aan denken, zo'n scenario.
    @Ebrum Ik vind het goed advies van @Mer , zeker aankaarten als je je zorgen maakt.

Houden jullie het allemaal nog een beetje vol, die laatste loodjes? Het gaat hier op zich prima maar wat ben ik moe zeg, de hele dag door.

20. Fijnedag

Fijnedag Bekend lid

Sep 5, 2017
    743
    541
    93
    Female
    Hier gaat het ook goed. Mijn buik is ook niet zo heel groot. Alleen last van schaambot enz als ik veel doe. Dan ga ik waggelen haha. Vooral veel afwachten nu

Share This Page